Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Corné ontgoochelt me

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Corné ontgoochelt me

Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat Bekijk bericht
    hier zijn we weer....
    Bij iedereen kan al eens iets fout gaan hé.
    Klopt maar sommigen lukken er in dikwijls iets fout te laten lopen en steeds de schuld op een ander te steken ...
    Ook UPS kan eens een fout maken maar voor 1 bepaalde handelaar zoveel fouten maken nadat de handelaar het probleem zogezegd al verschillende keren aangekaart heeft met UPS? Dan zouden ze bij UPS toch heel achterlijk moeten zijn om niet wat meer aandacht te schenken aan zo'n goede klant.
    Zowel personeel als tracking-systeem van UPS zou dus tureluut moeten zijn.
    Misverstanden en fouten gebeuren overal maar zoveel bij dezelfde valt toch op hoor.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ebautens Bekijk bericht
      Ik heb gistermiddag mijn account manager van UPS gesproken en hij heeft me gegarandeerd dat het uiterlijk dinsdag bij je afgeleverd wordt. Ze zijn nog aan het uitzoeken wat er is gebeurt.
      Of m.a.w. werd ze dan uiteindelijk verstuurd?

Denk niet dat ik veel mis zal zijn ...
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Bij Corné kocht ik nog niet, maar ik ontving recent nog een bestelling via UPS. Volgens de UPS website, kan je pakket volgen. Dat klopt. Als je niet thuis bent, stoppen ze een briefje in de brievenbus dat ze langs zijn geweest. Volgens mijn tracking zijn ze idd 2 keer langs geweest, alleen zonder nota hiervan. De 3e dag hebben ze alles voor de deur geplaatst. Volgens het papier afgetekend door een buur. Ik heb mijn dichtste buren gevraagd of zij iets afgetekend hebben. Niet dus.

Ik vind dit niet kunnen van UPS. Ik ontving al veel via GLS en DPD, en als ik er niet was, werd mijn pakje affectief bij een buur afgegeven, en werd dit zo vermeld op mijn tracking.

Dus zou Corné er misschien goed aan doen, om een andere koerier op te zoeken.
        www.i-mac.be
        http://www.cerclebrugge.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk bericht
          Dacht je nu echt dat ik daar nog zou kopen ?
          Ik doe ook search op corné hoor. Ik kom deze threads alleen tegen
          Ik zie geen threads op de homepage passeren rond konijnenberg, ....

Ik zie ook veel overeenkomsten met mijn verhaal... dus ja, ik ben in mijn gat gebeten.
          Hopelijk hebben jullie er nu voordeel aan.
          Want je gaat me niet vertellen dat deze threads geen invloed hebben op corné??
          Hah, konijnenberg.... wacht even . Is dat niet die handelaar die onwettig toeslag vroeg als je electronisch wilt betalen, en die bovendien een in België onwettige garantietermijn aanhoudt?

Dat lijkt me idd
          "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Als het niet wettig is kunnen ze het niet doordrukken en die toeslag da's echt wel een peulschil. Bestel dan niet he.

Voor de rest ben ik uw zever beu ---> ga mijn ignore list eens beginnen gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sugar Bekijk bericht
              Hah, konijnenberg.... wacht even . Is dat niet die handelaar die onwettig toeslag vroeg als je electronisch wilt betalen, en die bovendien een in België onwettige garantietermijn aanhoudt?
              Hoezo een onwettige garantietermijn?
              Ik ben er klaar mee.

Comment

Als het niet wettig is kunnen ze het niet doordrukken en die toeslag da's echt wel een peulschil. Bestel dan niet he.

Voor de rest ben ik uw zever beu ---> ga mijn ignore list eens beginnen gebruiken.

Doe wat je niet laten kan. En koop voor mijn part waar je wil.

Ik koop trouwens bij konijnberg, bij corné en topfoto. Overal loopt wel eens iets mis.
                "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Kwestie van de zaak in evenwicht te houden : ik heb vanmiddag nog een lens besteld bij Corné.

Comment

Ik kan enkel positieve dingen vertellen over Corné. Ik ga wel steeds men bestelling zelf ophalen als ik in Nederland kom. Ik heb tot heden slechts 1 maal een probleem gekend.
                    Alhoewel ik gemeld had dat ik mijn bestelling kwam ophalen, was 1 van de bestelde dingen niet voorradig. Corné heeft me dan een korting toegekend en beloofd om het stuk gratis op te sturen. Na minder dan een week was het thuis.
                    Ik ben vanmorgen nog bij hem langs geweest en o.a. een Canon lens opgehaald. Deze was besteld voor de laatste prijsaanpassing, maar nadat hier op BD was bekend gemaakt dat de Canon lenzen in prijs waren verhoogd. Ik heb hem nog gekregen aan de oude prijs (90 Euro goedkoper dan nu op zijn website staat vermeld).

