Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

opleiding fotografie syntra hasselt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: opleiding fotografie syntra hasselt

    Als je een diploma wil van fotograaf heb je niet veel keuze dan syntra of opleiding fotokunst aan de academie denk ik zo.

    Hans
    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

    Comment


    • #17
      Re: opleiding fotografie syntra hasselt

      Oorspronkelijk geplaatst door ZR7 Bekijk bericht
      De leerkracht wil niet teveel vertellen uit schrik dat de leerling te zelfstandig wordt en geen beroep meer doet op de lesgever die ook zelfstandig is.
      Als ge Natalie Veekmans kunt vastkrijgen als lerares van een cursus, dan zou ik zeker inschrijven! Ze heeft zelf magnieke foto's in haar portfolio staan en ze vond zich niet te goed om bij de laatste les nog wat extra verder te doen nadat de papieren cursus op zijn einde was. En ze gaf ons de waarden van unscharp mask die zij altijd gebruikt. Dus daar ben ik heel content van geweest (en heb zelf daarvoor ook ZEER slechte ervaringen gehad met Websites maken voor Niet-technici en google-zoekmachine - van dezelfde leraar die rpecies een GROOT percent had bij bepaalde brands )
      Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

      Comment


      • #18
        Re: opleiding fotografie syntra hasselt

        hey ik zit nu bij syntra genk en krijg les van natielie veekmans.ik moet zeggen dat zij dat heel goed doet ,zit nu in de basisopleiding digitale fotografie deel 1 en ja idd je moet haar site mar eens bekijken het zijn echgt prachtige foto's. ik wou dat ik al zo ver was. maar naar mijn oordeel gaan die lessen voor mij iets te snel,het zal wel aan mij liggen vrees ik,alle da denk ik toch ,want ik had nogal veel problemen met sluitertijd en diafragma en belichting, ik dacht door die cursus te volgen dat ik dat wel door zou hebben maar ik ben no altijd evenver als vooreen; ook omdat het nu een grote groep is waar dat ik in zit en ja ik begrijp dan wel dat je niet voor iedereen apaart kan gaan lesgeven ,en je moet doorgaan. ik hoop te kunnen verstaan. maar voor de lesgeeftser zelf sjapo. en te laat komen ,als natalie te laat komt dat nog maar 1 keer is voorgevallen door onvoorziene omstandigheden dan heeft ze die 10 minuutkes gewoon wat langer les gegeven.
        groeten rh

        Comment


        • #19
          Re: opleiding fotografie syntra hasselt

          ik kan alleen oordelen over de korte cursus. En die was voor mij voldoende, al werd er veel vertelt wat ik al wist via het wonder Google en wat zoekwerk. Alleen vond ik het jammer dat er weinig tijd werd uitgetrokken voor praktijk op locatie.
          Zou ik de verlengde cursus volgen? Ik denk het niet neen. Ik zou eerder opteren om een fotoclub te vervoegen al is dat tot nogtoe hier ook nog niet gebeurd.
          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
          https://sites.google.com/view/pdh65/

          Comment


          • #20
            Re: opleiding fotografie syntra hasselt

            ik ben ook aan het opteren om bij een fotoclub te gaan maar het is bij mijn er ook nog niet van gekomen. mocht ik er bijgaan dan zou ik naar die van beringen gaan denk ik. Ikzelf ben van tessenderlo afkomstig maar woon nu in neeroeteren. op en kleine 3 kwartierjes ben ik dan ook daar maar ik moet eerst me zelf overtuigen om daar naartoe te gaan.want daar zitten allemaal mensen die er al veel van af weten en ik nog niet. ik denk zo daltijd ,maar zal wel heel verkeerd zijn, dat ze me daar niet willen zien komen . waarom? och wat komt dat groentje hier nu weer doen? en weet je dat nog niet en dat niet? en je komt van syntra. Maar ik denk dat daarvor juist zo een fotoclub interresant gaat zijn. wie wil er misschien meegaan met mij zou leuker zijn met zn tweetjes .groetjes
            ronny

            Comment


            • #21
              Re: opleiding fotografie syntra hasselt

              ik heb deze week de laatste van 3 cursussen afgerond bij Syntra Genk onder de zeer prettige, soepele en professionele leiding van Natalie Veekmans.
              Natalie gaat op een hoog tempo door de theorie maar dat is omdat ze tijdens elke cursus een paar "uitstapjes" doet om praktijkervaring op te doen. (voorbeeld: theorie les over "bewegende onderwerpen", dan een halve dag naar buiten voor sportopnamen, volgende les bewerken en beoordelen van de foto's en voorbereiden volgende praktijk opdracht.). Dit soort zaken gebeurt altijd in overleg met de groep (inspraak en ideeën)
              Die "uitstapjes" zijn eigenlijk niet bedoeld in de cursus (voor zover ik weet doen ze dat in Hasselt niet)
              Maar volgens mij en de hele groep die de cursussen gevolgd heeft werkt dat prima.
              Dus een aanrader. Maar zorg wel dat je de lessen volgt bij Natalie in Genk.
              Nu hebben enkelen van ons al zoveel reclame gemaakt voor Natalie dat ze waarschijnlijk al overvol zal zitten dus haasten met inschrijven is de boodschap.

              Oh ja, Natalie begint altijd op tijd en stopt altijd te laat.

              Groeten en veel succes,

              Bert
              Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
              www.bertofotografie.be

              Comment

              Working...
              X