Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto konijnenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: foto konijnenberg

    dat is het probleem
    heb via iban betaald en ik zijn niet zeker of het correct is wat ik heb ingevoert (ivm hun rekening nummer) dus zou het dik kunnen zijn dak mijn geld kwijt ben of niet ????

    of kan dat zijn dat iban wat later stort met hun geld.

    kan er mij iemand helpen.

    want er staat steeds op de site van konijnenberg dat ze nog geen geld ontvangen hebben dat mijn bestelling nog niet betaald is ????
    30D + BP + EF 28-200 + EFS 10-22+ EF 50 1.8 + 100MM macro 2.8 + ringflits + ex420 + CF 12GIG + nog wa ander materiaal

    Comment


    • #17
      Re: foto konijnenberg

      Als de IBAN code niet correct is zullen de fondsen niet van je rekening gaan. Je zult dan ook een foutcode op je scherm zien verschijnen.

      Groeten,

      Wim
      BD0808BE

      Comment


      • #18
        Re: foto konijnenberg

        het geld is afgetrokken van de rekening maar niet gestort op de rekening van konijnenberg of toch nog niet

        moet ik geduld hebben of is IBAN nu eenmaal zo traag
        30D + BP + EF 28-200 + EFS 10-22+ EF 50 1.8 + 100MM macro 2.8 + ringflits + ex420 + CF 12GIG + nog wa ander materiaal

        Comment


        • #19
          Re: foto konijnenberg

          Oorspronkelijk geplaatst door Henk_01 Bekijk bericht
          Op het forum hier is wel al eens gezegd als je online een bestelling doet dat het dan vanuit Nederland opgestuurd werd en dat je dan maar 1 jaar garantie kreeg ipv 2 jaar....


          mvg,

          oeij, dat is jammer, had ik dat eerder geweten dan kocht ik mijn flits niet bij hen !
          Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
          http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

          Comment


          • #20
            Re: foto konijnenberg

            Ze hebben daar bij Konijnenberg ook een telefoon hoor . Neem eens contact met hun op...
            Geef je ordernummer en naam dan kunnen ze snel controleren hoe het zit met de bestelling.
            Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
            http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

            Comment


            • #21
              Re: foto konijnenberg

              Oorspronkelijk geplaatst door dean-eos300d Bekijk bericht
              dat is het probleem
              heb via iban betaald en ik zijn niet zeker of het correct is wat ik heb ingevoert (ivm hun rekening nummer) dus zou het dik kunnen zijn dak mijn geld kwijt ben of niet ????

              of kan dat zijn dat iban wat later stort met hun geld.

              kan er mij iemand helpen.

              want er staat steeds op de site van konijnenberg dat ze nog geen geld ontvangen hebben dat mijn bestelling nog niet betaald is ????
              je kunt binnen 4 (of 3?) weken je geld zelfs nog terug laten boeken op je rekening als je niet accoord bent (moet je wel persoonlijk voor naar je bank gaan in nederland, maar het werkt wel als iets wordt afgeschreven en de dienst of product blijft in gebreke)

              Comment


              • #22
                Re: foto konijnenberg

                Grensoverschrijdende betalingen (met gebruik van IBAN-code (staat trouwens voor niets minder dan International Bank Account Number)) kunnen inderdaad wel wat tijd in beslag nemen. Je mag gerust een week rekenen tussen het debiteren van uw rekening en het crediteren van de rekening van de winkelier... Vermoedelijk dus gewoon nog even geduld
                meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

                Comment


                • #23
                  Re: foto konijnenberg

                  Oorspronkelijk geplaatst door flitske Bekijk bericht
                  Grensoverschrijdende betalingen (met gebruik van IBAN-code (staat trouwens voor niets minder dan International Bank Account Number)) kunnen inderdaad wel wat tijd in beslag nemen. Je mag gerust een week rekenen tussen het debiteren van uw rekening en het crediteren van de rekening van de winkelier... Vermoedelijk dus gewoon nog even geduld
                  afgelopen week voor het eerst zowel 'n betaling vanuit belgie ontvangen als eentje gedaan en beiden zijn binnen 2 dagen netjes verwerkt

                  Comment


                  • #24
                    Re: foto konijnenberg

                    Oorspronkelijk geplaatst door flitske Bekijk bericht
                    Grensoverschrijdende betalingen (met gebruik van IBAN-code (staat trouwens voor niets minder dan International Bank Account Number)) kunnen inderdaad wel wat tijd in beslag nemen. Je mag gerust een week rekenen tussen het debiteren van uw rekening en het crediteren van de rekening van de winkelier... Vermoedelijk dus gewoon nog even geduld


                    De normale termijn is een 4-tal dagen voor een internationale overschrijving...
                    En dan moet je order nog worden verstuurd, kortom een 8-tal werkdagen in normale omstandigheden.

                    mvg,
                    2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

                    Comment

                    Working...
                    X