Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doopviering: fotograaf gezocht (1 juli - 11h30 - Zeveneken/Lochristi)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Doopviering: fotograaf gezocht (1 juli - 11h30 - Zeveneken/Lochristi)

    Ik woon in Zaffelare da's dus héél dicht in de buurt. Ik heb een Canon 30D, natuur en dieren zijn niet echt een probleem (mislukt er een en ander, da's niet zo erg). Maar mensen op zulke gelegenheden die wil je er toch perfect opzetten want een herkansing krijg je niet. En dan in zo'n donkere ker, pfff. 'k Zou wel willen hoor maar de durf is er niet echt. Ik heb je vraag doorgespeeld aan 2 vrienden uit de omgeving die graag personen fotograferen. Ik laat iets weten als er eentje zin heeft.

    Comment


    • #17
      Re: Doopviering: fotograaf gezocht (1 juli - 11h30 - Zeveneken/Lochristi)

      Hey allemaal,

      Wat een reacties
      Zo zie ik het:
      • Voor zover ik weet (en ik weet het, want ik ken de mensen die ik heb uitgenodigd) is er niemand aanwezig die ook maar enigszins een deftige foto kan nemen. Vorige week was er een doop met +/- dezelfde mensen, en toen heb ik meer GSM toestellen gezien dan fototoestellen (lees: allemaal GSM toestellen ipv fototoestellen). (noot: wil hier GEEN discussie starten GSM vs DSLR)
      • Een D2X heeft geen auto stand Maar *als* er al iemand zou zijn die met een reflex een foto kan nemen, dan zou ik toch de D70 geven.
      • Iedereen kan op een knopje drukken, ja. Maar kan ook iedereen een foto maken waar de scherpte ligt waar dat moet zijn? Zeker in een kerk, met F2.8 is de DOF heel klein. Geposeerde foto's in groep of een portret moeten wel lukken, maar de "actiefoto's"?
      • For the record: ik zal al blij zijn als er een paar foto's zijn... beter een half gelukt foto dan geen foto.


      mvg,
      Kristof

      Comment


      • #18
        Re: Doopviering: fotograaf gezocht (1 juli - 11h30 - Zeveneken/Lochristi)

        je kan nog altijd vlug iemand opleiden vanuit je naaste omgeving. Gaat nog niet perfect zijn maar beter dan nx
        [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

        Comment


        • #19
          Re: Doopviering: fotograaf gezocht (1 juli - 11h30 - Zeveneken/Lochristi)

          Zet hem op P-stand, monteer een leuk 1.4 50mm lenske, stel in op closest subject focus over gans het veld en zet hem op focus prio. Als je dan nog twijfelt, zet er een lens op en stel f8 in voor lekkere spooky foto's

          T.
          Nikon stuff rocks :-)

          Comment

          Working...
          X