Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Corné ontgoochelt me

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Corné ontgoochelt me

De service van tegewoordig trekt op gene bal meer. Kheb ooit 9 weken moeten wachten voor een herstelling op mijn moeder haar nikon coolpix. De foto zaak bartok beweerde dat nikon de schuld was. Uiteindelijk, nadat ik mij eens goed lastig had gemaakt in de winkel zelf zijn ze gaan zoeken. Het kwam toen uit dat hij na 4 weken al terug in de winkel lag en dus niet de schuld van nikon maar van een bediende die hem op een verkeerde plaats had gelegd.

Zo zie je maar dat het overal gebeurd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door thomashouben Bekijk bericht
      De service van tegewoordig trekt op gene bal meer. Kheb ooit 9 weken moeten wachten voor een herstelling op mijn moeder haar nikon coolpix. De foto zaak bartok beweerde dat nikon de schuld was. Uiteindelijk, nadat ik mij eens goed lastig had gemaakt in de winkel zelf zijn ze gaan zoeken. Het kwam toen uit dat hij na 4 weken al terug in de winkel lag en dus niet de schuld van nikon maar van een bediende die hem op een verkeerde plaats had gelegd.

Zo zie je maar dat het overal gebeurd.
      Ok, maar dit heeft niets met Corné te maken. Zouden we hier niet beter mee stoppen, met deze thread. Schiet zijn doel compleet voorbij.
      "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
      Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
      Uit: Apocrief

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
        Ok, maar dit heeft niets met Corné te maken. Zouden we hier niet beter mee stoppen, met deze thread. Schiet zijn doel compleet voorbij.

dat was eigenlijk ook mijn bedoeling met het vertellen van mijn verhaaltje. overal en altijd zal je zo'n dingen tegen komen. Het openen van een topic zal hier niets aan veranderen.

helaas maar je kan in alles pech hebben, jammer genoeg ook bij de aankoop van foto materiaal.

gegroet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
          waarom moet er om de zoveel tijd weer een topic opduiken om een handelaar zwart te maken?
          Waarom moet er 10 keer meer publiciteit gemaakt worden voor dezelfde handelaar?

Juist, omdat mensen nu eenmaal zowel de positieve als negatieve punten van een handelaar aanhalen.

Waarom mag iemand zijn ervaring niet delen?

Meningen zijn steeds ieder voor zich en een besluit of een handelaar goed of slecht is komt door de plus en minpunten te vergelijken en te overwegen welke voor u van belang zijn of niet.
          Wat voor de ene een minpunt is moet dit voor een ander niet specifiek zijn.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
            Wie stuurt zonder morren een tweede zending af omdat de eerste nooit aankwam?

corné...
            En wie heeft er heel veel leveringsproblemen?

Welk is de handelaar dat altijd problemen heeft met zijn transportfirma?

Welk is de handelaar dat niettegenstaande de slechte service toch nog trouw blijft aan zijn transportfirma?

Ben jij er zeker van dat al die "eerste pakjes" ook effectief vertrokken zijn?

Iedereen kan eens pech hebben en overal kunnen eens problemen opduiken maar er zijn er die altijd dezelfde problemen aantrekken precies
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

@ verseg

Ik merk een "beetje" frustratie in uw vraagstellingen. Ik heb het al aangehaald, tegenwoordig kan je amper nog vertrouwen op pakjes diensten, het is zeer moeilijk om nog een betrouwbare transportdienst te vinden die tegen scherpe prijzen kan leveren. Als het dan al eens misloopt dan krijgt de handelaar op zijn dak, terwijl hij er niets kan aan doen. Als UPS een melding heeft dat het pakje onderweg is, dan zal corné het echt wel opgestuurd hebben.
              Indd ook de negatieve kanten mogen belicht worden van een handelaar, maar wees daar aub wel voorzichtig mee. Het gaat immers om die persoon zijn broodwinning en die kan zeer vlug kapot gemaakt worden zonder echt gegronde commentaar en wilde discussies.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                En wie heeft er heel veel leveringsproblemen?
                Welk is de handelaar dat altijd problemen heeft met zijn transportfirma?
                Corné... hij heeft leveringsproblemen via ups, da's een feit, en dat heb ik al zelf kunnen ondervinden. Is dat nu een reden om onmiddellijk moord en brand te gaan schreeuwen? Zoals je zelf zegt, iedereen kan zoiets voor hebben. Wat hier gebeurt is dat door een paar klachten een hoop geruchten en insinuaties te wereld in gestuurd worden, sensatie ofzo?... En natuurlijk mogen die klachten hier op bd gemeld worden, dat is de kracht van een forum. Maar of dat je gal spuwen die problemen daadwerkelijk gaat oplossen is nog iets anders. Eén klacht heeft honderd keer meer invloed dan 10 aanbevelingen! In mijn geval heeft corné het netjes opgelost, dus waarom zou ik klagen?

