Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Terug van weggeweest !!!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Aaaaaaahhhhhh da zijn pracht fotookes Laat het me weten volgende keer ge vertrekt! 'K zal wel uw tassen helpen dragen .

    Greetz Steve
    Olympus 5050Z, PT-015, Raynox DCR-720 + RT5241, Lowepro Nova 4 + TX20

    Comment


    • #17
      Originally posted by mic
      Knappe albums zeg.
      Mooi gedaan,... ik wist geeneens dat er pinguins in Afrika zaten.
      Zoals je ziet... De Jackass penguin leefde vroeger in grote getalen langs de Zuid Afrikaanse kust... Door tussenkomst van de mens (eieren voor voedsel en de uitwerpselen (ginder ook guano genoemd) waren de diertjes met uitsterven bedreigd... Maar ze zijn zich terug aan het vermenigvuldigen. Je moet betalen om er bij te kunnen, maar dat geld wordt gebruikt voor de hulp van de pinguins.

      Originally posted by yannick
      schitterende albums van een ongetwijfeld nog meer schitterende reis
      1900 pics.. das ni weinig
      Hehe... Ik had er nog veeeel meer kunnen nemen, maar dan had ik alles door de lens van m'n cameraatje moeten zien denk ik

      Al een geluk dat ik m'n "schoot rekenaar" (afrikaans voor laptop) meehad en ter plaatse al kon gaan schiften welke wel en welke niet in aanmerking kwamen

      Originally posted by dbsteve
      Aaaaaaahhhhhh da zijn pracht fotookes Laat het me weten volgende keer ge vertrekt! 'K zal wel uw tassen helpen dragen .

      Greetz Steve
      Sorry, maar de "Overhead compartment" voor de handbagage van een 747 is niet groot genoeg om je in te stoppen... Of kan ik je opvouwen en in ZA terug uitvouwen om daar verder m'n koffers te dragen ?
      An  a day keeps frustration away!
      http://www.demey-deleus.be

      Comment


      • #18
        prachtig...prachtig..prachtig...
        South Africa... here I come (alleen weet ik dus niet wanneer )
        daVinci
        www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

        Comment


        • #19
          Originally posted by Vejito

          De stoomtrein... De "Outeniqua Choo Tsjoe"... Zie dat je intijds reserveerd !!! Enneuh op zondag rijdt hij niet. Ik heb het aan de lijve ondervonden . Die hebben we moeten overslaan, wat we hadden reservaties in het Tsitsikamma park de dag nadien. De trip schijnt gewoon prachtig te zijn, van George naar Knysna en terug. Gewoon sprookjesachtig...

          Voor Swellendam kan ik je nog een goed adres aanraden voor een B&B (van een Vlaamse vrouw uit Wilsele bij Leuven).
          Je kan hier het adres vinden van de website: http://www.oldmill.co.za

          Ik kan nog niet zeggen of ik er in Gent ga bijzijn (ben zelf Gentenaar in hart en nieren, en heb zelf ook een gallery op Pbase staan over Gent), maar als je vragen hebt over de kosten of iets dergelijks, of je wil gewoon over Zuid Afrika praten, ga je gang en stuur maar een mailtje
          Hey Vejito,

          Het is een georganiseerde reis, dus ons zitje op de stoomtrein is gereserveerd!

          Ook de Hotels zijn allen OK (meestal ****).

          Ciao,

          J.

          PS. Je mag zeker nog een pak ZA-vraagjes verwachten. Later...
          http://www.theafricabug.com

          Comment

          Working...
          X