Mag een slotje op
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Interesse peiling EF 70-200 f/2.8L IS USM
Collapse
X
-
-
Re: Interesse peiling EF 70-200 f/2.8L IS USM
De klassieke vragen zeker.
Hoeveel had je zelf in gedachten als interessante prijs voor beide partijen?
Kan je hier wat foto's plaatsen van de lens, ook van de gebruikssporen?
Link naar foto's met de betreffende lens, en vermelding van de body?The problem of the male brain:
On the left side, there's nothing right.
On the right side, there's nothing left.
-
Ik vind plaatsing hier ongepast als je nog niet weet of je al dan niet gaat verkopen.
Waarom stel je niet gewoon een vaste prijs voor ipv rond de pot te draaien ?
Of is dit een taktiek om er net een beetje meer uit te persen ?Mark (300D)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrox Bekijk berichtIk vind plaatsing hier ongepast als je nog niet weet of je al dan niet gaat verkopen.
Of is dit een taktiek om er net een beetje meer uit te persen ?
Dit is tegenwoordig een trend.
Ofwel verkoop je ze, ofwel niet.
Zulke threads leiden meestal tot veel gezever en draaien uit op niets.
J.
Comment
-
Interessepeilingen worden verplaatst naar Algemeen. Mocht je dan alsnog besluiten om de lens te verkopen, dan kan deze thread alsnog teruggeplaatst worden naar Aangeboden.Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.--------
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mirlong1 Bekijk berichtI agree
Dit is tegenwoordig een trend.
Ofwel verkoop je ze, ofwel niet.
Zulke threads leiden meestal tot veel gezever en draaien uit op niets.
J.Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrox Bekijk berichtIk vind plaatsing hier ongepast als je nog niet weet of je al dan niet gaat verkopen.
Of is dit een taktiek om er net een beetje meer uit te persen ?
Er staat momenteel bij aangeboden ook een opiniepeiling (http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=147487) om een lens te verkopen dan zou deze daar ook nie moeten staan als er niet effectief een verkoop is, maar ja wie ben ik hé....
Oorspronkelijk geplaatst door fotomanneke Bekijk berichtHeb ik ook al aan de lijve moeten ondervinden hier, en dat is niet zo prettig
Als je geïnteresseerd ben dan kun je toch via pm een bod doen?
@ Stanley
Maak er een gedacht van of je wil verkopen, je besluit staat min of meer vast als ik het zo lees.
Kijk wat prijzen na op internet bij verschillende winkels en aan de hand daarvan bepaal jij de prijs die je denkt dat deze lens voor jou nog waard is rekening houdend met leeftijd, gebruikssporen enz...
Post deze in het forum deel aangeboden en wacht af, indien nodig kan je de prijs nog altijd aanpassen moest het nodig zijn.
Een prijs van 1400 à 1500 euro moet haalbaar zijn voor deze lens.
mvg,Last edited by Henk_01; 14 februari 2007, 16:17.2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP
Comment
-
Zo'n opmerkingen zijn volgens mij ook ongepast en onterecht, want op deze manier lijk je ook niet te tonen dat je geïnteresseerd bent maar kom je hier ook maar wat zeveren.
Vandaar dat dit beter in een ander forum dan "aangeboden" kan worden geplaatst. Ik zie niet in hoe mijn opmerking dat dit ongepast was ongepast kan genoemd wordenMark (300D)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrox Bekijk berichtIk heb zeer zeker interesse, maar ik wil duidelijkheid, gaan bieden op een lens waar de koper nog niet van weet of hij ze we wil verkopen vind ik nogal onnozel.
Vandaar dat dit beter in een ander forum dan "aangeboden" kan worden geplaatst. Ik zie niet in hoe mijn opmerking dat dit ongepast was ongepast kan genoemd worden
uitspraken zoals deze.....
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrox Bekijk berichtWaarom stel je niet gewoon een vaste prijs voor ipv rond de pot te draaien ??
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrox Bekijk berichtOf is dit een taktiek om er net een beetje meer uit te persen ?
't Was te moeilijk zeker om die persoon via PM aan te spreken
mvg,2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk_01 Bekijk bericht
't Was te moeilijk zeker om die persoon via PM aan te spreken
mvg,
Tenzij dat zijn hobby is natuurlijk.
Grts,
EviImagination is intelligence having fun.
Piep!
Comment
Comment