Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's verkopen via internet.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Foto's verkopen via internet.

Oorspronkelijk geplaatst door Wisent Bekijk bericht
    Zolang mensen ze blijven kopen zal ik blurs blijven maken of het jullie nu aanstaat of niet.

Ik lees al maandenlang iedere dag de forums en weet perfect wat aanvaard zal worden en wat niet.
    tuurlijk moet je maken wat je kunt en wat ze kopen. Je zou gek zijn om dat te laten liggen.

Maar het is niet omdat je iets leest dat je weet wat kan en niet. Dat weet je m.i. pas als je zelf dingen in dient van verschillende onderwerpen. En nogmaals, er is een hemels breed verschil tussen je eerste batch en je 'normale' batchen.
    --
    Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Perrush Bekijk bericht
      Dan vind ik dit een betere richtwaarde

Voor diegenen die het nog niet wisten, ik heb mijn verdiensten uit de verschillende site hier uit één gezet

shutterstock is eigenlijk niet zo streng in het toelaten van nieuwe files, maar wel in het toelaten van nieuwe fotografen. Dus vooral de eerste 10 geen problemen. Daarna is het veel makkelijker (mijn approval rating is boven de 90%, dus zo moeilijk is het niet)
      Da's nu net wat ik wilde weten, goeie info Perrush. Proficiat met je nieuwe foto's, ziet er goed uit!

BTW, die folie die je onder/boven je glas gebruikt, welke folie is dat?

Alle info/sites over hoe/wat te fotograferen is altijd welkom !!!!!
      Momenteel geen fototoestel meer!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door streetbiker1977 Bekijk bericht
        BTW, die folie die je onder/boven je glas gebruikt, welke folie is dat?
        3mm dikke plastiek, te vinden bij de bouwmarkt
        --

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Perrush Bekijk bericht
          tuurlijk moet je maken wat je kunt en wat ze kopen. Je zou gek zijn om dat te laten liggen.

Maar het is niet omdat je iets leest dat je weet wat kan en niet. Dat weet je m.i. pas als je zelf dingen in dient van verschillende onderwerpen. En nogmaals, er is een hemels breed verschil tussen je eerste batch en je 'normale' batchen.
          Je moet mij niet vertellen dat er daar een groot verschil tussen is. Ik was op mijn 1ste poging aanvaard trouwens, wat niet van velen kan gezegd worden.

Nuja als jij denkt dat ik er niets van ken dan is dat maar zo. Als ik jouw verkoopcijfers bekijk hoef ik qua inkomsten allesinds niet onder te doen.

Nog veel succes verder ...

Comment

je moet je zo niet aangevallen voelen. Maar lees nu ff zelf wat je zegt.

Zo verschrikkelijk streng zijn ze eigenlijk niet hoor. Iedereen klaagt daar altijd over maar het valt nog goed mee.
            Waar baseer je je dan op ??

Ik heb 50 fotografen in mijn referral list, en slechts 3 zijn tot op heden toegelaten. Bovendien als je SS-forum leest weet je dat er heel streng (piet lullig soms) geselecteerd wordt.

Bij shutterstock werd ik meteen aanvaard
            Nog maar een reden dat jij niet weet wat anderen meemaken. Ik heb 3 keer moeten proberen. En zonder pretentie durf ik toch te zeggen dat ik eigenlijk wel weet wat een goede foto is en wat niet. En toch gooiden ze me er 2 keer uit.

Ik wil je gerust helpen bij het selecteren van je 1ste 10. Ik heb ondertussen wel een vrij goed idee van wat aanvaard word en wat niet.
            En vervolgens post je dan een portfolio met 80% blurs, die eigenlijk niets met fotografie te maken hebben. (maar daarom best als stockfoto's kunnen dienst doen)

Als ik jouw verkoopcijfers bekijk hoef ik qua inkomsten allesinds niet onder te doen.
            das dan netjes van je, want je 'most popular' zijn allemaal blurs. Ik dacht dat die niet zo goed verkochten (en daarmee zie je maar dat je niet altijd alles weet)
            --

Comment

Je hebt gelijk. Perrush weet alles beter.

Comment

Je hebt gelijk. Perrush weet alles beter.
                dank je, ik wist wel dat je dat op den duur zou in zien (en je weet zelf ook wel beter ;-) )
                Last edited by Perrush; 4 februari 2007, 17:40.
                --

Comment

Working...
                X