Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat na de cashback-actie?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wat na de cashback-actie?

    Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
    nooit overhaast kopen
    NOOIT!

    en zeker niet in een digitale wereld. vandaag stopt één actie en overmorgen begint een andere.

    Ga ik volledig mee eens.

    In mijn ogen kan je beter een goede 2de hands body kopen met wat goede 2de hands lenzen, je moet dit natuurlijk zelf ook willen.

    Je kan hier enorm veel geld mee besparen ofwel hetzelfde spenderen maar gewoon beter materiaal krijgen (lichtsterker e.d.)

    Maar natuurlijk, er zijn altijd mensen die gewoon tegen 2de hands zijn.

    Groetjes

    Comment


    • #17
      Re: Wat na de cashback-actie?

      Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
      nooit overhaast kopen
      NOOIT!

      en zeker niet in een digitale wereld. vandaag stopt één actie en overmorgen begint een andere.
      Wijze raad.

      Het is niet dat ik er niet lang over heb nagedacht hoor, ik ben me al lange tijd aan het oriënteren. Maar ik wil toch binnen nu en pakweg 3 maanden een toestel kopen, en aangezien mijn voorkeur nu toch uitgaat naar de 400D denk ik dat ik die dan het beste voor 1 juli kan kopen, zie het niet zo snel gebeuren dat die voor de herfst nog verder dan 80 euro in prijs zakt.
      Canon EOS 400D - Canon 10-22mm 3.5-4.5 USM - Sigma 18-50mm 2.8 EX DC Macro - Canon EF 50mm 1.8 - Canon EF 70-300mm 4-5.6 IS USM - Speedlight 430EX - Battery Grip

      Comment


      • #18
        Re: Wat na de cashback-actie?

        Ik zit ongeveer in dezelfde situatie. Ik heb net genoeg geld om een 30d body te kopen op dit moment. Ik wil daar een tamron 17-50 op gaan zetten. Het is nu vlak voor het eind van de cashback en ik zit met het probleem of ik nu voor het eind van de cashback die body moet kopen om vervolgens een maand te wachten voordat ik mn eerst lens kan kopen. De 400d heb ik naar gekeken en die wil ik niet, dus dat is geen optie. Aangezien de 30d al een redelijke tijd meegaat verwacht ik (net als velen met mij) binnenkort een opvolger daarvan, wat de prijs van de 30d waarschijnlijk doet dalen. Van de 400d dus niet.

        Nu mijn vraag: Zal ik het zoals hierboven doen door een 30d aan te schaffen en een maand later pas mn eerste lens? Of zal ik even wachten in de veronderstelling dat bij de introductie van een opvolger deze zomer of eind deze zomer de 30d op hetzelfde prijsniveau (of verder) zal dalen met de cashback actie.

        In het verleden heeft canon ook gebruik gemaakt van cashback volgens mij. Weet iemand nog hoe het toen verliep met de prijzen. En is bij de introductie van de 30d de 20d destijds in prijs gedaald? En zo ja, in welke mate?

        Alvast dank
        Last edited by Tomassi; 20 juni 2007, 12:28.

        Comment

        Working...
        X