Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mag je in belgie fotograferen op stations ??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: mag je in belgie fotograferen op stations ??

Oorspronkelijk geplaatst door inv Bekijk bericht
    Ik ben hier op het forum al verahlen tegen gekomen, maar mijn vraag was eerder naar website met een lijst waar de wetgeving omtrent dergelijke zaken op terug te vinden is.
    Het was ook maar een grapje.

Comment

bedankt voor jullie reacties.

We zullen het vanavond eens even in de groep gooien.
      maar zoals he er zich nu naar laat uitzien : netjes melden, dan zal het allemaal wel meevallen.

Groeten uit Holland

Alex
      Website : www.alextimmermans.com
      Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
      Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli4 Bekijk bericht
        Ik probeerde ooit de aankomsthal van JFK te fotograferen voor Customs. Was rap gedaan moet ik zeggen.... :s
        ja maar daar staan volgens mij wel bordjes met erop een fototoetsel met een schuine rode streep door, dus je bent wel ter plekke gewaarschuwd.

We beschouwen onze 'geheime dienst' misschien wel als de zoveelste belgenmop, en ik weet er zelf helemaal niks van behalve dat er 20 jaar geleden nogal wat in de Knack heeft gestaan over de eenzijdige werking van die dienst (ik dacht enkel geintresseerd in extreem links terrorisme en helemaal geen aandacht voor extreem rechts), maar je mag niet vergeten dat we naast gewone belgen (die niemand een moer intresseren, behalve sommige bedrijven) in dit landje ook nog wel wat internationale instellingen hebben die wel degelijk doelwitten zijn voor buitenlandse inlichtingendiensten: de europese gemeenschap (denk aan het verhaal van de oostduitse spionnen die eenzame secretaresses verleidden), het NATO hoofdkwartier, SHAPE, etc...
        Nu denk ik wel dat de britse en amerikaanse veiligheidsdiensten hier belangrijke afdelingen hebben om hun belangen in die organisaties te vrijwaren, en ik weet niet of de belgische veiligheidsdiensten meer zijn dan enkel loopjongens van die diensten (het imago is dat ze voor alles toestemming moeten gaan vragen bij de engelse oompjes).
        Misschien zijn ze ook wel blij met dat 'low-key' imago; misschien zijn ze straffer dan de mossad en de CIA en MI V en MI VI samen, misschien hebben ze al twintig keer een atoomoorlog tegengehouden en willen ze dat helemaal niet geweten hebben ...

(NB dankzij de de keywords mossad en de CIA en MI V en MI VI zijn ze nu al in de NSA een tolk aan het zoeken die dit berichtje kan vertalen, hehe )

erik

erik
        erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

Working...
        X