..............
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Flitst de politie met Nikon ?
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Flitst de politie met Nikon ?
Oorspronkelijk geplaatst door sp4 Bekijk berichtnope is idd met nikon
op de mobiele flitsen zit normaal zelfs een 85mm 1.8
allez op die van mechelen toch
Ik dacht altijd daar daat zo een of andere industriële camera inzat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joris818 Bekijk berichtDan ga ik toch ook eens kijken voor z'n kaske, is toch een leuke lens, die 1.8
Ik dacht altijd daar daat zo een of andere industriële camera inzat.
Comment
-
Mogen ze nu al digitale foto's maken, of werken ze nog met negatieven?http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtMogen ze nu al digitale foto's maken, of werken ze nog met negatieven?
Comment
-
Er is tot op heden nog geen wettelijke regeling dat gebruik van digitale fototoestellen toelaat bij verkeersinbreuken. De politie is dus genoodzaakt nog steeds te werken met film. Vroeger waren dat Ilford 400 asa fims.Minder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk berichtLeuke lens wel... tot je op de foto staat .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk berichtIs meteen ook mijn vraag... Welke Nikon zit daarin?5DmkIII en wat glas
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk berichtMogen ze nu al digitale foto's maken, of werken ze nog met negatieven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DimitriM Bekijk berichtMogen zeker digitaal, vandaar dat het zo moeilijk is geworden om er eentje 'te verliezen' de nummerkes volgen niet meer op elkaar. .
Comment
Comment