Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

......Uw camera in het jaar 2019.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

    Ik zal het niet gauw zeggen,

    maar je dingt toch wel naar de hoofdprijs voor het meest onzinnige topic van deze maand
    D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

    Comment


    • #17
      Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

      ik gok dat de TS een student is?
      dan is het te begrijpen tijdens de examens...
      ik zit hier af en toe ook maar tegen de sterren op te zeveren om toch niet naar mijn boeken te kijken
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #18
        Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

        Deze spreken me wel aan:

        Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
        MySite - All your base are belong to us - What you say

        Comment


        • #19
          Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

          Glas ? wat is dat ?
          Neen de lens wordt gevormd door ionisering en verdichting van lucht, en dus zal een 200M zoom slechts een tubuslengte hebben van 4 mm
          Een beeld ? wat is dat voor iet ?
          Neen 3d met eventueel een vierde dimensie erbij.
          knoppekes , wat is dat voor iets ?
          Volledig stemgestuurd.... of denkend gestuurd
          2 kg ? jongens,
          één of andere puk of ... ik zou zeggen in een bril, maar hopelijk bestaat ook dat ding dan niet meer, maar, misschien 2029
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #20
            Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

            Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
            Glas ? wat is dat ?
            Neen de lens wordt gevormd door ionisering en verdichting van lucht, en dus zal een 200M zoom slechts een tubuslengte hebben van 4 mm
            Een beeld ? wat is dat voor iet ?
            Neen 3d met eventueel een vierde dimensie erbij.
            knoppekes , wat is dat voor iets ?
            Volledig stemgestuurd.... of denkend gestuurd
            2 kg ? jongens,
            één of andere puk of ... ik zou zeggen in een bril, maar hopelijk bestaat ook dat ding dan niet meer, maar, misschien 2029
            kijkt naar de serie Battlestar galactica, daar zijn de foto en videocamera's van de pers een soort stokske of lijken ze op ne goeiekope Trust spycam
            5DmkIII en wat glas

            Comment


            • #21
              Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

              Ik denk toch dat we goed zullen lachen als we deze commentaren over 12 jaar nog eens herlezen.

              Ik heb hier nog een boekske liggen (van uit de jaren 70) dat er - echt gemeend - van uit ging dat de auto's in het jaar 2000 geen wielen meer zouden hebben en ons volledig op automatische piloot naar onze bestemming zouden rijden
              Greetz Geert.
              Canon gerief...

              Comment


              • #22
                Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

                Oorspronkelijk geplaatst door GeertB Bekijk bericht
                Ik denk toch dat we goed zullen lachen als we deze commentaren over 12 jaar nog eens herlezen.

                Ik heb hier nog een boekske liggen (van uit de jaren 70) dat er - echt gemeend - van uit ging dat de auto's in het jaar 2000 geen wielen meer zouden hebben en ons volledig op automatische piloot naar onze bestemming zouden rijden
                Wat ik wou zeggen dus...

                Doe er mij 1 januari 2019 aan denken deze thread te diggen uit het archief, iemand?
                flickr

                Comment


                • #23
                  Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

                  ik denk da jullie het iets te serieus nemen

                  nen DSLR gaat der binnen 12 jaar nie veel anders uitzien als nu hoor, enkel wa beter op vlak van ruis,meer pixels, DR, etc...
                  5DmkIII en wat glas

                  Comment


                  • #24
                    Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

                    Oorspronkelijk geplaatst door Wivo Bekijk bericht
                    Een flits bestaat niet meer, want ISO 30000 is volledig ruisvrij.

                    Gr's, Wim
                    Zelfs moest dit zo zijn; ISO kweetniehoeveel en ruisvrij, dan nog zullen er flitsen blijven bestaan.
                    Je kan nl. heel creatief zijn met flitsen.
                    Fotolog -DevLog

                    Comment


                    • #25
                      Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

                      sowieso een sony ericsson gsm met nen mark III erin

                      en glas wordt vervangen door software . Elk foton wordt apart gerenderd binnen de sluitertijd enzo...

                      Comment


                      • #26
                        Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

                        Heel simpel: weer analoog met de oude vertrouwde film want dan is men eindelijk tot de ontdekking gekomen dat de beelden uit 2007 niet meer met de dan huidige digitaleprogramma's en hardware zijn te openen.

                        Comment


                        • #27
                          Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

                          Je camera'tje in je mobiele telefoon/pda/... trekt een hoge resolutiefoto en houdt ook de afstand bij van elke pixel tot het onderwerp. Dof stel je nadien af met schuivertjes (hoe ver, hoe diep). Twee, drie dofs op verschillende plaatsen zorgen voor een aantal artistieke foto's in de galerijen.

                          Comment


                          • #28
                            Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

                            hoop wel dat met een druk op de knop, je opname meteen op je PC staat, dus als je thuis komt na een shoot, alles al op je PC.
                            niks meer overzetten dus.
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                            Comment


                            • #29
                              Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

                              een resolutie die zo hoog is dat blade runner toestanden mogelijk zijn:
                              op een foto zover kunnen inzoomen op een waterdruppel of andere reflectie in een kamer en zo zien wat er zich achter de hoek bevond

                              enorme opslagcapaciteit, zodat je gewoon een soort videocamera rond je nek hangt en die neemt alles op en 's avonds kan je heel je dag overlopen

                              big brother chips die in elke fotocamera zijn ingebouwd en alle fotos naar de censuurdienst doorsturen of de camera zelfs beletten van fotos te nemen van bepaalde onderwerpen
                              Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

                              Comment


                              • #30
                                Re: ......Uw camera in het jaar 2019.

                                'n Camera die je brain-waves oppikt en direkt de correcte "nabewerkingen" op de raw uitvoert zodat je fotos er direkt uit zien zoals je wil.
                                Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                                MySite - All your base are belong to us - What you say

                                Comment

                                Working...
                                X