Hallo allemaal,
Ik heb beloofd een Shooting Day te organiseren in de Japanse Tuin te Hasselt, en dat ga ik dan ook doen
.
Hier is het "ontwerp" ... en alles is inmiddels vastgelegd.
Datum: zaterdag 12 april 2003
We komen om 12:45 samen op de Parking van de Japanse Tuin (langs de grote ring - een wegbeschrijving komt nog wel).
Bezoek van de Japanse Tuin kan dan starten om 13 uur ...
Het bezoek is VOLLEDIG GRATIS dank zij "goede contacten" met de Stad Hasselt
.
Na het bezoek aan de Japanse Tuin zoeken we dan "eetgelegenheid" op, maar waar, dat hangt een beetje af van het aantal deelnemers.
Een optie is het "Dennenhof" te Bokrijk - en we zitten dan daar vlakbij het Arboretum, dat in april erg mooi is ...
Andere opties zijn het restaurant van het Cultureel Centrum of "Het Borrelhuis" te Hasselt (beiden met P in de buurt), met daarna eventueel nog een (kort)(avondlijk) stadswandelingetje in het centrum ...
Laten jullie weten of het met/zonder eten is?
Hier alvast wat "smaakmakertjes" uit de Japanse Tuin
.
http://www.belgiumdigital.com/albums/e10/jap_tuin/page_01.htm
Jaja
Ik heb beloofd een Shooting Day te organiseren in de Japanse Tuin te Hasselt, en dat ga ik dan ook doen

Hier is het "ontwerp" ... en alles is inmiddels vastgelegd.
Datum: zaterdag 12 april 2003
We komen om 12:45 samen op de Parking van de Japanse Tuin (langs de grote ring - een wegbeschrijving komt nog wel).
Bezoek van de Japanse Tuin kan dan starten om 13 uur ...
Het bezoek is VOLLEDIG GRATIS dank zij "goede contacten" met de Stad Hasselt

Na het bezoek aan de Japanse Tuin zoeken we dan "eetgelegenheid" op, maar waar, dat hangt een beetje af van het aantal deelnemers.
Een optie is het "Dennenhof" te Bokrijk - en we zitten dan daar vlakbij het Arboretum, dat in april erg mooi is ...
Andere opties zijn het restaurant van het Cultureel Centrum of "Het Borrelhuis" te Hasselt (beiden met P in de buurt), met daarna eventueel nog een (kort)(avondlijk) stadswandelingetje in het centrum ...
Laten jullie weten of het met/zonder eten is?
Hier alvast wat "smaakmakertjes" uit de Japanse Tuin

http://www.belgiumdigital.com/albums/e10/jap_tuin/page_01.htm
Jaja
Comment