Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

......Uw camera in het jaar 2019.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

    sim pel...



    Al vind ik het alternatief va bouk wel handig... Alles via een persoonlijke internet.

    Maar dan gewoon via ons oog foto's trekken. Tegen dan zijn er ook al voorzetstukken (nee geen bril) voor je ogen zodat je scherper ziet als een havik. En tegen 2046 komt er een genetische doorbraak waardoor je zelf het dna van een havik kunt inspuiten in je ogen waardoor je evengoed ziet.

    Voor alles na mei 2046 laat mijn glazen bol mij in de steek... Want dat moet nog geheim blijven.

    Comment


    • #32
      Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

      Als zo blijft verder stortregenen dan zal het wel een onderwatercamera worden.

      Comment


      • #33
        Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

        Bwa...
        Chipke in het hoofd of arm die al je herinneringen draadloos kan laten zien op eender welk toestel dat er bestaat. Als je met iemand communiceert (I-net, GSM,...) dan ziet deze jouw gedachten bij hem thuis en veranderd zijn digitale wand volgens jouw gedachtengang.
        Als je dan wil dat je vrouw een kont heeft als J-Lo dan zullen anderen ze ook zo te zien krijgen. Wel opletten met je "foto'"s als de partner in de buurt is!
        Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
        BE-Wommelgem
        .: 20D & D700 :.

        Comment


        • #34
          Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

          Oorspronkelijk geplaatst door on_vier Bekijk bericht
          Als zo blijft verder stortregenen dan zal het wel een onderwatercamera worden.
          M8, 28/2.0, 35/2.0, Tri-Elmar 16-18-21/4.0 - 1DsII, 5D, 16-35/2.8L, 35/1.4L, 50/1.4, 85/1.2L, 135/2.0L, 200/2.8L. Canon? Never thought I can...

          Comment


          • #35
            Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

            Oorspronkelijk geplaatst door guRuh Bekijk bericht
            Wat ik wou zeggen dus...

            Doe er mij 1 januari 2019 aan denken deze thread te diggen uit het archief, iemand?
            plaats een reminder in uwe gsm op die datum...
            Ohnee dat gaat niet... tegen dan zijn de gsm wss ook voorbij gestreefd.
            Mvg,
            Johan

            Comment


            • #36
              Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

              In 2019? Dan zijn de Eos 400D en Nikon D80 nog gewoon op de markt
              ---
              Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
              http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

              Comment


              • #37
                Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

                tegen dan kunde zoomen met je ogen en foto's nemen door te knipperen, enkel zo'n mijnwerkershelmopzetten zodat je snachts noch licht hebt.
                [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

                Comment


                • #38
                  Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

                  Oorspronkelijk geplaatst door loloboy Bekijk bericht
                  Bwa...
                  Chipke in het hoofd of arm die al je herinneringen draadloos kan laten zien op eender welk toestel dat er bestaat. Als je met iemand communiceert (I-net, GSM,...) dan ziet deze jouw gedachten bij hem thuis en veranderd zijn digitale wand volgens jouw gedachtengang.
                  Waarom op een digitale wand? Rechtstreeks in de hersenen!
                  Dit alles betekent wel het einde van de fotografie zoals we die nu kennen
                  Worden die spullen eindelijk spotgoedkoop

                  Comment


                  • #39
                    Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

                    Misschien leuk om weten, maar, zeven jaar gelden was BD er nog niet, en ik werd als kapitalist, gek, zot ... verklaard omdat ik het waagde een digitaal fototoestel te kopen met max 3MB om de plechtige communie van de dochter te versieren ...
                    Ik had geluk, het 64 Mb-CF-kaarjte was betaalbaar tegen 9000 Bfr.
                    Als je de evolutie ziet, kan het best gebeuren dat we inderdaad verschieten ...
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #40
                      Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

                      2019... de vloeistoflens is inmiddels gemeengoed, maar fotocameras zijn er niet meer. Die zijn helemaal vervangen door video, in framerates van ruim 200fps aan variabele resoluties (er is meer resolutie op plaatsen waar meer detail in het beeld gewenst is). Belichting tenslotte wordt tijdens de opname bepaald en bijgestuurd op basis van wat er in beeld is. Ach, het is zo simpel... voorspel maar eens wat er over 2 jaar gebeurt - da's heel wat moeilijker

                      Comment


                      • #41
                        Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

                        alle lenzen in één , ik dacht aan een 2-1500 f 0.99 en in het pikkedonker , van een uil in de nacht zonder flits nog aan sluiertijden van 1/2000 werken doordat je anders overbelicht op je iso-waarde die er niet toe doet , je heb nooit ruis , nooit meer bewegingsonscherpte , geheugenkaartjes bestaan niet meer want alles das je trekt wordt direct doorgeseind naar je privéserver , waar je ook zit op de wereld
                        en op de beelden die je maakt kan je zonder moeite 200keer inzoomen , t zijn dan geen megapixels , maar terapixels !!

                        o ja , de vorige lijnen waren zever , k heb ook examens en ben de topicstarter dankbaar dat hij mij een kans geeft om mijn wilde hersenspinsels aan iets anders dan chemie te doen denken
                        groeten, Sebastiaan

                        Comment


                        • #42
                          Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

                          Oorspronkelijk geplaatst door sebastiaan roes Bekijk bericht
                          o ja , de vorige lijnen waren zever , k heb ook examens en ben de topicstarter dankbaar dat hij mij een kans geeft om mijn wilde hersenspinsels aan iets anders dan chemie te doen denken
                          En ik ben de starter dankbaar dat ik dit gezever nog even mag lezen, haha
                          Heerlijke thread !

                          Comment


                          • #43
                            Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

                            2019:

                            Nikon heeft Canon opgekocht en brengt de nieuwe Nicanon D230 uit met als kitlens een NiCCan 10-500mm M f4 VRIS.

                            enkele kenmerken:
                            De sensor is een Cmos (dx format) van 23M pixels, file format is REF.
                            auto white balance is verslechterd! en de 3.5" LCD reflecteert in zonlicht.
                            de cirkel voor spotmeting is instelbaar evenals de ISO waarden (van 10 tot 10000)


                            Zo geklikt.
                            Nikon D300 - Nikon 18-200mm VR - Nikon 85mm f1.8D - Nikon 35mm f1.8G - Nikon SB600

                            Comment


                            • #44
                              Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

                              Dit topic gaat eigenlijk meer over speculaties over toekomstige camera's dan over een bepaald type, het is wel fotogerelateerd, dus ik verplaats deze discussie naar "algemeen" . . .
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment


                              • #45
                                Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

                                De camera van 2019 is voorzien van een uitgebreidere vorm van "face detection", waarbij het toestel bij het nemen van een foto gelijk via het Internet nagaat of je beeld niet herkenbare personen bevat die hebben aangegeven dat ze niet willen gefotografeerd worden zonder voorafgaande digitale toestemming, en of er geen kinderen jonger dan 18 in voorkomen zonder dat de ouders daarvoor digitale toegang hebben gegeven. Ook wordt er gecontroleerd of er niet per ongeluk een auteursrechterlijk beschermd werk als een schilderij, een andere foto, een voorwerp of een gebouw in beeld staat. In een van deze gevallen wordt de foto zelfs niet meer naar je opslagmedium geschreven, en wordt er een stroomstoot van 18000V naar de ontspanknop geleid.
                                pixelpusher

                                Comment

                                Working...
                                X