Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

redcoon.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: redcoon.be

    Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
    Ik ging net een home-cinema bestellen op Redcoon.nl wegens €125 goedkoper dan Redcoon.be
    Kon niet registreren, NL stond standaard ingevuld, op de Belgische site €125 duurder, dus niet interessant.

    Maar het grootste probleem is dat Redcoon hun magazijn zogezegd niet in staat is mensen te ontvangen om zelf hun pakket af te halen.

    Tilburg is slechts 73km 48min van Antwerpen, anders had ik hem wel zelf afgehaald.
    Conclusie : Redcoon.nl (en .be) is uiteindelijk toch niet zo interessant voor de Belgen, ook al adverteren ze die lage prijzen, we zijn er niets mee (tenzij een tante in NL)
    Is toch niet meer dan normaal zeker, eerst en vooral is er al een verschil in btw tussen NL en BE ... en niets houdt je tegen om net over de grens een postbus te huren en het daar naartoe te laten sturen hé ... wie niet sterk is moet slim zijn hé.

    Mark
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

    Comment


    • #32
      Re: redcoon.be

      Topic nog even tot leven gewekt:
      Zondag kleurenlaserprinter besteld, gisteren verstuurd uit Nederland, deze morgen om 9u met GLS geleverd (op 't werk te 9300 Aalst België). Perfect opvolgbaar op tracking systeem GLS.
      Vond geen goedkopere webshop voor dit artikel.
      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
      Oók wandelen met GPS?

      Comment


      • #33
        Re: redcoon.be

        Ik heb vroeger een aantal zaken bij redcoon.be besteld en alles werd netjes afgehandeld. Het is inderdaad niet voor alles de goedkoopste dus loont het zeker de moeite om alle voor- en nadelen af te wegen. Ik was in ieder geval tevreden over hun service.
        vriendelijke groeten, Kurt
        Mijn foto's
        Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes

        Comment


        • #34
          Re: redcoon.be

          Mijn ervaringen met redcoon zijn niet zo goed, juist een pakket besteld bij hun.
          Canon EOS 550D
          - Incl. Canon EF-S 18-55mm 1:3.5-5.6 IS - Objectief
          - Incl. Canon EF-S 55-250 mm 4-5.6 IS - Objectief
          - Incl. Cullmann Protector CrossPack 500 - Cameratas
          - Incl. Transcend SDHC-Kaart High-Speed 16GB/C6 - Geheugenkaart
          - Incl. Merkproduct Screen-Protector
          - Incl. Hähnel HL-E8 - vervangingsaccu

          946 euro mooie prijs dacht ik.
          Nu alles besteld,was allemaal voorradig normaal binnen de 48 uur geleverd.
          3 dagen later nog niets eens contact opgenomen, die screen protector was blijkbaar niet binnen.
          Nu hadden ze een andere wel binnen omgeboekt 3 dagen later nog niets.
          terug contackt opgenomen dan stond men factuur blijkbaar op hold ofzo nu alles was betaald.
          Dan eindelijk meer dan een week later komt alles hier toe, blijkt dat die Cullmann Protector CrossPack 500 een rugzak van 91 euro er niet bijzit maar wel een cameratas van 50 euro

          Gebeld naar de helpdesk uitgelegd ze zijden dat het een fout was op de site, nu ik heb me wel gebaseerd om bij hun te kopen omdat die rugzak erbij was dus vind ik dit valse reclame.
          De vriendelijke mevrouw verstond dit wel maar denk dat ik geen recht heb op die rugzak, ze ging het met haar overste bespreken.
          Ik wacht dus op een telefoontje iemand een idee wat je hiertegen kan beginnen?

          (ps. jammer dat men eerste post hier zoiets moet worden)
          Canon eos 550 d / Canon EF-S 18-55mm f3.5-5.6 IS / Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS

          Comment


          • #35
            Re: redcoon.be

            ik heb bij redcoon statief besteld en twee dagen later was het toegekomen, dus ik heb geen klachten :-)

            Comment


            • #36
              Re: redcoon.be

              Ik heb er mijn Canon 500D gekocht een paar weken geleden en ze hadden hem niet op stock , moest 4 weken wachten zogezegd!

              Maar 1week later kreeg ik een mail dat hij was opgestuurd en nu ligt hij hier naast mij.
              Snelle service , goede support dusja.


              4/5!

              -Timo

              Comment


              • #37
                Re: redcoon.be

                Panasonic Lumix TZ7 besteld--> betaald---> op tijd geleverd (3 a 4 dagen dacht ik)
                Is wel al vorig jaar, maar is dus wel goed verlopen.

