Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

    Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
    Ik wacht nog wel ff op je excuses hvr_oosterzele, aangezien ge een ongelovig Thomas type bent zal je pas toegeven als het zover is, maar ik ben een geduldig mens.
    Dan kun je denk ik erg lang wachten.

    Het kan best zijn dat die winkel goed levert maar dat neemt niet weg dat de manier van klanten trekken erg laakbaar is. Alleen al het feit de domeinnaam van een (goedbekend staande) buitenlandse concurrent met .be te registreren is al iets om kotsmisselijk van te worden en voor mij al een reden daar nooit te bestellen. Zo zijn er nog wat voorbeelden...

    Comment


    • #32
      Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

      Heb hem net gebeld en dat geeft hij ook direct toe, hij draait niet rond de pot.
      Ben er zeker van als ge er één zou bestellen dat, dat het eerste bericht is dat ge krijgt.
      Toen ik iets besteld had, kreeg ik plots een telefoontje van hen met een paar vragen zodat ik zeker het juiste stuk opgestuurd kreeg. Heb ik ook nog nooit meegemaakt ergens anders.
      Als je contacteert krijg je altijd ten laatste de dag daarop een volledig en correct antwoord.
      www.kdfotografie.be

      Comment


      • #33
        Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

        Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
        Heb hem net gebeld en dat geeft hij ook direct toe, hij draait niet rond de pot.
        Ben er zeker van als ge er één zou bestellen dat, dat het eerste bericht is dat ge krijgt.
        Toen ik iets besteld had, kreeg ik plots een telefoontje van hen met een paar vragen zodat ik zeker het juiste stuk opgestuurd kreeg. Heb ik ook nog nooit meegemaakt ergens anders.
        Als je contacteert krijg je altijd ten laatste de dag daarop een volledig en correct antwoord.
        Ik zou zeggen, doe geen moeite...

        Comment


        • #34
          Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

          Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
          Heb hem net gebeld en dat geeft hij ook direct toe, hij draait niet rond de pot.
          Ben er zeker van als ge er één zou bestellen dat, dat het eerste bericht is dat ge krijgt.
          Maar WAAROM zet hij ze dan op zijn site?? Om nadien te zeggen dat ze niet bestaan en je dan een alternatief te proberen verkopen? Noem je dat eerlijk?

          Voor alle duidelijkheid, ik heb zélf een zaak (niets met fotomateriaal te maken) maar ik lok geen klanten met onbestaande producten waarvan mijn klanten dromen (die 2 lenzen zijn juist natte dromen voor zowat iedere Canon eigenaar). Daarom stoor ik mij daar ook zo aan.

          Comment


          • #35
            Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
            Heb hem net gebeld en dat geeft hij ook direct toe, hij draait niet rond de pot.
            Dream on...

            Comment


            • #36
              Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

              De canon 40D stond/staat er ook al aangeboden. Ik kwam de link onlangs tegen toen ik op het internet naar informatie hierover aan het zoeken was.
              Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

              Comment


              • #37
                Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

                Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                Maar WAAROM zet hij ze dan op zijn site?? Om nadien te zeggen dat ze niet bestaan en je dan een alternatief te proberen verkopen? Noem je dat eerlijk?

                Heeft niets met eerlijk of oneerlijk te maken. Een webshop leeft van het web. De mens heeft groot gelijk dat hij Google nu al probeert in het ootje te nemen. Komt het materiaal er, dan is hij misschien via Google al te vinden. Kom het materiaal er niet, sja geen man overboord...
                Doet hij het niet, dan zullen de anderen de kaas wel van zijn brood halen die wel via Google inspelen op toekomstige artikelen... Ik noem het slimme marketing! Ik zou de man zeker niet oneerlijk noemen daarvoor!

                Comment


                • #38
                  Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door OlivierV Bekijk bericht
                  De mens heeft groot gelijk dat hij Google nu al probeert in het ootje te nemen.
                  Wat is dat nou voor onzin. Wie belazert hij, Google of de mensen die van Google gebruik maken?

