Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2dehands lens gekocht in US - wat doen met formulier Douane?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 2dehands lens gekocht in US - wat doen met formulier Douane?

Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
    Wat uiteraard ook werkt, is je lens uit elkaar laten draaien en laten shippen als reserve-onderdelen voor een herstelling :-)
    www.fotofolio.be

Comment

Tja - zoals alle anderen weer een ervaring rijker zeker Koop vanaf nu alleen nog maar in Europa.

Heb net documenten doorgefaxt, hoop op zijn minst volgende week m'n TC te krijgen met taxipost - met die BTW en invoertaksen heb ik au fond niet echt een probleem, maar die 25 euro dossierkosten voor douane vind ik echt wel wat overdreven...

Soit, misschien is dit info die in internationale fora best ook in een sticky topic kan worden opgenomen?

Alvast bedankt voor jullie reacties
      Fotograaf uit winterslaap ;-)
      7DII, Canon EF 400/5.6, Zeiss ZE 35/f2, Canon EF 85/f1.8 en Canon EF 135/f2

Comment

Alles wat hier wordt geschreven wordt door de douane meegelezen. Heb meerdere klanten die bij de douane werken.
        Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
          Alles wat hier wordt geschreven wordt door de douane meegelezen. Heb meerdere klanten die bij de douane werken.
          't is te hopen dat ze meelezen, dan kan ik langs deze weg laten weten dat de verpakking mijn tentje (dat vandaag is toegekomen, vrijdagavond besteld) nogal slordig weer toegeplakt was
          fotosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
            't is te hopen dat ze meelezen, dan kan ik langs deze weg laten weten dat de verpakking mijn tentje (dat vandaag is toegekomen, vrijdagavond besteld) nogal slordig weer toegeplakt was
            Hey Elsan,

Zou ik mogen weten welk tentje gij besteld hebt?? Ik heb namelijk lang getwijfeld tussen de Ameristep Doghouse dat ze verkopen bij Cabela's en de Mini Brickhouse die ik nu heb van bij Sierra Trading Post.
            Laat me maar weten wat je bevindingen zijn...

Groeten,
            Andries
            https://www.instagram.com/andriesdes...er_photography

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dreekes Bekijk bericht
              Hey Elsan,

Zou ik mogen weten welk tentje gij besteld hebt?? Ik heb namelijk lang getwijfeld tussen de Ameristep Doghouse dat ze verkopen bij Cabela's en de Mini Brickhouse die ik nu heb van bij Sierra Trading Post.
              Laat me maar weten wat je bevindingen zijn...

Groeten,
              Andries
              De Ameristep Doghouse, besteld bij Cabella's.
              Valt groter uit dan ik dacht, maar perfect transporteerbaar op de rug. Gisteravond in het donker in de tuin rechtgezet en weer opgeplooid, dus dat zit ook snor
              fotosite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                De Ameristep Doghouse, besteld bij Cabella's.
                Valt groter uit dan ik dacht, maar perfect transporteerbaar op de rug. Gisteravond in het donker in de tuin rechtgezet en weer opgeplooid, dus dat zit ook snor

Alle, die chance hebt ge dan toch al Naar wat ik gehoord heb zou ge den eerste ni zijn die ze wel open krijgt maar niet meer terug toe

Verder moet ik wel toegeven da ik ook eerst een half uurke met mijne Mini Brickhouse geworsteld heb, om da ineens den truk door te hebben

Veel succes met uw tentje!

Groeten,
                Andries
                https://www.instagram.com/andriesdes...er_photography

Comment

Nu niet overdrijven he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rsted Bekijk bericht
                    En om zeker te zijn: verpakking plat duwen en verzenden naar België via de post, samen met de aankoopbonnen en garantiebewijzen.
                    Yeah right. Zo wacht ik nog steeds op mijn dozen van mijn 350D die ik in de States in september heb gekocht...
                    www.olivierdutre.com
                    Boek 'Seeking Stillness' verkrijgbaar via Amazon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                      Nu niet overdrijven he
                      hihihihihiihhi
                      foto als spiegel of als venster?

Comment

Laat ze maar lezen ... denk je dat die echt de moeite gaan doen om te weten te komen welke nickname hier met een pakje overeenkomt?

Moest het over miljoenen gaan misschien wel ja en dan nog ...

Als handelaar zo'n stoten uithangen kan anders misschien al sneller een gevolg hebben maar een particulier met 1 pakje van geringe waarde? Kost meer aan administratie dan dat het kan opbrengen.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Working...
                        X