Ik heb de Spyder 2 Express gekocht en natuurlijk meteen mijn beeldscherm gecalibreerd.
Het resultaat is echter anders dan ik verwacht had.
De monitor had ik eerst terug gezet naar de fabrieksinstellingen.
De monitor heeft een zeer helder en contrastrijk beeld vergeleken met andere monitoren. Voor het calibreren wordt gevraagd welke instellings mogelijkheden de monitor heeft, contrast, helderheid en backlight.
Maar... na het calibreren hoef je er zelf niets aan te doen.
Er is dus achteraf geen enkele wijziging aan de monitor instellingen zelf mogelijk. Hoort dat zo of is er een stap overgeslagen?
Tijdens de voor - na controle zie je alleen een licht verschil in kleurtemperatuur. Dat is alles... Ik had grotere wijzigingen verwacht...
Doe ik iets verkeerd of is dit normaal?
Peter.
Het resultaat is echter anders dan ik verwacht had.
De monitor had ik eerst terug gezet naar de fabrieksinstellingen.
De monitor heeft een zeer helder en contrastrijk beeld vergeleken met andere monitoren. Voor het calibreren wordt gevraagd welke instellings mogelijkheden de monitor heeft, contrast, helderheid en backlight.
Maar... na het calibreren hoef je er zelf niets aan te doen.
Er is dus achteraf geen enkele wijziging aan de monitor instellingen zelf mogelijk. Hoort dat zo of is er een stap overgeslagen?
Tijdens de voor - na controle zie je alleen een licht verschil in kleurtemperatuur. Dat is alles... Ik had grotere wijzigingen verwacht...
Doe ik iets verkeerd of is dit normaal?
Peter.
Comment