Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ongelooflijk !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ongelooflijk !!!

    En in Singapore? Ik heb ooit eens gehoord dat daar geen belastingen worden gehoffen op informatica materiaal...

    Een website met als banner "Welcome To My Website" lijkt mij gewoon een default template, niet erg professioneel dus

    Een website die Ducati's verkoopt en tegelijk ook elektronica, eingaardig

    Grappige site, zou daar nu iemand iets op bestellen? Mijn webmaster-driften komen ineens weer boven
    ---
    Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
    http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

    Comment


    • #17
      Re: Ongelooflijk !!!

      heel typerend voor zulke bedriegers is het gebruik van Western Union als betaalmiddel...

      moet je via de Post gaan overmaken en ze kunnen zo goed als niet checken waar of wie het geld ophaalt.

      vriend van me heeft zo eens een 30D + 24-105L "besteld" en was op slag 850 € kwijt.
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment


      • #18
        Re: Ongelooflijk !!!

        wel heb over een maand of zes ook eens een bestellingkje in china gedaan. Had een tv besteld voor 240€ terwijl in België het 1250€ was. Half jaar later wacht ik er nog op
        Sony DSC-H5

        Comment


        • #19
          Re: Ongelooflijk !!!

          Verplaatst naar geschikter forum
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #20
            Re: Ongelooflijk !!!

            Koop je camera in Dubai heel dat land is er tax free ...Ik heb daar een 165inch flascreen aan 4000 euro gezien.
            grtz

            Comment


            • #21
              Re: Ongelooflijk !!!

              Ik ben 2 weken geleden op vakantie in China geweest. Natuurlijk heb ik daar ook de prijzen van camera's (Nikon) en bijbehorende lenzen vergeleken met de prijzen hier. Het waren slechts kleine verschillen en niet de moeite waard om het risico te nemen bij de douane problemen te krijgen.
              AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon D4; Nikon 70-200 2.8 VRII; Nikon 18-200 mm; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; Nikon 28-120 mm 4.0; SB 800; SB 910;Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF);

              Comment


              • #22
                Re: Ongelooflijk !!!

                Direct bestellen ! Niet twijfelen !





                ....en binnenkort een thread starten als "bestelling komt niet aan, wat nu ?"

                Comment


                • #23
                  Re: Ongelooflijk !!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                  Interessant ! waar vindt je die info ?

                  thx
                  Hier bijvoorbeeld...
                  PENTAX for your precious moments

                  Comment


                  • #24
                    Re: Ongelooflijk !!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door indroes Bekijk bericht
                    Koop je camera in Dubai heel dat land is er tax free ...Ik heb daar een 165inch flascreen aan 4000 euro gezien.
                    grtz
                    Ik ben er geweest bij de hoofdverdeler van Canon. De prijzen waren nauwelijks 5 procent lager dan in België. Op de luchthaven was het zelfs 20 procent duurder.

                    Comment

                    Working...
                    X