Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe canon cash back

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: nieuwe canon cash back

    Ik heb deze week een 30D gekocht.De verkoper zij mij dat alle cashback erinzaten en dat ik ook een 512mb kaartje gratis kon krijgen.Ik gelukkig naar huis.
    Wat bleek nadien ,na alles eens goed gelezen te hebben dat alles was verlopen.
    Alles eindigde in dec 2006.

    Ik ben gisteren terug gegaan en er werd mij verteld dat ze daar niks kunnen aandoen.Ik loop zo 100 euro korting mis !Voel mij in mijn kruis genepen

    Ik zou ook graag Canon hier over contacteren ..maar mijn laatste ervaring in een telefoongesprek met hen was dat de persoon heel negatief overkwam!

    Comment


    • #17
      Re: nieuwe canon cash back

      Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
      Ik heb deze week een 30D gekocht.De verkoper zij mij dat alle cashback erinzaten en dat ik ook een 512mb kaartje gratis kon krijgen.Ik gelukkig naar huis.
      Wat bleek nadien ,na alles eens goed gelezen te hebben dat alles was verlopen.
      Alles eindigde in dec 2006.

      Ik ben gisteren terug gegaan en er werd mij verteld dat ze daar niks kunnen aandoen.Ik loop zo 100 euro korting mis !Voel mij in mijn kruis genepen

      Ik zou ook graag Canon hier over contacteren ..maar mijn laatste ervaring in een telefoongesprek met hen was dat de persoon heel negatief overkwam!
      Dan heeft die verkoper jou verkeerd voorgelicht en daar zou ik hem dan eens fijn op gaan wijzen. In principe heb je dan het recht om de hele set terug te brengen en je geld terug te krijgen. (althans in Nederland, in Belgïë zal het vermoedelijk niet anders zijn?)

      Of je kan met de verkoper overeenkomen dat hij die 100 euro betaald. Als hij slim is doet hij dat aangezien de camera niet meer als nieuw te verkopen is.
      Last edited by Stefan16384; 24 maart 2007, 10:09. Reden: België is niet gelijk aan Nederland :)

      Comment

      Working...
      X