Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sorry

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Peter1
    als ik niet meer op elke posting reageer..niet dat ik het niet goed zou vinden of zo, maar ik kan het gewoon allemaal niet meer bijhouden, als je één dag geen tijd hebt,valt het nog amper bij te houden.....er zijn er nog wel genoeg die reageren
    ik heb dat ook al een tijdje opgegeven .. meestal als ik tijd en zin heb om te reageren, is er al een karrevracht reacties binnen, waar ik niet echt meer iets aan kan toevoegen .. en ik val liever niet in herahaling, al zal ik dat wel af en toe doen ;o)

    De laatste tijd post ik veel minder dan laat ons zeggen voor nieuwjaar .. maar ik lees nog regelmatig bij .. tja, nog enkele maanden, en de ergste drukte is voorbij .. (of komt de volgende vlaag drukte dan al terug om de hoek piepen?)

    Comment


    • #17
      Ach, de meesten van jullie hebben toch al >1000 postings achter de naam...Zal wel meevallen met weinig posten!

      Mijn schamele 16 posts dan.

      Maar ik lees en leer wel heel veel!
      Canon 500D, 18-55 IS kit, sigma 30mm 1.4, sigma 70mm macro, 70-200L IS. En veel geduld...

      Comment


      • #18
        idd, soms wordt het te...
        Vroeger kon je op Bd elke dag een beetje volgen.
        Maar het is gegroeid tot een immense database he...
        Ik sla dus sommige forums over... niet omdat ik niet wil , maar omdat ik geen tijd genoeg heb.
        En als ik teveel achtersta met lezen neem ik een dag verlof om bij te lezen.

        Comment


        • #19
          Nog even en ik ga mijn baan opzeggen en hier een full-time van maken, eens kijken of ik het dan bij kan houden. Ik worstel ook met hetzelfde probleem en lijdt met jullie mee.

          Comment

          Working...
          X