Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Belgium Digital "Book Of Fame"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

    Oorspronkelijk geplaatst door littlewan Bekijk bericht
    Is er al gedacht aan een soort van tijdschrift vorm? Iets in de aard van papier en kwaliteit ala ZOOM magaziene?!.
    De organisatie kan misschien eens met enkele van die tijdschriftuitgevers contact opnemen om te polsen of we een "prijske" kunnen krijgen (sponsoring)

    Comment


    • #32
      Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

      Via deze link kunnen de krachten gebundeld worden.

      Laatste vraagje bij de poll

      Niet vzw-leden kunnen de poll niet bekijken, noch invullen maar kunnen hun concrete medewerking te kennen geven via een PM aan 'Skitch'.

      Comment


      • #33
        Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

        Jowan-Kenobi heeft mij een pm gestuurd met concrete voorstellen en zijn intentie om met het project te willen meewerken. Hij was trouwens ook de TS van deze topic. Ik stuur de pm door naar Skitch. Jowan beloofde mij ook zijn lidgeld in orde te brengen.
        "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
        Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
        Uit: Apocrief

        Comment


        • #34
          Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

          thx ballistic Ik beloof dat zsm te doen , ten einde aan dit topic ook mee te werken om het te laten slagen.
          Ik heb trouwens intussen al wat zitten rondmailen (kon niet wachten ) en heb o.a. al een aantal contacten kunnen leggen.
          Nu nog zien wat er uit de bus gaat komen, maar dat zal in eerste instantie via pm naar skitch gaan, aangezien ik nog geen toegang
          heb dat dat topic aangezien ik mijn lidgeld nog altijd niet betaald heb.

          Comment


          • #35
            Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

            @Yowan-kenobi,
            Je hebt zojuist een PM gekregen.

            @ andere BD'ers :
            Alle hulp en ideeën (en mooie foto's voor den HOF ) zijn welkom .
            Er zijn heel wat praktische kantjes te regelen en we willen niets over het
            hoofd zien.

            Is er een drukker/uitgever op het forum?


            Groetjes
            Skitch
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • #36
              Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

              is het de bedoeling, dat we nu opnamen gaan maken voor dat boek.
              gezien de oproep aan, de andere BDers?
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #37
                Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

                da's toch al altijd zo geweest, bouk,

                en speciaal voor jou komt er misschien
                ooit een "Bouk of Fame"?

                mm
                ∏__|_ ∏__|_
                "no rules, great shots"
                Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                Comment


                • #38
                  Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

                  Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                  en speciaal voor jou komt er misschien
                  ooit een "Bouk of Fame"?

                  mm
                  Daarvoor is geen boek nodig, bouk is zowiezo al een ware legende!

                  Comment


                  • #39
                    Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

                    Daarvoor is geen boek nodig, bouk is zowiezo al een ware legende!
                    of een boek met al Bouk's postings .... nee, dat zou te dik zijn, maar wel veel waard 't Zou in ieder geval een "collector's item" worden onder dankbare leden (dankbaar tov Bouk dan )
                    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                    Comment


                    • #40
                      Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

                      Zijn er nog enige vorderingen in dit prachtig project?
                      SITE: http://www.xraypictures.be
                      FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

                      Comment


                      • #41
                        Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

                        Over de layout, ik zou niet voor een statige layout van 1 foto 1 pagina.
                        Maar een dynamischere layout met foto's in verschillende formaten.

                        Nu zal de eigenaar van de foto wel willen dat die van hem het grootste of ... wordt afgedrukt. Maar denk ik dat de mensen die het boek samenstellen daar het beslissingsrecht hebben. Ik neem aan dat zij zullen beslissen om foto's die aan elkaar relateerd zijn of gelijkaardige technieken gebruiken te bundelen.

                        Dus 160 pagina's en 400 foto's is volgens mij geen probleem. Op een pagina staat er maar 1 foto, op een andere staan er 4. Zolang je gemiddeld op 2,5 foto per pagina uitkomt.
                        Tot sluitertijd, Dirk

                        Comment


                        • #42
                          Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

                          Oorspronkelijk geplaatst door Xray Bekijk bericht
                          Zijn er nog enige vorderingen in dit prachtig project?
                          In het vzw-forum kun je lezen dat er een werkgroep in de maak is om dit project te bespreken en uit te voeren. Momenteel 7 bereidwilligen.

                          Comment


                          • #43
                            Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

                            Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                            Nu zal de eigenaar van de foto wel willen dat die van hem het grootste of ... wordt afgedrukt. Maar denk ik dat de mensen die het boek samenstellen daar het beslissingsrecht hebben. Ik neem aan dat zij zullen beslissen om foto's die aan elkaar relateerd zijn of gelijkaardige technieken gebruiken te bundelen.
                            Zoals ik eerder zei:

                            Wel zouden dan de mensen een voor een benaderd moeten worden of ze hun foto er wel in willen hebben.(copyright )
                            Er zou een peil-topic gestart moeten worden wie er evt. interesse zouden hebben in zo'n boek.
                            Wel een prijsindicatie eraan koppelen.
                            Dan kunnen diegene die interesse hebben hun foto's die erin komen staan in hoge resolutie kunnen mailen zodat je perfecte afdrukken krijgt.

                            Gr Kees
                            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                            Comment


                            • #44
                              Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

                              Misschien een idee om het aantal foto's op het einde van het jaar te beperken door aan elke wekelijkse HOF een poll te hangen waarbij er gestemd kan worden op de drie beste foto's van die week ofzo.

                              Dan halen we the best of the best eruit en beperken we het aantal foto's tot 52 maal 3.

                              Andere mogelijkheid is dat we de foto's in de hof een waardering geven zoals in de challenge, dus elke foto een waarde toekennen.

                              G
                              As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
                              like.no.other

                              Comment


                              • #45
                                Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

                                als de huidige (2006) HoF is samengesteld door één persoon,
                                zie ik niet in dat deze moet worden overgenomen om in boek-
                                vorm te verschijnen.

                                vandaar even (opnieuw) dit oproepje aan de RvB: wie stelde
                                de definitieve HoF samen in stel 2006?

                                mm
                                ∏__|_ ∏__|_
                                "no rules, great shots"
                                Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                                Comment

                                Working...
                                X