Waarom telefoneer je niet gewoon naar Corné. Ik vermoed dat dit meer gaat oplossen dan hier een topic voor op te starten.

Jef

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict Bekijk bericht
                      Kwestie van de zaak in evenwicht te houden : ik heb vanmiddag nog een lens besteld bij Corné.
                      Was ik je gisteren net voor.......

Chris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Klopt maar sommigen lukken er in dikwijls iets fout te laten lopen en steeds de schuld op een ander te steken ...
                        Ook UPS kan eens een fout maken maar voor 1 bepaalde handelaar zoveel fouten maken nadat de handelaar het probleem zogezegd al verschillende keren aangekaart heeft met UPS? Dan zouden ze bij UPS toch heel achterlijk moeten zijn om niet wat meer aandacht te schenken aan zo'n goede klant.
                        Zowel personeel als tracking-systeem van UPS zou dus tureluut moeten zijn.
                        Misverstanden en fouten gebeuren overal maar zoveel bij dezelfde valt toch op hoor.
                        Ken jij UPS dan zo goed dat je weet dat ze enkel "voor 1 bepaalde handelaar zoveel fouten maken" ??

Ik wil eens de eerste handelaar zien die een klant, na verschillende maanden, gratis een 2de lens opstuurt omdat die klant de eerste toch niet scherp genoeg vindt. Die die klant dan rustig de tijd laat om de 2 lenzen te vergelijken om dan de minst goede terug te sturen. Wel, Corné doet dat voor mij. Wat mij betreft koop ik nergens anders nog. En ja, ik heb ook eens met een lens minder op reis moeten vertrekken omdat die lens (Sigma 12-24) niet op tijd toegekomen is. So what? Ik had maar op tijd moeten bestellen hé .
                        Last edited by hvr_oosterzele; 21 januari 2007, 00:38.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                          Die die klant dan rustig de tijd laat om de 2 lenzen te vergelijken om dan de minst goede terug te sturen. Wel, Corné doet dat voor mij.
                          Weeral een slecht punt dus eigenlijk. Want dat zijn trouwens de lenzen die ik en anderen al hadden afgedankt, een paar dagen tussen onze vuile was hebben gelegd en waar gij dan aan gaan ruiken zijt om te weten of het wel een lekker verse lens was
                          Last edited by maGuy; 21 januari 2007, 03:24.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                            Ken jij UPS dan zo goed dat je weet dat ze enkel "voor 1 bepaalde handelaar zoveel fouten maken" ??
                            Heb er al regelmatig goed mee samengewerkt en geen problemen kunnen vaststellen.
                            Overal kan wel iets fout lopen, ook bij UPS

Ik wil eens de eerste handelaar zien die een klant, na verschillende maanden, gratis een 2de lens opstuurt omdat die klant de eerste toch niet scherp genoeg vindt. Die die klant dan rustig de tijd laat om de 2 lenzen te vergelijken om dan de minst goede terug te sturen.
                            Dit heeft niets te maken met de andere aangehaalde problemen. Niemand beweert dat deze handelaar nergens goede service biedt hé ... het valt alleen op dat er enorm veel leveringsproblemen zijn en dat dit steeds aan UPS wordt toegewezen.
                            Als dit echt zo is, dan zou ik toch eens fameus bij UPS op tafel gaan kloppen en indien geen verbetering een andere transporteur zoeken.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

[/B]
                              .....Ik zie ook veel overeenkomsten met mijn verhaal... dus ja, ik ben in mijn gat gebeten.
                              Dan heeft hij je toch wel heel erg hard gebeten als het nu nog steeds pijn doet.

Maar het kan ook zijn dat je pijngrens heel erg laag ligt.

Chris
                              Last edited by Mullie; 21 januari 2007, 06:55.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Willem. Bekijk bericht
                                Hoezo een onwettige garantietermijn?
                                Tot onlangs gaf hij maar 1 jaar garantie in België i.p.v. de verplichte 2 jaar.
                                Naar het schijnt heeft de Economische Inspectie zich ermee gemoeid en is het nu aangepast op de website om in orde te zijn.
                                Maar toch zal je het tweede jaar geen garantie hebben ... Konijn beweert dat jij moet kunnen bewijzen dat het onder garantie valt en dat je dat in 99% van de gevallen toch niet zult kunnen doen en mag opdraaien voor de kosten.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X