Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pixmania

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: pixmania

Ik heb bij Pixmania mijn Nikon D70S gekocht, en zelf afgehaald in Brussel.

Zoals eerder gemeld, het nederlands is voor hen een probleem, vraag de mensen aan de balie ook geen technische uitleg over hun produkten want ze weten er niks van.
    je koopt daar een camera zoals bij de bakker een brood.

De gebruiksaanwijzing was in het frans, niet in nederlands te krijgen. Ze stuurden mij naar een site, maar ook daar niets te vinden.
    Uiteindelijk heeft een vriendelijke BD'r mij kunnen helpen met een gebruiksaanwijzing van de D70, en daar trek ik voldoende mijn plan mee.

Je ziet maar hoe nuttig BD wel is

Comment

Ik heb er m'n Panasonic FZ-3 gekocht, heel tevreden.
      ~TDN
      fotoblog: www.tdn9.be

Comment

een vriend van mij heeft er al eens een fototoestel gekocht en hij was zeer tevreden over de levertijd, 3dagen ongeveer. Die slechte commentaar die je over pixmania leest zo kan je van iedere site wel eens iets vinden. Want er zijn nu eenmaal mensen die nooit tevreden zijn.

Comment

Je moet er chance mee hebben denk ik: Ik had een 2 tal jaar terug een Vaio laptop gekocht bij hun, via de site was deze in voorraad, dus ik bestelde onmiddelijk maar wat bleek na 1 dag na de bestelling: geen voorraad meer en moest ik wachten enkele WEKEN, eens dan toch aangekomen( ondertussen zelf gaan afhalen bij koerierdienst want deze had mijn adres niet gevonden na een typefout van Pixmania naar koerierdienst) na een dag was deze stuk; terugnemen was geen probleem maar ik moest instaan voor de verzendkosten en zelf opsturen en had geen recht op een nieuw toestel via hun, schoven alles af op Sony zelf.

Dus licht opgestoken bij Sony Belgium en zij stuurden een koerier ter plaatse met verpakkingsmateriaal voor defecte laptop en ik kreeg prompt een nieuwe laptop en zelfs een versie hoger zonder 1€ kosten! Dus wat mij betreft Pixmania en Sony
          BD0680BE Flickr
          α​7RIV + FE 70-200mm f/4 G OSS + FE 24-105mm f/4 G OSS + FE 50 mm F1.4 GM + Sony HVL-F45RM + Peak Design Tripod

Comment

Donderdag 18/01 de Logitech MX Revolution Mouse daar besteld, deze namiddag toegekomen, netjes verpakt
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik had voor mijn dochter er een gisteren een compactje besteld. Bleek dat er 15 euro bijkwam voor een zorgvrije aankoop garantie of ZAG. Ik had die helemaal niet nodig of gevraagd, maar kon het nergens uitschakelen.

Dus: verborgen en gedwongen kosten, samen met koppelverkoop.

Waarschijnlijk de eerste en laatste maal dat ik er iets kocht.
              Fullator
              Fotostudio Candela Zone
              website: http://www.chronax.be
              website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
                Ik had voor mijn dochter er een gisteren een compactje besteld. Bleek dat er 15 euro bijkwam voor een zorgvrije aankoop garantie of ZAG. Ik had die helemaal niet nodig of gevraagd, maar kon het nergens uitschakelen.

Dus: verborgen en gedwongen kosten, samen met koppelverkoop.

Waarschijnlijk de eerste en laatste maal dat ik er iets kocht.
                Die optie staat inderdaad automatisch aan, maar er is een mogelijkheid om te kijken wat dit juist inhoudt, wanneer je daar op klikt kan je die optie ook uitschakelen. Dus waarschijnlijk iets te snel geweest.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik heb er onlangs terzelfdertijd twee toestellen besteld. Ze werden afzonderlijk geleverd via een Kiala verdeelpunt: het ene binnen de paar dagen, het ander na ongeveer een week. Ik heb wel slechts eenmaal leveringskosten moeten betalen.
                  home page: http://cage.ugent.be/~hs
                  reisblog: http://herser.wordpress.com
                  foto montages: http://www.photodex.com/share/hermans

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    Die optie staat inderdaad automatisch aan, maar er is een mogelijkheid om te kijken wat dit juist inhoudt, wanneer je daar op klikt kan je die optie ook uitschakelen. Dus waarschijnlijk iets te snel geweest.
                    Dat klopt, maar die optie is idd spijtig genoeg een beetje té goed weggestopt...
                    Verder ook nog geen problemen gehad met Pixmania, maar wel met hun pakjesdiensten...
                    Dus vanaf nu haal ik bestellingen gewoon af in hun afhaalpunt te Anderlecht, en ik werd daar alleszins toch in het Nederlands bediend...

Wat dan weer een minpunt is dat je extra moet betalen om het pakket af te halen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                      Toch niet, ik heb die optie opgezocht en uitgeklikt. En telkens zette die zichzelf weer aan. Heb het een tiental malen geprobeerd en dan opgegeven. Mijn dochter heeft dus een bijkomende (dure) garantie die niet gevraagd was.

Tweemaal heb ik hen daarover gemaild, en tweemaal heb ik een totaal nietszeggend antwoord gekregen, volledig naast de kwestie (hoe goed hun service wel was!).

Overigens zag ik het toestelletje vanmiddag in Carrefour, zowat 10 euro beterkoop en zonder dure leveringskosten. Het was dan wel zonder bijgeleverde (verouderde) printer. Had ik twee dagen gewacht, dan had ik 25€ uitgespaard. Ach, dat is het leven, je leert doorlopend bij.
                      Fullator
                      Fotostudio Candela Zone
                      website: http://www.chronax.be
                      website: http://www.marquisemodels.eu

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
                        Toch niet, ik heb die optie opgezocht en uitgeklikt. En telkens zette die zichzelf weer aan.
                        Mss een cookie die geschreven moest worden, maar die je instellingen niet toelieten? Het is in elk geval een site die dikwijls wreed ambetant doet.

Ik heb dat knopje toch ook wel afgekregen begin vorig jaar, maar blijkbaar had het bij mij een dubbele functie: "geen aankoopgarantie = geen factuur"

Comment

Working...
                        X