Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Corné ontgoochelt me

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Corné ...

    Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
    erwin,
    wil je nu AUB de initiëele (insinuerende) topic-titel aanpassen?

    dank u,
    mm
    Wa's dat nu?

    Moet er nu al op commando een titel aangepast worden?

    Of ja ... pas hem aan naar "Corné heeft eindelijk de lens verstuurd"
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #62
      Re: Corné ...

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Wa's dat nu?
      Moet er nu al op commando een titel aangepast worden?

      AUB = alstublieft ...

      mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

      Comment


      • #63
        Re: Corné ...

        Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
        erwin,
        wil je nu AUB de initiëele (insinuerende) topic-titel aanpassen?
        Dat zou dan voor bijna alle topics moeten gelden.

        Ik doe een posting, "Ik heb een probleem met USM in Photoshop". Vervolgens word gaandeweg de discussie het probleem opgelost. Moet ik er dan van maken "Probleem met Photoshop opgelost" ... ?

        Je zou namelijk met een dergelijk subject kunnen aannemen dat Photoshop de veroorzaker van een probleem is en daarmee de makers van Photoshop in 'discrediet' brengen.

        Lijkt me onwenselijk en ondoenlijk.
        Ik ben er klaar mee.

        Comment


        • #64
          Re: Corné ontgoochelt me

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Inderdaad ... altijd dezelfde die hem heilig verklaren
          ja zeker, en verder is hij evenmin opdringerig, respecteert hij de forumregels en heeft hij geen personeel in dienst die in zijn naam via pm alle zoekertjes beantwoorden met "wist je dat je vanaf xxx € bij ons een nieuw exemplaar aanschaffen".

          Comment


          • #65
            Re: Corné ontgoochelt me

            Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
            ja zeker, en verder is hij evenmin opdringerig, respecteert hij de forumregels en heeft hij geen personeel in dienst die in zijn naam via pm alle zoekertjes beantwoorden met "wist je dat je vanaf xxx € bij ons een nieuw exemplaar aanschaffen".

            Waar blijft zijn banner?

            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #66
              Re: Corné ...

              Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
              AUB = alstublieft ...

              mm
              a.u.b. = alstublieft
              AUB = A L S T U B L I E F T

              Hoofdletters en onderlijnd in het midden van een zin? Echt niet opdringerig?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #67
                Re: Corné ontgoochelt me

                ik wou mijn vriendelijk verzoek benadrukken ...

                mm

                PS: "Waar blijft zijn banner?", meaning?
                ∏__|_ ∏__|_
                "no rules, great shots"
                Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                Comment


                • #68
                  Re: Corné ontgoochelt me

                  Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                  ik wou mijn vriendelijk verzoek benadrukken ...
                  Echt héél lief van u
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #69
                    Re: Corné ontgoochelt me

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Waar blijft zijn banner?
                    lol
                    Misschien omdat hij er geen nodig heeft

                    Comment


                    • #70
                      Re: Corné ontgoochelt me

                      Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                      lol
                      Misschien omdat hij er geen nodig heeft
                      Maar BD misschien wel ... en hij kan nu dank zij BD toch ook een mooie zaak doen? Of moet het in één richting?
                      Maar ja, stel u voor dat hij nog meer verkoopt en dat UPS al die leveringen zou moeten doen

                      Eigenlijk zouden zijn prijzen nog lager moeten kunnen ... als hij alles 2 keer moet verzenden omdat het eerste pakket verloren gaat moet hij ook alles twee keer aankopen ... moet toch een mooie omzet zijn bij zijn leveranciers?
                      Last edited by VerSeg; 23 januari 2007, 14:21.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #71
                        Re: Corné ontgoochelt me

                        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Maar BD misschien wel ... en hij kan nu dank zij BD toch ook een mooie zaak doen? Of moet het in één richting?
                        Maar ja, stel u voor dat hij nog meer verkoopt en dat UPS al die leveringen zou moeten doen

                        Eigenlijk zouden zijn prijzen nog lager moeten kunnen ... als hij alles 2 keer moet verzenden omdat het eerste pakket verloren gaat moet hij ook alles twee keer aankopen ... moet toch een mooie omzet zijn bij zijn leveranciers?
                        Ben je nu helemaal kierrewit VerSeg.

                        Zelf heb ik ook dergelijk probleem gekend, maar alles kwam terecht.

