Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Veilig aankopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Veilig aankopen?

    Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht
    Hi,

    Het probleem met al die soorten transacties is dat mensen die schade hebben ondervonden dit luidkeels ventileren.

    De honderdduizenden die geen probleem hebben zeggen niet veel, want die spenderen hun tijd liever om hun aankoop te gebruiken.

    Ik heb ooit maar 1 miskoop gedaan voor een redelijk bedrag, en dat was face to face bij een Belgische gereputeerde handelaar. Waarschijnlijk wist hij zelf niet dat er een probleem was, want onzichtbaar. Alleen toen ik het ding voor controle stuurde naar de fabriek kwamen de verborgen problemen naar voren. Inmiddels was mijn garantie bij die handelaar verlopen.

    Ik heb al probleem-lenzen aangekregen uit het buitenland, teruggestuurd en centen netjes teruggekregen.

    Met ebay-gereputeerde verkopers heb je weinig problemen, waar ook ter wereld.

    DPaul
    Klopt volledig.
    De feedbackscore zegt al heel veel.

    Maar er staan zo af en toe aanbiedingen die niet realistisch zijn, veelal uit china, de verkoper heet prtysvchgd, heeft nog geen feedback en wil betaald worden via Western Union. Dan weet je het wel zeker ?

    PaulM

    Comment

    Working...
    X