                De goedkoopste zijn ze nu ook wel niet altijd heb ik ondervonden
                Nikon D7000 en wat lenzen.
                http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

                Comment


                • #38
                  Re: redcoon.be

                  Niet al te goede ervaring hier:

                  op een zaterdag vorige maand een mixer besteld.
                  Had keuze mbt betaling uit volgende opties:
                  A/ credit card (maar met 2.5% extra kost)
                  B/ overschrijving (zonder extra kost), maar dan zou het pakket past verstuurd worden nadat geld op hun rekening stond.

                  Dus ik kies optie A omdat ik het wel snel wil. Een week later nog steeds niks ontvangen.
                  Na e-mail contact blijkt er nog niks verstuurd te zijn, omdat ze wachten op een confirmatie van de credit card ....

                  Nog nooit meegmaakt...

                  dus voor mij geen redcoon meer.

                  Comment


                  • #39
                    Re: redcoon.be

                    Oorspronkelijk geplaatst door Davy_79 Bekijk bericht
                    Niet al te goede ervaring hier:

                    A/ credit card (maar met 2.5% extra kost)

                    Dus ik kies optie A omdat ik het wel snel wil. Een week later nog steeds niks ontvangen.
                    Na e-mail contact blijkt er nog niks verstuurd te zijn, omdat ze wachten op een confirmatie van de credit card ....
                    Ik betaal altijd met CC en heb daar nooit extra voor betaald. Als je de keuze "betalen met "Click and Buy" kiest dan kom je op de site van C&B waar je een account kan aanmaken met login/pass en waar je kan betalen met CC in combinatie met je bankkaartlezer.
                    ClickandBuy is gratis
                    staat er duidelijk op de redcoon site.
                    Wanneer een artikel direct leverbaar is dan hoef je niet te wachten na betaling met click and buy.

                    Blijkbaar heb je dus voor de verkeerde betalingsmethode gekozen.
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment


                    • #40
                      Re: redcoon.be

                      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                      Ik betaal altijd met CC en heb daar nooit extra voor betaald. Als je de keuze "betalen met "Click and Buy" kiest dan kom je op de site van C&B waar je een account kan aanmaken met login/pass en waar je kan betalen met CC in combinatie met je bankkaartlezer.
                      staat er duidelijk op de redcoon site.
                      Wanneer een artikel direct leverbaar is dan hoef je niet te wachten na betaling met click and buy.

                      Blijkbaar heb je dus voor de verkeerde betalingsmethode gekozen.
                      neen, niet de verkeerde optie gekozen. Ik had geen zin om nog ergens een account aan te maken, dus bewust gekozen voor die extra kost (mijn keuze). Maar probleem zit hem in feit dat ik betaal met een CC en ze dan nog een week wachten . terwijl articel wel beschikbaar is.Er staat nergens dat ik bij betaling met CC een week moet wachten...

                      Comment


                      • #41
                        Re: redcoon.be

                        Hallo

                        Ik heb me maandag een Canon EOS 7D besteld op Redcoon.be (voor veel minder geld dan ergens anders) maar na de betaling zag ik dat de voorraadstatus: "nu reserveren" is.
                        Ik dacht dat deze direct leverbaar was omdat het in hetzelfde groen stond.
                        Een beetje onduidelijk dus!

                        Nu, ik vraag me af, maar daar is waarchijnlijk niemand zeker van, hoelang het ongeveer duurt dat zo'n bestelling effectief aankomt met de status "nu reserveren".
                        Misschien heeft iemand al hetzelfde meegemaakt als ik, dus daarmee deze vraag.

                        Ik ga er proberen aan denken als ik m'n product ontvangen heb, om de tijdsduur hier te posten. Ik hoop alleen echt dat het niet te lang gaat duren.
                        M'n 550D is serieus aan het verslijten! (komt ervan met die timelapsen denk je dan! )

                        Groeten,
                        Lars
                        /// LRS Photography & LRS productions ///
                        www.LRSphotography.tk
                        www.vimeo.com/larsball

