Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digitale camera in opmars.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Stef
    zijn we nu niet toestellen en afdrukken door mekaar aan het halen Rudy???

    >>> tuurlijk, ik had toch geen ccd in de vergroter??

    voor mij zijn klassieke en digitale fotografie twee naast elkaar bestaande soorten van fotografie....

    >>> dat is ieder zijn mening, maar de mainstream zal zeer binnenkort digitaal zijn.

    maar toch blijf ik bij mijn mening : een digitale zwartwit afdruk heeft HET niet...die charme, sfeer, struktuur, noem het hoe je het wilt, vindt je nog niet terug bij digitale zwartwit afdrukken...welk toestel je daarvoor gebruikt speelt geen rol...Ik durf te beweren dat je met een klassieke simpele slr en een beetje kennis in de doka veel betere zw-afdrukken maakt dan met het allerduurste digitaal model en een professioneel labo...

    >>> zal afhangen van wie, hoe en met wat deze afdrukken "geschept" worden. Spijtig genoeg hebben we daarvan geen echte goede voorbeelden (ik althans niet), maar toch denk ik dat met het juiste papier, en de juiste printer?? de resultaten goed zullen zijn.


    of anders gezegd : 't is nog altijd de fotograaf die het hem moet doen...niet het materiaal !

    >>>Ha, nu spreek je je eigen wel wat tegen, maar ik vergeef het je ;-) ;-) ;-)


    ' tou ons natuurlijk wel een hoop moeite besparen mocht dat binnenkort wel zo zijn...


    Stef


    Hoop doet leven!!

    Comment


    • #17
      tja....ik vraag me af welke die foto-fanatici waarover je het hebt dan wel zijn, als je nog geen dergelijke afdrukken hebt gezien....
      Of bedoel je dat je nog geen dergelijke DIGITALE afdrukken hebt gezien? Dat is dan inderdaad wat ik bedoelde, bedankt !

      einde discussie wat mij betreft...met respect voor jouw opinie...

      Stef

      Comment

      Working...
      X