Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand al nieuws terug van CashBack Canon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Iemand al nieuws terug van CashBack Canon

Mijn cashback is verleden week op mijn rekening gestort na een wachtijd van +-40 dagen. Dus dikke pluim voor Canon

Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Heb alles gewoon prior gestuurd 3 weken terug. Ik had ook geen mailtje gekregen en met die poststaking hier in Gent dacht ik dat er misschien iets misgelopen was. Heb toen een mail gestuurd naar die site waar je met de code die ze je zouden opsturen kunt volgen hoe het met de terugbetaling staat. Heb van hen een mailtje terug gekregen met de boodschap dat de actie een veel groter succes is dan ze verwacht hadden en dat het daarom wat langer zal duren voor de terugbetalingen dan ze op hun site beloofden.

Moest je al die 4 paginas terugsturen? Ik heb juist de eerste twee opgestuurd met mijn gegevens. De uitleg heb ik zelf gehouden.

Comment

Ik heb reeds tweemaal mijn cash back terug gekregen.
        Heb alles aangetekend opgestuurd en daarna nog eens telefonisch contact opgenomen ( het nummer had ik gekregen via Canon Belgie en dit is een 078 nummer welk automatisch doorschakeld naar Ierland)
        Telkens stond het geld 3 weken na versturing op mijn rekening.
        Maar men kan in Ierland de overvloed van cashback aanvragen niet aan (heeft men mij daar verteld).

Comment

Aankoop 12 mei, aanvraag onmiddellijk doorgestuurd (wat dacht je).
          Vandaag mail ontvangen dat de aanvraag op 15 juni ontvangen werd, en het geld binnen de 20 dagen op mijn rekening zou staan.
          Beetje geduld is blijkbaar nodig, maar het loont.

Comment

Ik heb vandaag een cheque in de bus gekregen van Canon van de cashback van vorig jaar

Ik dacht daar hoor ik toch niets meer van. Dus een meevaller

Mijne cachback van dit jaar is ook al opgestuurd vorige week, ma k'ga nog een lenske kopen denk. (16-35 II ) nog ééns cashback dan...
            t'is te hopen dat het dan iets minder lang duurt.
            Canon EOS 5D met 3KG glas
            https://reisforum.net

Comment

Even vermelden dat de cash back aktie er is tot eind deze maand.
              Dat is nog 3 dagen.

Jan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
                Even vermelden dat de cash back aktie er is tot eind deze maand.
                Dat is nog 3 dagen.

Jan.
                Zonder de verleniging gerekend want dan is het 65 dagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Compumax Bekijk bericht
                  Niet iedereen wil een 400D.

Jan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D Bekijk bericht
                    Niet iedereen wil een 400D.

Jan.
                    Het zijn dan ook de enige die vlot leverbaar zijn.

Comment

Ik ga ook nog gebruik maken van de actie, hopelijk kan ik het boeltje morgen op de post doen. Veel problemen gehad met de betaling naar Nederland, bad bad Fortis

Comment

Ik heb nu ook een email ontvangen... na 4 weken.

Jan.

Comment

Naar het schijnt blijft de invulfiche nog een maand staan. En is het enige dat moet voor 30juni zijn de aankoopdatum. Dus daarna heb je nog een maand tijd om je barcode + serinummer+fiche in te vullen en op te sturen.

Kan iemand dit bevestigen? Eerst dacht ik dat ze die invulfiche na 30Juni zouden weghalen van de site maar dat is dus niet zo naar het schijnt.

Comment

5. De actieperiode loopt van 01-04-2007 tot en met 30-06-2007. Om in aanmerking te komen voor deze cashback actie dienen de producten binnen deze periode te zijn gekocht. Het aanvraagformulier dient uiterlijk op 15-08-2007 te zijn verzonden.
                            Jan.

Comment

Dat is cool, ik dacht dat ze het invulformulier vanaf 30/06 offline zouden halen.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schorrie Bekijk bericht
                                dat briefje, zijn dat die 4 pagina's,

staat er iets op van 'aanvraagformulier', lijkt me gewone uitprint van html pagina
                                Ik heb dat ook, de links hier gevolgd en dan klik je uiteindelijk op 'registreren en afdrukken', maar dan komen er 4 pagina's uit de printer. Inclusief de lijst van de cashbacks, de voorwaarden etc ...
                                Moet die allemaal opsturen en beide barcodes, dus Lens No. en UPC code, uit de verpakking (70-200 f2.8 IS USM) snijden en die los in de omslag bijsteken ?
                                Ik zou niet graag willen dat ik iets fout doe, want 200 euro is mooi meegenomen

Ronny

Btw iemand een idee van de verzendkosten als je dat allemaal aangetekend verzendt ? of is dat niet nodig ?
                                Last edited by fotomanneke; 2 juli 2007, 15:23.
                                Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

Comment

Working...
                                X