                        Comment


                        • #42
                          Re: redcoon.be

                          Hallo,
                          Dit is de eerste keer dat ik op een blog iets negatiefs schrijf over een bedrijf, maar de service ervaring bij redcoon was iets te schandalig, waardoor ik behoorlijk kwaad ben.
                          Ik heb bij redcoon augustus 2010 (6 maanden geleden) een flatscreen tv besteld. Deze zou na enkele dagen geleverd als ik mij niet vergis.
                          Na bijna een paar weken niets te hebben ontvangen, nam ik contact op en beweerden zij dat die wel geleverd was. Uiteindelijk bleek dat die geleverd was in limburg ergens (ipv Rotterdam), en zij beweerden dat ik had gebeld om het adres te veranderen (naar adres in limburg). Na wat heen en weer gemaild te hebben bleek de vergissing bij hen te liggen.
                          Geen probleem de tv zou geleverd worden (bijna maand na bestelling). Ik was toe net op vakantie en dus deed de tv pas open na 14 dagen. Bleek de tv stuk te zijn.
                          Dit melde ik 1 of 2 dagen te laat (volgens hun policy), dus ik kreeg geen nieuwe maar ze wilden deze wel repareren, maar ik moest deze terugsturen.
                          UIteindelijk na verschillende mails en vragen van mijn kant zeiden ze in januari dat ze de tv hadden teruggestuurd en alles in orde zou zijn.
                          Midden januari kreeg ik de tv terug, nog steeds stuk!
                          NAdat ik hen weer vroeg wat er aan de hand was, zeiden ze dat ik de verkeerde schroeven had gebruikt bij montage (nota bene de schroeven die zij er hadden bijgeleverd!) en dat die daarom stuk was.
                          Ik had maar met de handleiding moeten checken of de schroeven de goede waren.

                          Kortom: KOOP NOOIT BIJ REDCOON. De grootste afzetters ooit. Er zijn genoeg andere sites die veel snellere en betere service geven tegen dezelfde prijzen (ik noem geen namen, want dan lijkt dat ik voor de concurrentie werk wat niet het geval is)

                          Ik hoop dat dit bericht veel ellende bij andere zal besparen.

                          Comment


                          • #43
                            Re: redcoon.be

                            Oorspronkelijk geplaatst door dhontski Bekijk bericht
                            Dit is de eerste keer dat ik op een blog
                            Forum, geen blog...

                            Ik heb bij redcoon augustus 2010 (6 maanden geleden)
                            2011?


                            Na bijna een paar weken niets te hebben ontvangen
                            Levertijden staan (onder voorbehoud) op de site.



                            nam ik contact op en beweerden zij dat die wel geleverd was. Uiteindelijk bleek dat die geleverd was in limburg ergens (ipv Rotterdam), en zij beweerden dat ik had gebeld om het adres te veranderen (naar adres in limburg). Na wat heen en weer gemaild te hebben bleek de vergissing bij hen te liggen.
                            Mag niet gebeuren, klopt.


                            Geen probleem de tv zou geleverd worden (bijna maand na bestelling). Ik was toe net op vakantie en dus deed de tv pas open na 14 dagen. Bleek de tv stuk te zijn.
                            Dit melde ik 1 of 2 dagen te laat (volgens hun policy),
                            Je hebt inderdaad een bedenktijd om je aankoop terug te sturen. Ik ga er van uit dat je wist dat je op vakantie zou gaan? Je kon perfect daarna laten leveren. Zo sluit je dit soort toestanden uit.


                            Uiteindelijk na verschillende mails en vragen van mijn kant zeiden ze in januari dat ze de tv hadden teruggestuurd en alles in orde zou zijn.
                            Midden januari kreeg ik de tv terug, nog steeds stuk!
                            NAdat ik hen weer vroeg wat er aan de hand was, zeiden ze dat ik de verkeerde schroeven had gebruikt bij montage (nota bene de schroeven die zij er hadden bijgeleverd!) en dat die daarom stuk was.
                            Ik had maar met de handleiding moeten checken of de schroeven de goede waren.
                            Vreemd. Je kan best contact nemen met de fabrikant dan. Redcoon levert geen schroeven dus moeten ze van de fabrikant gekomen zijn.

                            Kortom: KOOP NOOIT BIJ REDCOON. De grootste afzetters ooit. Er zijn genoeg andere sites die veel snellere en betere service geven tegen dezelfde prijzen (ik noem geen namen, want dan lijkt dat ik voor de concurrentie werk wat niet het geval is)
                            Na enkele aankopen bij redcoon heb ik nog maar één keer moeten beroep doen op hun na-verkoop service. Een HD/DVD speler werkte perfect met HD maar de schuif van de DVD opende niet. Na contact met hen werd die opgehaald (op een ander adres want wij waren toen ook op vakantie) en wat later werd een nieuwe geleverd nadat we weer thuis waren.
                            Al bij al werd alles perfect opgelost, ik ga je "raad" dan ook niet opvolgen
                            bye, Maurice
                            https://on4bam.com/
                            Nikon D7500

                            Comment


                            • #44
                              Re: redcoon.be

                              je kan alle prijsdiscounters (zou noem ik die) bijna over de zelfde kam scheren.
                              Hun prijs is goed, de service achteraf als je een probleem hebt veel minder(of onbestaand).
                              Redcoon,pixmania,.... met allen reeds problemen gehad in aftersales. En laat dat nou net het belangrijkste zijn dat er is. Voor mij dus geen prijsdiscounters meer.
                              www.nowforever.be We are your reflection from the past for the future

                              Comment

                              Working...
                              X