Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik heb ooit eens een boek gekocht , getiteld : mode illustreren , poses.
Bevat een 600tal weliswaar getekende poses van vrouwen die staan,zitten,liggen,... Een leuk boekje. Was maar een paar euro.
We zijn idd weer al even verder maar daar zal Leon wel een goeie reden voor hebben.
Maar zou wel makkelijk zijn als wij ook iets wisten.
Greetz rich
Intussen heb ik je even op de hoogte gebracht per PM.
De poseerkatern is momenteel een onderdeel van de 'grote' modellengids (uitgave 4, 300 blz, 250 foto's). Die komt beschikbaar vanaf medio februari 2009. Daarna zullen we de poseerkatern waarschijnlijk beschikbaar stellen, al weten we nog niet onder welke voorwaarden. Waarschijnlijk gaat hij zowat 10€ kosten. Uiteindelijk is hij veel groter geworden dan we hadden verwacht. Het is een beetje als een doctoraatsthesis: naar het einde toe vind je steeds meer dingen om toe te voegen, maar de deadline nadert...
Intussen heb ik je even op de hoogte gebracht per PM.
De poseerkatern is momenteel een onderdeel van de 'grote' modellengids (uitgave 4, 300 blz, 250 foto's). Die komt beschikbaar vanaf medio februari 2009. Daarna zullen we de poseerkatern waarschijnlijk beschikbaar stellen, al weten we nog niet onder welke voorwaarden. Waarschijnlijk gaat hij zowat 10€ kosten. Uiteindelijk is hij veel groter geworden dan we hadden verwacht. Het is een beetje als een doctoraatsthesis: naar het einde toe vind je steeds meer dingen om toe te voegen, maar de deadline nadert...
Super ik kijk er enorm naar uit
Dit is zeker iets dat ik mij zal aanschaffen!
~ Visit my Blog ~
~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~
Comment