Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hall of shame?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hall of shame?

Oorspronkelijk geplaatst door laavark Bekijk bericht
    Beste commentaargevers.
    Indien de mensen die deze foto's namen graag hun foto's hadden laten beoordelen dan hadden ze deze wellicht op dit forum gepubliceerd.
    De bedoeling van deze fotoreportage was niet : neem professionele portretten van de aanwezigen op het gala van de gouden schoen.
    De bedoeling was "kiekjes" te nemen van de aanwezigen zodat deze zich de "day after" zouden kunnen terugvinden op de website van HLN en zouden kunnen nagenieten van de avond die ze in Oostende beleefden.

Maar ... doe gerust klik maar lekker door naar de foto's op de site van HLN. Ze zullen niet liever hebben. Hoe meer hits ze hebben op hun site, hoe hoger ze hun prijs voor reclameïnkomsten kunnen zetten.

PS: de foto's werden genomen door werknemers (administratief personeel) van HLN die bereid waren om GRATIS tot 's nachts in Oostende plaatjes te gaan schieten.

Ik wil maar zeggen, je moet een appel niet beoordelen op zijn peersmaak !

LOL , maar ik sluit me bij jouw aan
    Canon EOS400D - Canon EF-S 18-55 - Canon EF 28-135mm F3.5-5.6 IS USM - BG-E3 - Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - Speedlite 430EX - Manfrotto 055DB / 479-4B - Lowepro CompuTrekker AW - Olympus C-4000

Comment

Toevallig zijn de foto's in 768x576, wat dus duidelijk DVD-norm is (ook gebruikt in DV cam's).
      Beelden zijn dus wel degelijk van een videocamera, kan je dus moeilijk hetzelfde gaan beoordelen.
      Aspect ratio (uitgerokken foto's) heeft te maken met de non-sqaure pixelratio's die niet geconverteerd zijn. (eigen aan DV)
      www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door laavark Bekijk bericht
        Beste commentaargevers.
        Indien de mensen die deze foto's namen graag hun foto's hadden laten beoordelen dan hadden ze deze wellicht op dit forum gepubliceerd.
        De bedoeling van deze fotoreportage was niet : neem professionele portretten van de aanwezigen op het gala van de gouden schoen.
        De bedoeling was "kiekjes" te nemen van de aanwezigen zodat deze zich de "day after" zouden kunnen terugvinden op de website van HLN en zouden kunnen nagenieten van de avond die ze in Oostende beleefden.

Maar ... doe gerust klik maar lekker door naar de foto's op de site van HLN. Ze zullen niet liever hebben. Hoe meer hits ze hebben op hun site, hoe hoger ze hun prijs voor reclameïnkomsten kunnen zetten.

PS: de foto's werden genomen door werknemers (administratief personeel) van HLN die bereid waren om GRATIS tot 's nachts in Oostende plaatjes te gaan schieten.

Ik wil maar zeggen, je moet een appel niet beoordelen op zijn peersmaak !

Kan ik best begrijpen...doch wat ik niet versta is dat HLN zoiets publiekelijk op zijn website zet. Hopelijk is dit geen weerspiegeling van de kwaliteit die ze brengen.
        Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
          Kan ik best begrijpen...doch wat ik niet versta is dat HLN zoiets publiekelijk op zijn website zet. Hopelijk is dit geen weerspiegeling van de kwaliteit die ze brengen.
          Deze foto's staan op een nevensite van HLN.be. Het zijn trouwens geen nieuwsfoto's - en hebben dus op zich niets met de nieuwskwaliteit van de krant zelf te maken.
          Canon
          http://www.jodeconinck.be/

Comment

Working...
          X