Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zeker interesse. Als beginnende amateur zou het heel goed van pas komen. Indien het goed ineen steekt heb ik er zelfs geld voor over.
Exact mijn gedacht. Ik vind het lovenswaardig dat je dat gratis ter beschikking wil stellen, maar zou het ook zeer begrijpen indien je er een prijs op zou plakken – of een kleine gift zou accepteren. Om maar te zeggen: ik ben geïnteresseerd.
Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.
Naar ik mij meen te herinneren heeft Sven Michiels ooit zo'n boekje gehad met een (groot) aantal poses in. Misschien kan je hieruit nog wat inspiratie halen.
Ikzelf ben alvast geïnteresseerd in versie 4 van je gids.
Natuurlijk heb ik ook interesse. Na enkele fotoshoots merk ik dat ik toch wat mangel heb aan inspiratie in het begin. Meestal neem ik enkele oudere foto's mee of knipsels. Fullator, als je ergens hulp nodig hebt....
Comment