Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amaai, een pure schande - ik ben boos!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    @jaja, je kan me persoonlijk contacteren ivm de poster ik kan u verder helpen, pse via email ...

    Comment


    • #17
      stuur ik dan ook maar een mailtje, dit kan inderdaad niet sommige mensen willen nu eenmaal niet dat iedereen zo maar met hun foto's gaat gaan lopen.
      visit my website : http://www.freewallpapersite.com

      Comment


      • #18
        akkoord, van mij heeft die ook al een mailtje...
        .·: Schoonheid heeft twee kanten :·.

        modellen: http://model.ompleya.be

        Comment


        • #19
          Mailtje is verstuurd.....
          Peter

          http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
          http://www.photoblog.be/peterwarson

          Comment


          • #20
            Ook ik heb een boos mailtje gestuurd.
            Groetjes
            Angenita - Canon 50D - Canon Eos 350D + Sigma 17-70 + BG-E3 + Sigma 24 - 60 + Canon 50mm + Canon 70 - 300mm IS USM + 100mm Canon macro lens + een setje Soligor tussenringen
            http://www.ansvanvliet.nl/

            Comment


            • #21
              Mailtje gaat ook hier verstuurd om deze persoon attent te maken op zijn foute gedrag.
              Misschien is het enkel uit domheid en onwetendheid en niet met slechte bedoelingen.
              Dus laten we (voorlopig) beleefd blijven
              Johan
              Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

              Comment


              • #22
                Heu beste BD'ers

                Ik heb de ganse dag in de tuin gewerkt en ben waarschijnlijk te moe

                stom vraagje, maar ....wat is het e-mail adres?

                Jo(han)
                Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                Comment


                • #23
                  Je kan op de pagina klikken voor een nieuwe link toe te voegen en daar commentaar meesturen of je kan ook in de source code even kijken en daar het juiste mail adres en dat van de webmaster even uithalen...

                  groetjes,
                  Lexieke
                  .:www.shadowarts.be:.

                  Comment


                  • #24
                    Ja ik vind dit ook ongehoord. Zal ze eens mijn gedacht schrijven ze.

                    Comment


                    • #25
                      bedankt lexieke,
                      Dat was inderdaad een domme vraag hé
                      Jo(han)
                      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                      Comment


                      • #26
                        Klacht is onderweg
                        Greets
                        Silver

                        http://www.silver.web-log.nl

                        Comment


                        • #27
                          Jo er zijn geen domme vragen... je kent het vervolg wel... iedereen is wel eens te moe of zo

                          Groetjes,
                          Lexieke
                          .:www.shadowarts.be:.

                          Comment


                          • #28
                            Tja zeg, die jongen of dat meisje heeft waarschijnlijk uit onwetendheid die link ertussen gezet. Dit had op een heel andere manier opgelost kunnen worden. Sorry Jaja, een mailtje van jou naar betreffende persoon was volgens mij voldoende geweest. Een topic openen op dit forum zodat iedereen begint te reageren getuigt van weinig tact... Belgium Digital staat vanop zovele sites gelinkt. Volgens mij zal je hier alleen het omgekeerde effect mee bereiken. Als desbetreffende persoon 'Gratis foto's' verandert in bijvoorbeeld simpelweg 'Links' kan je hem geen verwijten meer maken tenzij je alle links naar Belgium Digital laat verwijderen op internet. Sorry, mijn persoonlijke onpartijdige mening.

                            Comment


                            • #29
                              Sorry Sopa maar als ik een website maak en ik zet er een link op dan zorg ik wel dat ik eerst en vooral weet over wat de site juist gaat, in dit geval over er sprake is van copyright, en ik vraag _altijd_ de toestemming van de site. Als mensen deze informatie zien en ze bekijken de homepage van BD niet goed dan kijken ze over het copyright en gaan ze inderdaad denken: tof hier vind ik toffe foto's voor mijn eigen webstekje...

                              Als er nu nog erges duidelijk een contact pagina was geweest of zo dan ja... maar in dit geval vind ik dat Jaja zeker _niet_ verkeerd heeft gereageerd... ik vind het ook niet leuk te moeten denken dat er mensen mijn foto's zouden gebruiken... helemaal niet en daarom kom ik ook op tegen zulke zaken en vandaar mijn standpunt dat Jaja niet verkeerd gereageerd heeft...

                              Groetjes,
                              Lexieke
                              .:www.shadowarts.be:.

                              Comment


                              • #30
                                Hallo Sopa,

                                In principe ben ik het volledig met je eens en mijn aanpak is dan in eerste instantie ook steeds die van de "redelijkheid en tact" en een mailtje.
                                Dus heb ik eerst ook een berichtje gestuurd met het verzoek om die verwijzing te verwijderen, maar daar komt (na heel geruime tijd) geen enkele reactie op ...
                                Maar dit is dus niet de eerste keer en de ervaring heeft geleerd dat tact en mails bijna nooit iets uithalen ...
                                Onwetendheid lijkt me hier wel héél ver gezocht want op (bijna) elke BD pagina staat het copyright overduidelijk vermeld.

                                Daarenboven komt nog dat het ook al vaker gebeurd is met foto's van de forumleden en dit mag dan ook een beetje beschouwd worden als een "attent" zijn voor iedereen.(Jan66 en Peter1 weten er inmiddels ook alles van ...).
                                Als ze nu eens begonnen met gewoon "toestemming" te vragen, dan zouden we al een heel stuk verder staan - maar zelf die beleefdheid is er vaak niet meer.
                                En een "link" is toch nog wel heel wat anders dan expleciet "gratis foto's" denk ik ...
                                En hier wordt duidelijk gesteld dat je op BD zomaar "gratis foto's" mag gaan halen, en daar denk ik dat niemand het mee eens kan zijn.

                                Vriendelijke groeten,
                                Jaja


                                Originally posted by sopa
                                Tja zeg, die jongen of dat meisje heeft waarschijnlijk uit onwetendheid die link ertussen gezet. Dit had op een heel andere manier opgelost kunnen worden. Sorry Jaja, een mailtje van jou naar betreffende persoon was volgens mij voldoende geweest. Een topic openen op dit forum zodat iedereen begint te reageren getuigt van weinig tact... Belgium Digital staat vanop zovele sites gelinkt. Volgens mij zal je hier alleen het omgekeerde effect mee bereiken. Als desbetreffende persoon 'Gratis foto's' verandert in bijvoorbeeld simpelweg 'Links' kan je hem geen verwijten meer maken tenzij je alle links naar Belgium Digital laat verwijderen op internet. Sorry, mijn persoonlijke onpartijdige mening.
                                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                                Comment

                                Working...
                                X