Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Belgium Digital "Book Of Fame"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

    Hey juppekes

    Zou het niet intersanter zijn om zoiets op dvd te zetten lijkt mij toch veel goedkoper.
    Bootjes

    Comment


    • #17
      Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

      Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
      Hey juppekes

      Zou het niet intersanter zijn om zoiets op dvd te zetten lijkt mij toch veel goedkoper.
      Hmm, da heeft toch ni de charme van een boek, noch de resolutie.

      Dave
      pixelpusher

      Comment


      • #18
        Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

        Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
        Zou het niet intersanter zijn om zoiets op dvd te zetten lijkt mij toch veel goedkoper.
        Als het is om op een PC scherm te bekijken dan kijk je toch gewoon hier :


        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment


        • #19
          Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

          Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
          Als het is om op een PC scherm te bekijken dan kijk je toch gewoon hier :


          Maar een dvd kun je toch ook bekijken op je gewone tv

          En kun je gemakelijker eens meenemen naar vrienden of familie.

          En kan je ook met meerdere tesamen kijken (stel je keer voor met tien tesamen kijken in een boek)
          Bootjes

          Comment


          • #20
            Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

            Digitaal is digitaal, we zien tegenwoordig niet anders.
            Op papier zijn foto's nog altijd het mooiste.

            Gr kees
            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

            Comment


            • #21
              Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

              Op papier zijn foto's nog altijd het mooiste.
              Ga hier 200% mee akkoord ...
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

              Comment


              • #22
                Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

                Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                Digitaal is digitaal, we zien tegenwoordig niet anders.
                Op papier zijn foto's nog altijd het mooiste.

                Gr kees
                Da weet ik ook wel allemaal maar als een boek te duur komt is die dvd toch een goedkopere optie
                Bootjes

                Comment


                • #23
                  Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                  Da weet ik ook wel allemaal maar als een boek te duur komt is die dvd toch een goedkopere optie
                  we praten nu niet over geld, maar iets met een nostalgische waarde.
                  Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                  Comment


                  • #24
                    Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

                    Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                    Digitaal is digitaal, we zien tegenwoordig niet anders.
                    Op papier zijn foto's nog altijd het mooiste.
                    Ik heb onlangs het boek "le matin" kado gekregen van Henk Van Cauwenbergh en had me er een boek ter grootte van een A4 bij voorgesteld.
                    Het is redelijk duur daarom dat ik het zelf nog niet besteld had maar toen ik het pak open deed ... ola ! Nen halve meter hoog ,dik papier en veeeeel foto's.
                    Dit wist ik dus niet en als ik het boek ooit zou vastgenomen hebben had dit wel de doorslag gegeven van het te kopen.
                    Maar 83 euro is natuurlijk een smak geld en als ge het elk jaar wil neerleggen dan heb je op den duur een hele kast

                    Misschien zit er hier een slimme marketing jongen die iets kan uitwerken waardoor het boek zeer gegeerd is bij het grote publiek om zo de prijs te doen zakken ?

                    Dixie
                    ooit ... .

                    Comment


                    • #25
                      Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

                      Oorspronkelijk geplaatst door moeikketreimeloe Bekijk bericht
                      Ik heb onlangs het boek "le matin" kado gekregen van Henk Van Cauwenbergh en had me er een boek ter grootte van een A4 bij voorgesteld.
                      Het is redelijk duur daarom dat ik het zelf nog niet besteld had maar toen ik het pak open deed ... ola ! Nen halve meter hoog ,dik papier en veeeeel foto's.
                      Dit wist ik dus niet en als ik het boek ooit zou vastgenomen hebben had dit wel de doorslag gegeven van het te kopen.
                      Maar 83 euro is natuurlijk een smak geld en als ge het elk jaar wil neerleggen dan heb je op den duur een hele kast

                      Misschien zit er hier een slimme marketing jongen die iets kan uitwerken waardoor het boek zeer gegeerd is bij het grote publiek om zo de prijs te doen zakken ?

