Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herlaadbare batterijen Aldi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Herlaadbare batterijen Aldi

    Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
    ik heb dus identiek hetzelfde voor. ik moet hier minstens 24 van die batterijen hebben liggen, maar ik vindt er maar 6...
    maar ja, voor die prijs koop ik mij er volgende week terug enkele
    en zeker als je kinderen hebt , ze zijn zo gretig met batterijen ,maar opladen is voor hun niet besteed

    Comment


    • #17
      Re: Herlaadbare batterijen Aldi

      Alle, sewwes ook maar es in den aldi gaan kijken ;-)


      Ik zie net dat ze er nog niet zijn

      dus, edit: binnenkort maar eens in den aldi gaan kijken ;-P
      Last edited by Joris818; 21 april 2007, 11:06.

      Comment


      • #18
        Re: Herlaadbare batterijen Aldi

        Ik ben ze vandaag gaan halen : eerst teleurstelling toen ik ze niet direct vond onder de 'aanbiedingen' afdeling waar de vierkante en dikke herlaadbaren wel lagen.

        Dan maar met een kratje golden power naar de kassa, en daar lagen ze allemaal te blinken naast de kankerstokjes... Ineens 4 setjes meegepakt :-)

        Greetz
        Fuji S9600 2gb Sandisk UltraII / 1gb Fuji XD H-type / Raynox DCR-250 Macro - Canon Powershot A720IS / 2gb SD Sandisk
        Have a look at http://www.flickr.com/photos/7770276@N07 and leave comments please.

        Comment


        • #19
          Re: Herlaadbare batterijen Aldi

          ik heb ook ergens aldi batterijtjes liggen maar gebruik ze nooit

          gaan niet lang genoeg mee naar mn zin (en die zitten dan al in een 550EX met extra batterijpack)
          lang leve mijn Sony 2500Mah/GP2700mah
          Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

          Comment


          • #20
            Re: Herlaadbare batterijen Aldi

            Ik zal het nog moeten ondervinden, mijn GP 2500 gaan ongeveer 400 shots mee op mijn fuji S9600...
            In ieder geval, een setje GP kost 14 euro ongeveer, hiervoor heb ik 3 sets aldi...
            Last edited by de_rocca; 25 april 2007, 20:43. Reden: aanvulling
            Fuji S9600 2gb Sandisk UltraII / 1gb Fuji XD H-type / Raynox DCR-250 Macro - Canon Powershot A720IS / 2gb SD Sandisk
            Have a look at http://www.flickr.com/photos/7770276@N07 and leave comments please.

            Comment


            • #21
              Re: Herlaadbare batterijen Aldi

              Oorspronkelijk geplaatst door de_rocca Bekijk bericht
              Ik zal het nog moeten ondervinden, mijn GP 2500 gaan ongeveer 400 shots mee op mijn fuji S9600...
              In ieder geval, een setje GP kost 14 euro ongeveer, hiervoor heb ik 3 sets aldi...
              Als je allemaal akku's van hetzelfde merk gebruikt, dan kan je ze best per set nummeren. Dat is handiger om de lege en de volle uit elkaar te houden wanneer je aan het wisselen bent .

              Ik heb verschillende setjes, en dat zijn allemaal verschillende merken. Die van de Lidl werken ook heel goed .
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #22
                Re: Herlaadbare batterijen Aldi

                Aldi batterijen
                Ik ben er helemaal niet zo tevreden van, te dik, zelfontlading slechter dan bij andere, halen volgens mijn digitale lader hun opgegeven mAh. niet, en geen enkele heeft dezelfde capaciteit
                Bij mijn GP 2700 is dit allemaal OK. Ik ga voor zekerheid, volgens mij beter 3 stellen van GP dan 6 van den Aldi

                Comment


                • #23
                  Re: Herlaadbare batterijen Aldi

                  Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
                  Hier ook soms met de PowerBank als het moet vlugger gaan. Heb ook nog zo'n mastodont van lader van de Aldi. Maar dat gaat uiteraard zeer traag. Als je een nachtje tijd hebt komt het ook goed.

                  Groetjes,
                  Pol.
                  Als ik me goed voorheb was die mastodont van een lader een processor gestuurde van ±€25 die zowat alle batterijen kan laden en regeneren(3x onladen en laden). Het is inderdaad geen snellader maar een vriend van mij had een Memorex-computer gestuurde lader gekocht voor ±€75 in de Mediamarkt en wat bleek. Dat het identiek dezelfde lader was maar met een ander merkt erop(OEM versies) Alléén werkt mijne Aldi lader, die ik welliswaar niet frequent meer gebruik omwille van een snellader die ik ook heb voor AA's, nog steeds maar mijne maat zijne Memorex liet reeds na 5-6 maanden de geest(werkt soms wel soms niet)
                  Ik heb nog geen enkele keer problemen gehad met Aldi batterijen. Ze liggen altijd vlak naast de kassa. Alléén AAA's en 9v zijn dikwijls moeilijker te vinden.

                  Hubert
                  Hubert

                  Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                  Comment

                  Working...
                  X