hallo
ik zit hier nu al een kleine 3 weken elke dag te lezen, en ik heb me dus ook onlangs geregistreerd. Nu heb ik al een klein gedacht van welke camera ik ga kopen binnen een paar maand ook al twijfel is nog sterk ;p
- FZ50
- Fuji 9600
- Canon 350D / 400D
maar bon dat doet er momenteel niet veel toe.
Onder elke foto staat een exif (wat staat voor?) met daaronder chinees
Shutter speed is waarschijnlijk hoelang het duurt voor de foto genomen wordt. Maar wat voor verschil maakt dat uit als men die verzet, ik snap het niet zo goed
.
Av(Aperture Value)
Uitleg gevraagd a.u.b
Metering Modes
Uitleg gevraagd a.u.b
Exposure Compensation
Uitleg gevraagd a.u.b
Lens
EF-S17-85mm f/4-5.6 IS USM
ik denk dak 17-85mm de grote van de lens hier, maar voor wat staat f/4-5.6 IS USM ?
AF mode
Dit is scherp stellen waarschijnlijk, lijkt me duidelijk
Color Space
Uitleg gevraagd a.u.b
F-Number
Uitleg gevraagd a.u.b
Als ik nog begrippen zijn, die ik vergeten ben, mogen deze ook altijd verduidelijkt worden.
Als er een mooie definitie van gemaakt is zal ik mijn post aanpassen en de definitie aanvullen, met de naam van de poster uiteraard!
Met vriendelijke groeten,
Jordy Minnebo
Alvast bedankt
PS: dont shoot me
ik zit hier nu al een kleine 3 weken elke dag te lezen, en ik heb me dus ook onlangs geregistreerd. Nu heb ik al een klein gedacht van welke camera ik ga kopen binnen een paar maand ook al twijfel is nog sterk ;p
- FZ50
- Fuji 9600
- Canon 350D / 400D
maar bon dat doet er momenteel niet veel toe.
Onder elke foto staat een exif (wat staat voor?) met daaronder chinees

Shutter speed is waarschijnlijk hoelang het duurt voor de foto genomen wordt. Maar wat voor verschil maakt dat uit als men die verzet, ik snap het niet zo goed

Av(Aperture Value)
Uitleg gevraagd a.u.b
Metering Modes
Uitleg gevraagd a.u.b
Exposure Compensation
Uitleg gevraagd a.u.b
Lens
EF-S17-85mm f/4-5.6 IS USM
ik denk dak 17-85mm de grote van de lens hier, maar voor wat staat f/4-5.6 IS USM ?
AF mode
Dit is scherp stellen waarschijnlijk, lijkt me duidelijk

Color Space
Uitleg gevraagd a.u.b
F-Number
Uitleg gevraagd a.u.b
Als ik nog begrippen zijn, die ik vergeten ben, mogen deze ook altijd verduidelijkt worden.
Als er een mooie definitie van gemaakt is zal ik mijn post aanpassen en de definitie aanvullen, met de naam van de poster uiteraard!
Met vriendelijke groeten,
Jordy Minnebo
Alvast bedankt
PS: dont shoot me

Comment