                  Comment


                  • #39
                    Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

                    Oorspronkelijk geplaatst door OlivierV Bekijk bericht
                    Heeft niets met eerlijk of oneerlijk te maken. Een webshop leeft van het web. De mens heeft groot gelijk dat hij Google nu al probeert in het ootje te nemen. Komt het materiaal er, dan is hij misschien via Google al te vinden. Kom het materiaal er niet, sja geen man overboord...
                    Doet hij het niet, dan zullen de anderen de kaas wel van zijn brood halen die wel via Google inspelen op toekomstige artikelen... Ik noem het slimme marketing! Ik zou de man zeker niet oneerlijk noemen daarvoor!
                    Ik ben sprakeloos

                    Comment


                    • #40
                      Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
                      Waarom werd dat dan ook gevraagd??? Totaal absurd toch???
                      Als er ooit een probleem was geweest en met de factuur in handen als bewijs, zou er ook niet over gezaagd worden!
                      Men vraagt uw paspoort niet als ge daar staat met uw factuur, als het de originele versie is tenminste en geen kopie.

                      dit getuigd gewoon van onwettige winkelpraktijken...
                      *** Canon 350d ***

                      Comment


                      • #41
                        Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door OlivierV Bekijk bericht
                        Heeft niets met eerlijk of oneerlijk te maken. Een webshop leeft van het web. De mens heeft groot gelijk dat hij Google nu al probeert in het ootje te nemen. Komt het materiaal er, dan is hij misschien via Google al te vinden. Kom het materiaal er niet, sja geen man overboord...
                        Doet hij het niet, dan zullen de anderen de kaas wel van zijn brood halen die wel via Google inspelen op toekomstige artikelen... Ik noem het slimme marketing! Ik zou de man zeker niet oneerlijk noemen daarvoor!


                        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                        Ik ben sprakeloos
                        Ik ook.

                        Wat je hier allemaal leest grenst soms aan het onvoorstelbare.

                        Zoals je reeds aanhaalde, snotneuzen zijn het die niet in de mogelijkheid zijn om even vijf minuten na te denken.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
                          En nee hoor nooit niks gekocht in die shop. Ik vertrouw dat zaakje immers niet genoeg om er geld uit te geven. En dat is nu al enkele jaren zo en sindsdien heb ik nog niets gezien om dat daar wel te beginnen vertrouwen.
                          Hij heeft dan toch ,voor één van de forumleden hier
                          een garantieprobleem opgelost, ivm een lens die elders aangekocht werd.

                          Die man is toen op mijn aanraden naar Geheugenkaart gegaan, omdat hij over de vorige handelaar niet meer te spreken was.

                          Groetjes

                          Marc
                          http://www.pbase.com/neos_marc

                          www.caridina.be

                          Comment


                          • #43
                            Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

                            Oorspronkelijk geplaatst door beauceron Bekijk bericht
                            Zoals je reeds aanhaalde, snotneuzen zijn het die niet in de mogelijkheid zijn om even vijf minuten na te denken.
                            Dat geldt hier niet alleen voor snotneuzen ...

                            Comment


                            • #44
                              Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

                              Draai of keer deze manier van klanten lokken zoals je wilt, maar een handelaar die zaken op zijn web-site te koop stelt die nog niet bestaan, en dit om klanten te lokken, gebruikt bedrieglijke praktijken en laat men best links liggen.
                              En dat hij de klanten die bij hem kopen eerlijk behandeld ?? 't zou er nog aan mankeren als hij dat niet deed.

                              Broken-wing

                              Comment


                              • #45
                                Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

                                De 400mm f5,6 zou 1995 euro moeten kosten, en de 100-400 f4 L IS 2498 euro.

                                De 100-400 zal wanneer ze een stop dichtgedraaid is misschien wel even scherp zijn als de 400mm f5,6 helemaal open, maar die 100-400 zal wel een heel grote en zware zoomlens worden .

                                De prijs van de 100-400 f4 L IS lijkt vrij laag in verhouding tot de vaste 400mm f5,6 (een 400mm f4 DO kost zelfs 5998 euro, dan is de prijs van de 100-400 zeker niet te hoog).
                                Ik zal er niet direkt een bestellen, want ik ben tevreden over de 100-400 f4,5-5,6 L IS. Als ik die dagelijks zou gebruiken, dan zou ik het misschien wel overwegen om de nieuwe aan te schaffen.

                                Over geheugenkaart (of sdcard) heb ik na verschillende bestellingen nog nooit kunnen klagen, hij is misschien iets te vroeg om een deel van het Canon-nieuws te laten uitlekken (er was een heleboel nieuws aangekondigd, dit zal waarschijnlijk nog niet alles zijn).
                                Last edited by Black B@ndit; 20 februari 2007, 18:41.
                                http://barthuysmans.smugmug.com/
                                BD0338BE

                                Comment

                                Working...
                                X