                        Moet jij eens proberen met volgende voorbeeld:

                        "Problemen met aannemer, architect stelt aannemer in gebreke. Advocaat, gerechtsdeskundige komt en ter plaatse duidt hij al de fouten aan van de aannemer. Verslag volgt en wat blijkt, de aannemer heeft enkele kleine foutjes gemaakt. Onze advocaat laat ons in de steek wegens geen eer te behalen aan deze zaak. Andere advocaat gezocht en gevonden. Wij zelf een externe deskundige, die ook voor de rechtbank werkt, gezocht om via de aangestelde deskundige terug te komen op zijn eerste verslag. Nieuw onderzoek gekregen met beide deskundigen ter plaatse. De door het gerecht aangestelde deskundige vindt nog meer problemen.


                        Rapport komt binnen en wat blijkt, wij zijn de grote boosdoeners. Advocaat laat ons weer in de steek wegens geen eer te verdienen.


                        Resultaat, de zaak gaat de doofpot in. Wij een hoop geld kwijt, aannemer waarschijnlijk failliet. Enfin de vader is al twee maal opgepakt wegens verhuren van zijn loods aan drug dealers."

                        Om nu een lang verhaal kort te maken:


                        "Al mijn problemen met Corné zijn tot ieders tevredenheid opgelost."


                        Die met het gerecht niet.


                        Waarom de mods hier geen slotje op plaatsen gaat mijn petje te boven.

                        Menig ander onderwerp is eerder afgesloten.


                        Enfin niemand is perfect en zij die zonder zonde zijn werpe de eerste steen en neem dat nu niet letterlijk op.

                        Comment


                        • #72
                          Re: Corné ontgoochelt me

                          van mij mag die boel hier ook gesloten zijn,
                          blijkbaar is VerSeg zijn verstand erbij ingeschoten, want er komt net veel deftigs meer uit.

                          Sorry ik kon het niet laten, maar kanker op een ander

                          Comment


                          • #73
                            Re: Corné ontgoochelt me

                            Oorspronkelijk geplaatst door jocca Bekijk bericht
                            blijkbaar is VerSeg zijn verstand erbij ingeschoten, want er komt net veel deftigs meer uit.
                            tis misschien kwijtgeraakt bij UPS

                            Comment


                            • #74
                              Re: Corné ontgoochelt me

                              af en toe vind ik het toch wel jammer, dat ik niet mee doe aan discussies, maar ja je kan niet alles hebben.
                              grt,bouk.
                              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                              Comment


                              • #75
                                Re: Corné ontgoochelt me

                                Oorspronkelijk geplaatst door jocca Bekijk bericht
                                van mij mag die boel hier ook gesloten zijn,
                                blijkbaar is VerSeg zijn verstand erbij ingeschoten, want er komt net veel deftigs meer uit.

                                Sorry ik kon het niet laten, maar kanker op een ander
                                Misschien is mijn verstand erbij ingeschoten maar sommigen hebben het hunne blijkbaar nog niet gebruikt

                                Mij maakt het niet uit wat Corné doet en hoe jullie je in het zak laten zetten maar tot nu toe ben ik nog steeds iets beleefder gebleven dan sommigen van jullie hier.

                                Jullie moeten weken op een bestelling wachten die eerst zogezegd op voorraad was (niet alle gevallen). Jullie moeten vooraf betalen, dan horen jullie een paar weken helemaal niets van je bestelling ... en dan komt UPS weer boven. Nu ja ... dan wordt er "blijkbaar" een tweede zending gedaan en dat noemen jullie dan service?
                                Ik noet service iets dat van de eerste keer correct loopt op een eenmalig probleem dat correct opgelost wordt.
                                Ben ik nu de enige die snapt dat het zo goed als onmogelijk is dat er zoveel tientallen pakjes van dezelfde verkoper verloren gaan via dezelfde transportfirma?
                                Ik weet wel ... contract hier en daar ... maar als er zoveel problemen zijn, dan kan toch eenieder simpelweg dat contract opzeggen als het daar aan ligt?
                                Dit super-probleem sleept al meer dan een jaar aan, hoge tijd om eens deftig te onderhandelen met UPS zou dan toch een veel betere service zijn zelle ... het probleem voorkomen is nog steeds beter dan genezen. Maar waar ligt het probleem echt hé?

                                En neen, het is niet mijn bedoeling Corné slecht te maken ... het is gewoon het geheel. Het verhaal klopt gewoon niet en mocht het een andere verkoper zijn zou ik hetzelfde gereageerd hebben.

                                Fini en closed ... jullie geld.

                                Nu ge allemaal uw lens hebt ... fotokes nemen
                                Last edited by VerSeg; 23 januari 2007, 18:44.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

                                Comment

                                Working...
                                X