Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

shop regio Gent ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: shop regio Gent ?

    Turnhout... St Niklaas... Antwerpen... Brussel... Allemaal hetzelfde





    My bad
    flickr

    Comment


    • #17
      Re: shop regio Gent ?

      Was een paar maand geleden in de mediamarkt in Oostakker, maar wat mij opviel was dat ze buiten de d80 en d200 geen nikon spullen hadden. Enkel Canon lenzen.
      ... see the ART not the TOOL ...

      Comment


      • #18
        Re: shop regio Gent ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
        Een online shop werkt met minimum aan personeel meestal 1 persoon , Focilux werkt met aantal verkopers die fotografie kennen ! En zij leven van hun professionele klanten !ook de ligging moet betaald worden ! Focilux is een waarde in Gent.Je had enkele jaren geleden FotoFun maar die zijn gestopt ! Je hebt er trouwens nog een fotowinkel maar door de grote file die nu heerst rond steendam/dampoort ben ik er nog nie toe gekomen eens te stoppen !!

        Wil je goedkoop kopen zoek het web af ,maar achteraf niet neuten dat het te lang duurt wanneer je iets ontvangt of helemaal niks ontvangt !
        Of je kan de zaterdag naar MM gaan in oostakker ,er is dan wel een of andere promotie en ze hebben meer dan 3 statiefkes staan
        Focilux heeft inderdaad fantastisch personeel die zeer behulpzaam is. Ik ga daar regelmatig maar telkens ik iets wil kopen is het niet in stock. Ze zijn ook duurder dan online shops maar dat betaal ik er dan graag bij als compensatie voor al het advies die ik daar al gekregen heb, maar ik ga de meerprijs wel niet betalen als ik dan ook nog eens 2weken om mijn aankoop moet wachten terwijl het via een online shop binnen de 48u aan mijn deur staat.

        Comment


        • #19
          Re: shop regio Gent ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Wisent Bekijk bericht
          Focilux heeft inderdaad fantastisch personeel die zeer behulpzaam is. ...
          Ik ben op zoek naar een winkel (of persoon) die de sensor van mijn D200 kan reinigen. Iemand die weet of bovenstaande dit doet of heeft laten doen? Tevreden van het resultaat?
          Ik durf dat zelf nog niet te doen wegens te riskant

          Comment


          • #20
            Re: shop regio Gent ?

            bij focilux kan u uw senor laten reinigen. kost 50 euro als ik mij niet vergis.

            ikzelf heb geen sensorreiniging daar laten doen. ik kocht er wel de producten om het zelf te doen.
            uit het grote gamma Visible Dust producten gaven ze raad welke aan te kopen.
            http://www.jornurbain.com/

            Comment

            Working...
            X