Welk is de handelaar dat niettegenstaande de slechte service toch nog trouw blijft aan zijn transportfirma?
                Is er dan zoveel keuze in wel 'betrouwbare' firma's? De ervaring leert me dat er overal wel eens iets verdwijnt. Als klant kan ik evengoed aan corné vragen om bij zijn volgende 'tournée' door vlaanderen aan huis te leveren. Of ik nu aan hem betaal of ups-verzendingskosten... Ik heb nog altijd zelf de keuze.

Ben jij er zeker van dat al die "eerste pakjes" ook effectief vertrokken zijn?
                Als de ups - ordertrackingpagina mij zegt dat mijn colli onderweg is, dan ga ik ervan uit dat corné het daadwerkelijk heeft verzonden...En als die van dag 2 tot x dezelfde status behoudt, dan is het pakje spoorloos...
                De meeste 'trouwe' klanten van corné weten dat het wel eens wat langer kan duren... hij hoeft echt geen voorwendseltjes te verzinnen hoor...

Iedereen kan eens pech hebben en overal kunnen eens problemen opduiken maar er zijn er die altijd dezelfde problemen aantrekken precies
                en dan zijn er altijd dezelfden die dit telkens weer eens goed in de verf moeten zetten wanneer het over corné gaat
                Last edited by yowan-kenobi; 23 januari 2007, 07:51.

Comment

en dan zijn er altijd dezelfden die dit telkens weer eens goed in de verf moeten zetten wanneer het over corné gaat
                  Canon 10D, glass, flashes & extra's
                  Fuji S602Z & extra's
                  www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Inderdaad ... altijd dezelfde die hem heilig verklaren
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Maar nee, lynch hem gewoon, dien ambetante hollander . 't Is toch dat wat sommigen hier willen doen, niet?

Sorry hoor, dat "wij" wel goede ervaringen hebben. Tegenwoordig is dat al een schande.

Comment

Corne delivered the sharpest Tamron in the world ! How can that be bad?

To the people who have nothing better to do that complain. duh, simple. find another supplier and quit whining.

Corne is everything I'd expect from a supplier, and more.
                        It's boring to see this cycle of bitch-threads that polute the forum.

Comment

Heeft niets te maken met heilig te verklaren, Corne doet goede zaken en men zou beter stopen met hem af te kraken. Ik heb de indruk dat het altijd de zelfde zijn die klagen en zagen.
                          Mods waar zijn jullie, je plaatst toch zo graag slotjes (doe het nu)
                          .....Dyslexie.......

Comment

vandaag via UPS , en zoals Corne beloofde , de Sigma 105 mm ontvangen.

Mag ik de moderator vragen deze topic te beëindigen, ook vanwege het feit dat de helft van de reacties off topic waren.

Mijn vraag blijft : Waarom Corné nog verder doet met UPS, als daar het leveringsprobleem ligt ?

Erwin Bautens

Comment

Re: Corné ...

erwin,
                              wil je nu AUB de initiëele (insinuerende) topic-titel aanpassen?

dank u,
                              mm
                              ∏__|_ ∏__|_
                              "no rules, great shots"
                              Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Het kan zijn dat corné vastzit aan een contract met UPS.
                                Ikzelf heb ook nog geďnformeerd bij een pakjesdienst voor de levering van 1200 pakjes per jaar, ik kon een speciale formule hebben op basis van 3 jaar. Ik zou in dit geval dan in 1 keer 25200 euro betalen, wat zou neerkomen op 8 euro per pakje dat er geleverd moest worden met een max aan 50 kilo per pak, hiervoor kon ik dan 3600 pakjes versturen, verstuurde ik er minder, dan was dit pech voor mij want het was een vast te betalen bedrag dat niet teruggestort kon worden. Via deze manier van werken kon ik dus zeer goedkoop pakjes leveren in de benelux, maar je moet wel meteen een pak betalen.

Ik vermoed dat corné ook in zo'n situatie zit en dus niet meteen zonder gigantisch veel verlies te maken er van onder kan.

Comment

Working...
                                X