Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amaai, een pure schande - ik ben boos!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by sopa
    Tja zeg, die jongen of dat meisje heeft waarschijnlijk uit onwetendheid die link ertussen gezet. Dit had op een heel andere manier opgelost kunnen worden. Sorry Jaja, een mailtje van jou naar betreffende persoon was volgens mij voldoende geweest. Een topic openen op dit forum zodat iedereen begint te reageren getuigt van weinig tact... Belgium Digital staat vanop zovele sites gelinkt. Volgens mij zal je hier alleen het omgekeerde effect mee bereiken. Als desbetreffende persoon 'Gratis foto's' verandert in bijvoorbeeld simpelweg 'Links' kan je hem geen verwijten meer maken tenzij je alle links naar Belgium Digital laat verwijderen op internet. Sorry, mijn persoonlijke onpartijdige mening.

    Het gaat nu niet enkel en alleen over die BD link,
    Maar ook over de site zelf, wat staat er daar nu op? gewoonweg niks alleen maar links naar andere sites, de andere laten werken voor hem, en bovendien zijn zijn links dan nog niet goed geplaatst ook.
    Dus volgens mij mag de jongen wel een beetje mails binnen krijgen.
    Als je enkel een link page maakt en de links zijn dan nog niet aangevraagd of totaal mis plaats dan mag hem dat eens goed gezegd worden.
    Godspeed You, Black Emperor!

    Comment


    • #32
      een redelijk beschaafd mailke gestuurd om de link bij gratis foto's te verwijderen
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #33
        Ik heb net ook een mailtje gestuurd. Die man/vrouw zal hopelijk begrijpen wat hij/zij moet doen na al die mails.
        Groetjes

        Comment


        • #34
          Ik ben even naar de index page van de website gegaan, en zie daar bovenin het top frame staat het email adres van de ontwerper van de site. WIe weet helpt het om hier eens naar te mailen ipv dat boxje te gebruiken om een link toe te voegen.
          http://users.pandora.be/zoekjewat/index.htm

          En hier is het email adres van de boosdoener : Attack folks.... whitethor@pandora.be

          Cheerio
          Leo

          Comment


          • #35
            Hallo Leo,

            Het is wel niet dadelijk de bedoeling een "hetze" te beginnen .
            Maar het is toch allesbehalve dat dit zomaar kan ...
            En daar moet op gewezen worden. Da's het belangrijkste.

            Groeten,
            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #36
              Ben ik helemaal met je eens Jaja, 't attack was ook maar een flauw grapje.
              Ik zag het email adres staan, en dacht ach laat ik eens behulpzaam zijn, wellicht werkt het beter om hier naar toe te mailen, wie weet komt dat link dingetje niet helemaal aan, je weet nooit.
              't kan onverschilligheid zijn, maar misschien ook wellicht onwetendheid of onkunde van de designer.

              Ik denk persoonlijk dat een mailtje (ik weet niet of je naar dit adres gemaild hebt ofniet) van jou richting White Thor de beste oplossing is. EN tja als ie dan nog niet reargeerd dan ......
              j/k

              Cheerio
              Leo

              Comment


              • #37
                Hallo Leo,

                Inderdaad, ervaar het ook als een grapje.
                Maar geen reactie van daar dus ...
                Zal wel in orde komen.
                IS waarschijnlijk al die berichten nu aan het lezen ... .

                Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #38
                  dit is naar daar gemaild ...

                  "Beste,

                  Ik bemerk op uw webiste dat er 'gratis' foto's te bekomen zijn op 'Belgium Digital'.
                  Mag ik u erop wijzen dat alle daar gepubliceerde foto's auteurgerechtelijk beschermd zijn.
                  Het downloaden en gebruiken van deze bestanden zonder expleciete toelating is bij wet verboden.

                  Mag ik u daarom verzoeken, de inhoud van uw pagina te veranderen, u kan eventueel melden dat er op deze plek een forum bestaat waar men foto's kan bekijken, maar de term "gratis foto's" duidt wel erg in de richting van 'pak wat je kan ...'

                  Momenteel durf ik te rekenen op uw goodwill, hopend dat ik geen verdere stappen hoef te ondernemen.

                  Ik dank u bij voorbaat en hoop op een snelle reactie van uwentwege


                  mvgr,

                  Philippe Vandekerckhove."


                  Comment


                  • #39
                    Hallo,

                    Dit is van Telenet abuse gekomen:
                    --------------------------
                    Geachte,

                    Wij hebben onze klant gevraagd deze links en info van zijn site te
                    verwijderen.

                    Met vriendelijke groeten,

                    Harald Jacobs
                    Internet Abuse Administrator
                    0800/66.000
                    --------------------------------

                    Da's dus toch al een reactie vanwege Telenet - positief dus .

                    Jaja

                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                    Comment


                    • #40
                      Voila... niemand meer boos want als je gaat kijken... de link is verwijdert ... Ik heb een mailtje van de persoon van de site gehad dat de link verwijdert is... dus samen met jullie hulp en de abuse dienst van Telenet hebben we al 1 site kunnen stoppen... Bedankt allemaal,

                      groetjes,
                      Lexieke
                      .:www.shadowarts.be:.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by jaja
                        Daarenboven komt nog dat het ook al vaker gebeurd is met foto's van de forumleden en dit mag dan ook een beetje beschouwd worden als een "attent" zijn voor iedereen.(Jan66 en Peter1 weten er inmiddels ook alles van ...).
                        Klopt Jaja... voor de geïnteresseerden : de zaak loopt nog altijd... onze eindconclusies (advocaat en mezelf) zijn opgestuurd een aantal weken geleden... de tegenpartij heeft nu nog een drietal weken tijd om te reageren en tegen half mei 2003 zou de rechtbank een uitspraak doen... wordt dus vervolgd en ik hou jullie zeker op de hoogte !
                        Jan
                        www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

                        Comment


                        • #42
                          Alez, Jaja bedankt om ons in te lichten in elk geval!! Ik heb inderdaad gezien dat de link is verwijderd.

                          @jan66: dat is precies wel een ernstige zaak waar je in verwikkeld bent. Staat daar ergens ook iets van op het forum dat ik eens kan lezen waarover het gaat?

                          mvg,
                          Giant Pat
                          Do or Do Not - There is no try ...
                          www.giantpat.be

                          Comment


                          • #43
                            GiantPat,

                            hier vind je alle info over Jan66 zijn zaak:


                            Groetjes,
                            Lex
                            .:www.shadowarts.be:.

                            Comment


                            • #44
                              aha, den Harald heeft gemaild naar u Jaja, nice ...
                              Dit onvangen van de auteur ...

                              ik citeer :

                              "Beste,
                              De link is reeds verwijderd. Ik vind het wel betreurenswaardig dat u en uw collega's/medewerkers meteen dreigende taal gebruiken.
                              één eenvoudig vriendelijk verzoek wat meer dan voldoende geweest. Guy Steppe"

                              Mvgr,

                              Phille

                              Comment


                              • #45
                                mijn bericht was simpel:

                                subject auteursrecht

                                bericht:
                                ref.: link naar BD als gratis foto's site.

                                gelieve dit te veranderen

                                eigenlijk knap dat ie iedereen heeft teruggemaild.
                                ToM.___ //Fuji s602.
                                www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                                It goes to 11 you know? 1 louder.

                                Comment

                                Working...
                                X