Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iemand ervaring met " pixum "afdrukken?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: iemand ervaring met " pixum "afdrukken?

    zelf al een paar jaar klant bij pixum, en nog altijd tevreden. In december nog een stuk of 35 vergrotingen (30x20) laten afkomen, en zéér tevreden over de kwaliteit. 10x15tjes ofzo die print ik meestal zelf, of anders maak ik gewoon een album, maar dat kan (nog) niet via pixum.

    Comment


    • #17
      Re: iemand ervaring met " pixum "afdrukken?

      Ik heb vandaag een mailtje gekregen dat ze de foto's opnieuw gaan afdrukken, ik hoop dat die beter zijn.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #18
        Re: iemand ervaring met " pixum "afdrukken?

        Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
        zelf al een paar jaar klant bij pixum, en nog altijd tevreden. In december nog een stuk of 35 vergrotingen (30x20) laten afkomen, en zéér tevreden over de kwaliteit. 10x15tjes ofzo die print ik meestal zelf, of anders maak ik gewoon een album, maar dat kan (nog) niet via pixum.
        Laat jij ze afdrukken met de automatische aanpassing, of schakel jij die uit?
        Daar kan natuurlijk ook het verschil zitten .
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #19
          Re: iemand ervaring met " pixum "afdrukken?

          Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
          Laat jij ze afdrukken met de automatische aanpassing, of schakel jij die uit?
          Daar kan natuurlijk ook het verschil zitten .
          ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar ik dacht dat ik mijn beelden niet liet aanpassen door pixum.

          Comment


          • #20
            Re: iemand ervaring met " pixum "afdrukken?

            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Laat jij ze afdrukken met de automatische aanpassing, of schakel jij die uit?
            Daar kan natuurlijk ook het verschil zitten .
            De nieuwe foto's ondertussen gekregen?

            Comment


            • #21
              Re: iemand ervaring met " pixum "afdrukken?

              Oorspronkelijk geplaatst door bartkill Bekijk bericht
              De nieuwe foto's ondertussen gekregen?
              Ik heb ze gekregen, en ze zien er net hetzelfde uit als de eerste serie...
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #22
                Re: iemand ervaring met " pixum "afdrukken?

                Pixum heeft nu een actie dat je maar 1 cent per afdruk betaald.... Lijkt me zeker interessant voor vakantie foto's etc.
                Photoshop en The Gimp voor beginners

                Comment


                • #23
                  Re: iemand ervaring met " pixum "afdrukken?

                  Ik heb vandaag voor het eerst hun 'upload'-software gebruikt voor het bestellen van foto's.

                  Ik had hun 'snelle upload' aangevinkt, en natuurlijk niet gelezen waarvoor het stond. Tijdens het uploaden bleek dat de bestanden zwaar verkleind werden...

                  Nu, het waren maar voor 11 cm afdrukken van een 10MP camera, dus misschien kan dit geen kwaad, maar vroeg me toch af of iemand hiermee ervaring heeft?

                  Achteraf kon ik niets meer veranderen, tenzij een nieuwe bestelling doen...

                  Comment


                  • #24
                    Re: iemand ervaring met " pixum "afdrukken?

                    Ik heb zelf die "fout" ook een keer gemaakt, en heb eigenlijk geen verschil gezien.... Een volgende keer heb ik een foto op 200 PPI, 300 PPI en door pixum laten verkleinen doorgestuurd. Die op 200 ¨PPI was echt duidelijk de mindere van de 3 en tussen de andere 2 heb ik geen verschil gezien.....
                    Photoshop en The Gimp voor beginners

                    Comment

                    Working...
                    X