Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
maar ik dacht dat het de bedoeling was om via een post of reply iets te 'zeggen' om iemand te helpen,
Ik wil hier ook wel even op reageren. Deze site was een openbaring voor mij toen ik hem leerde kennen, internet en computers zijn voor mij nog redelijk nieuw en de warme begroetingen en de hulp die ik hier kreeg deden me versteld staan.
Persoonlijk zeggen die kruisjes acher mijn naam me niks, voor mij moet dat er ook niet zijn.
Als beginneling (ben hier sinds december 2002) reageer ik soms op een geplaatste foto en dit is dan meestal heel kort. Als beginner dus kan ik maar weinig bijdragen tot het technisch beoordelen en kwaliteiten van een bepaalde foto omdat ik nog te weinig ervaring heb (vind ik). Daarom zijn mijn replays meestal heel kort en beperk ik me tot woorden als 'mooi' of 'prachtig' en meer van die supperlatieven. (sorry hiervoor)
Waneer ik zelf een foto post en krijg daar éénzelfde reactie op dan ben ik al meer dan tevreden, het hoeft voor mij niet altijd een ganse uitleg te zijn, het is voor mij een bewijs dat het forum lid die reageerd, hoe kort ook, wel iets ziet in die foto.
Een enkele keer heb ik het gewaagd om een (goedbedoelde) opmerking te maken over een bepaalde foto en werd toen direct terechtgewezen door het betreffende forumlid die de foto gepost had. Het resultaat was dat ik een tijdje niet meer durfde reageren op geen enkele post. Ben er echt een tijdje niet goed van geweest. Ik ben nochtans een groot meiske en niet vlug van mijn stuk te brengen maar geschreven woorden komen vlug harder aan dan dat het in uw gezicht gezegd word.
Ik heb respect voor de mensen die hier al lang vertoeven en overlopen van het talent maar er mag idd wel eens twee keer nagedacht worden over hetgeen geschreven word en wat de impact kan zijn.
Over het algemeen vertoeven hier ook een heleboel toffe mensen en daarom blijf ik ook met veel plezier rondhangen op deze prachtige en leerrijke site. Ik hoop hier nog veel te leren en te mogen posten (met of zonder sterren achter mijn naam)
Dus Rien, misschien was het niet terzake maar dit was mijn korte gedacht hierover
Groetjes
@mimi
"There is no path
You create it
Once you set out to walk it"
Comment