Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gezocht : Locaties voor shoot.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

    Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
    Ik neem een "beetje" fotomateriaal mee, zie foto:

    Edit mod JLP: Foto's verwijderd, om de leesbaarheid van het topic te vergroten.

    Ook een Maglite 4D
    Die maglite dient die dan als lamp of als matrak voor ongewenste bezoekers ?

    Zijn al die fotos op uw site met softbox en paraplu gemaakt ? Of ook enkele met alleen een externe flits ? En wat is het vermogen van dat setje ?

    stijn
    Last edited by JLP; 22 april 2007, 21:43.
    Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish
    een hoop sunbounce & strobist stuff

    Comment


    • #17
      Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

      Dat setje is 2x 150w, en net genoeg om het mee te zeulen.

      Nu ga ik meer en meer experimenteren met 2 externe flitsers ...
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #18
        Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

        .....
        Last edited by NeQo; 9 april 2010, 17:50.

        Comment


        • #19
          Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

          ...Er bestaan zelfs meerdere sites die adressen prijsgeven (leegstandtaks).

          wie? wat? waar? hoe?
          alè, als iemand zo'n site tegenkomt mag hij die hieronder wel schrijven zè!

          VW Scirocco 1.8 16V - VW Scirocco 1.6 GTI - VW Jetta 1.3 Coupé
          Canon EOS 30D - 17-85mm IS USM - 75-300mm IS USM - Metz Mecablitz 58 EF2

          Comment


          • #20
            Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

            efkes ge-googled..

            This website is for sale! forbidden-places.be is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, forbidden-places.be has it all. We hope you find what you are searching for!

            Link naar urban exploration homepages door urban explorer fotografen die aan urban exploring doen o.a. in le valdor,het kasteel van mesen en buda marly


            VW Scirocco 1.8 16V - VW Scirocco 1.6 GTI - VW Jetta 1.3 Coupé
            Canon EOS 30D - 17-85mm IS USM - 75-300mm IS USM - Metz Mecablitz 58 EF2

            Comment


            • #21
              Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

              collega's,

              Ik heb me laten vertellen dat er in de (ruime?) omgeving van Zaventem een ongebruikte autosnelweg is, zeer leuke locatie voor fotografie.

              Iemand een idee?

              thx,

              York

              Comment


              • #22
                Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

                Oorspronkelijk geplaatst door DD Bekijk bericht
                ....
                Straks moeten ze nog tot aan de deur gevoerd worden.
                ....
                Als het eventjes kan

                Oorspronkelijk geplaatst door York Bekijk bericht
                collega's,

                Ik heb me laten vertellen dat er in de (ruime?) omgeving van Zaventem een ongebruikte autosnelweg is, zeer leuke locatie voor fotografie.

                Iemand een idee?

                thx,

                York
                Ik denk dat dit een stuk autosnelweg is op het klaverblad in zaventem.

                Is ooit op tv geweest dat daar een stuk autostrade is aangelegt dat nooit is gebruikt.
                Blijkbaar een bocht te ver
                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                Comment


                • #23
                  Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

                  Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                  Ik denk dat dit een stuk autosnelweg is op het klaverblad in zaventem.

                  je hebt toevallig toch geen GPS-coördinaten ervan???

                  VW Scirocco 1.8 16V - VW Scirocco 1.6 GTI - VW Jetta 1.3 Coupé
                  Canon EOS 30D - 17-85mm IS USM - 75-300mm IS USM - Metz Mecablitz 58 EF2

                  Comment


                  • #24
                    Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

                    Inderdaad in de omgeving van het klaverblad van zavemtem heb je enkele
                    nietgebruikte aangelegde stukken autostrade

                    als van over de brug van Vilvoorde komt en je gaat dan richting Mechelen
                    Antwerpen in de bocht van de afslag moet je rechts om erop te komen

                    Enkele jaren geleden waren er werken aan de bruggen en toen moest men
                    langs daar rondrijden

                    Ik heb al regelmatig de zwaantje op die plek zien oefenen met hun
                    brommerkens :-)


                    *-*-*


                    Ik ben sind meerdere maanden zelf op zoek naar "speciale plekjes"
                    lang zoeken op verschillende sites geeft druppelsgewijs wat informatie

                    Maar dan nog is het niet altijd evident

                    Het kasteel Miranda bevoorbeeld ... Ik weet het zijn heb er foto's van
                    met de tele ... maar er in gaan das nog een ander verhaal

                    De "verlaten crypte" ... het ligt op een kerkhof ... weet je hoeveel kerkhoven
                    er in het brusselse wel zijn

                    Op 5 km van mijn deur is een bouwvallig kasteel ... ik moet het nog gaan
                    verkennen ... misschien nog niet voldoende moed


                    Zodra ik een model vind dat vrij is dan plan ik tbc-shoot

                    Veel shootplezier

                    Comment


                    • #25
                      Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

                      Als je een paar bruggen wil: tussen de (trein)lijn brugge-oostende staan er een stuk of twee bruggen (en ik denk dat je het via de autostrade ook kan zien). De vraag is wel hoe er te geraken, want de brug mag er dan al zijn, een weg is er in de verste verte niet te bespeuren. Misschien wel een mooie locatie voor een shoot.

                      Benjamin
                      Flickr

                      Comment


                      • #26
                        Re: Gezocht : Locaties voor shoot.

                        Oorspronkelijk geplaatst door ikke06 Bekijk bericht
                        Als je een paar bruggen wil: tussen de (trein)lijn brugge-oostende staan er een stuk of twee bruggen (en ik denk dat je het via de autostrade ook kan zien). De vraag is wel hoe er te geraken, want de brug mag er dan al zijn, een weg is er in de verste verte niet te bespeuren. Misschien wel een mooie locatie voor een shoot.

                        Benjamin
                        Je kan er HEEL makkelijk bij met de auto
                        www.fotofolio.be

                        Comment

                        Working...
                        X