Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cursus Digitale Fotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Cursus Digitale Fotografie

    Whooooooooooooooot

    Der gaat hier vandaag weer niet veel gewerkt worden

    Bedankt voor deel 3 Fullator, reading it and loving it

    Fijn om te weten dat alles terug op zijn pootjes is gekomen, doe het rustig aan en geniet van je hobby
    Nikon D80 / Sony DSC-H5

    Comment


    • Re: Cursus Digitale Fotografie

      Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
      Je wens gaat in vervulling: deel III staat op mijn site! En deel IV is al in voorbereiding.

      Leon
      Ik ben ervan overtuigd dat je nu een héél groot aantal mensen blij hebt gemaakt!
      Mij in ieder geval wel

      Alvast bedankt om je ervaring te willen delen,... ook ik kijk uit naar deel IV

      Greetz
      Aster
      When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence!

      Comment


      • Re: Cursus Digitale Fotografie

        Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
        Je wens gaat in vervulling: deel III staat op mijn site! En deel IV is al in voorbereiding.

        Leon
        Formidabel, ik ben blij dat jij je weer goed genoeg voelt om hier aan te werken!

        Ik ga er in elk geval veel van opsteken als beginner! Hartelijk dank!
        En doe het rustig aan hé

        Met dankbare groet,
        Peeke
        ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

        Comment


        • Re: Cursus Digitale Fotografie

          Door ontzettend veel drukte al een tijd hier niet meer geweest, maar ook ík ben blij dat het weer goed met je gaat, en dat we weer kunnen genieten van jouw cursus.

          Helemaal geweldig!
          Nikon D7000 + MB-D11, Nikon D80 + MB-D80, Nikon 24-70 F2.8, Tokina 11-16 F2.8, Nikon AF-S 18-70 F/3.5-4.5 , Nikon AF-D 50 F/1.8, Nikon AF-S 70-300VR, Nikon AF-S 300 F4 IF-ED

          Comment


          • Re: Cursus Digitale Fotografie

            Ik volg deze nu en ben hier echt HEEL blij mee!!
            Misschien een geluk dat ik deze cursus nu pas tegenkom, kan ik hem ineens downloaden!
            Canon 5D2 en wat glas

            Comment

            Working...
            X