                      Dixie
                      Ja, nen uitgever vinden die er munt uit wil slaan. Da zal de prijs serieus doen zakken, en wie weet wordt de VZW er nog goed van ook...

                      BD blijft natuurlijk ne vzWinstoogmerk, natuurlijk...
                      pixelpusher

                      Comment


                      • #26
                        Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

                        Sorry als ik in de herhaling zou vallen, maar ik volg dit hier maar half :s

                        Een idee dat in mijn hoofd opkwam toen ik hier iedereen over de prijs en zo zag fronzen en slikken.

                        Is er al gedacht aan een soort van tijdschrift vorm? Iets in de aard van papier en kwaliteit ala ZOOM magaziene?!
                        Als ze iets van een 50blz is verkopen ze dat voor een paar euro , neem nu 5€, ok maar wij moeten er niet zoveel maken, dus misschien kost het wat meer. (maar geen stukken van mensen hoop ik). De layout en design kunnen misschien enkele vrijwilligers voor zich nemen...(ik zeg maar iets).
                        Volgens mij moet dat zo duur niet. Hoe goedkoper hoe meer animo er zal zijn...

                        Volgens mij is dat een pak goedkoper. Ik heb er echt geen ervaring mee, maar dit kwam even in mij op.
                        Last edited by littlewan; 14 april 2007, 21:02.

                        Comment


                        • #27
                          Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

                          Is er iemand die ervaring heeft met logiprint.nl?
                          Ik ken de kwaliteit van hun drukwerk niet, maar qua kostprijs is dit mss niet slecht...
                          Hieronder een voorbeeld berekening:

                          Grootte: tot DIN A4
                          Druk omslag: 1/1 zwart
                          Druk inhoud: 4/4 kleuren
                          Papier omslag: 300g fotodruk glanzend wit
                          Papier inhoud: 135g fotodruk mat wit
                          Verwerking: Lijmverbinding
                          Aantal pagina's: 160 (is wel het maximum blijkbaar?)
                          Oplage: 100

                          Prijs:
                          3543.95 € (incl. BTW)

                          Dit geeft dus een basiskostprijs zonder transport/distributie van 35,44€ per boek. Met een oplage van 200stuks zakt te prijs al naar 28,nn € per boek. Nadeel 160bladzijden, voor een 400 foto's, en ik ken de kwaliteit niet. Er zal dus ofwel moeten een schifting gebeuren, ofwel meerdere foto's per bladzijde. Ik zoek intussen nog verder qua mogelijkheden... Alle inbreng van jullie kant is natuurlijk ook van harte welkom!

                          De prijs hierboven kan wsl nog lager, mist keuze van andere papiersoorten e.d. maar hier ken ik bijzonder weinig van. Mensen met kennis van zake kunnen hierbij helpen - graag zelfs )

                          Comment


                          • #28
                            Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

                            efkes terug komen kijken naar hier ...
                            het krijgt vaste vorm!! tof!!
                            ook al sta ik niet in den hof, dat boek koop
                            ik toch wel!

                            mm
                            ∏__|_ ∏__|_
                            "no rules, great shots"
                            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                            Comment


                            • #29
                              Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

                              Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                              Op papier zijn foto's nog altijd het mooiste.
                              Zo denk ik er ook over
                              Canikon 40D - D200, D300

                              Comment


                              • #30
                                Re: The Belgium Digital "Book Of Fame"

                                Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                                Dit geeft dus een basiskostprijs zonder transport/distributie van 35,44€ per boek. Met een oplage van 200stuks zakt te prijs al naar 28,nn € per boek. Nadeel 160bladzijden, voor een 400 foto's, en ik ken de kwaliteit niet.
                                Bij lulu.com kom je, als ik het goed begrijp, voor 160 blz (paperback) aan 27.85 EUR
                                (zonder verzendkosten) en vanaf 1 exemplaar... korting bij bvb 200ex = 8%
                                maar ook geen ervaring met kwaliteit en wat met de flexibiliteit qua opmaak ?
                                Mijn fotowebsite : www.filover.be

                                Comment

                                Working...
                                X