Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natuur/vogelfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Natuur/vogelfotografie

    Oorspronkelijk geplaatst door Neos Bekijk bericht
    Inderdaad, met die tweede soort bedoel ik dus de mensen. Als die je tentje zien staan, zijn er altijd die moeten weten wat je aan 't doen bent. Of anderen hebben er kritiek op. Er zijn er altijd wel die niet genoeg werk met zichzelf hebben en vinden dat het hun taak is zich met anderen te bemoeien.

    Groetjes

    marc
    En dwaas dat ze dan kijken - soms echt grappig om te volgen. Eerst van ver, turend en dan langzaamaan dichter bij om tenslotte met een hoog stemmetje te vragen : "Hebde al veel gevangen ?"...
    Of nog slechter : honden die gek worden omdat ze je wel ruiken, maar je niet kunnen zien. Zo weet ik dat de meeste baasjes niets te zeggen hebben over hun hond : "Ashra, kom hier, Ashra... - gatver Ashra, hier kommen verd*mme
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

    Comment


    • #17
      Re: Natuur/vogelfotografie

      of als je in een drijvende schuilhut in een beek zit op woensdagmiddag en er passeren een paar spelende kinderen...

      - "hé wat ligt daar in het water?"
      -> "Das precies nen ondergelopen tractor!!"

      en dan de slimsten van den hoop:

      - "Maar nee!!! Das een rattenval, ziede da nu nie!!!"
      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

      Comment


      • #18
        Re: Natuur/vogelfotografie

        Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat Bekijk bericht
        of als je in een drijvende schuilhut in een beek zit op woensdagmiddag en er passeren een paar spelende kinderen...

        - "hé wat ligt daar in het water?"
        -> "Das precies nen ondergelopen tractor!!"

        en dan de slimsten van den hoop:
        - "Maar nee!!! Das een rattenval, ziede da nu nie!!!"
        Haha !
        "Bah jaaah, ge hebt gelijk - d'er zit al een dikke rat in vast ! Bweuurk ! "

        Ik kon het niet laten - het gaapte gelijk nen oven
        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment


        • #19
          Re: Natuur/vogelfotografie

          Ik zie een visserstentje bij LIDL staan, zou dat om te bouwen zijn ? En belangrijker, is dit een goeie kleur ? Is het groen niet te fel ? Voor dat geld kan je niet sukkelen hé....


          thx

          http://www.lidl.be/be/home_nl.nsf/pages/i.home hier staat het tentje.

          Comment


          • #20
            Re: Natuur/vogelfotografie

            Het zal allicht wel bruikbaar zijn, maar of het echt handig is durf ik te betwijfelen. Je zit nog steeds langs één kant bloot hé (of ik moest het verkeerd zien?)
            Ik heb bij ons in het amerikaantje voor 7€ een groot "grondzeil" gekocht van 4x6m en dat is heel makkelijk te gebruiken om je te camoufleren
            [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

            Comment


            • #21
              Re: Natuur/vogelfotografie

              Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat Bekijk bericht
              Het zal allicht wel bruikbaar zijn, maar of het echt handig is durf ik te betwijfelen. Je zit nog steeds langs één kant bloot hé (of ik moest het verkeerd zien?)
              Ik heb bij ons in het amerikaantje voor 7€ een groot "grondzeil" gekocht van 4x6m en dat is heel makkelijk te gebruiken om je te camoufleren
              Het gaat wel degelijk aan 3 zijden dicht hoor, 3de zijde ligt naar voor op de grond op foto. Pas op, er is nog knutselwerk aan, het is geen "echte" camouflagetent.

              Comment


              • #22
                Re: Natuur/vogelfotografie

                ik ga het me in ieder geval halen,
                ziet er groot genoeg uit, en ik leg mijn
                camouflagenet er gewoon over.

                En uit het ventilatiegat moet mijn statief kunnen piepen...
                voor 10 euro kan je niet sukkelen e?

                klikken...
                Fotogallery
                My Pictureblog

                Comment

                Working...
                X