Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gestolen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gestolen?

Oorspronkelijk geplaatst door inv Bekijk bericht
    En deze ? http://www.2dehands.be/nikon-d-200-1...=foto&start=15

Prijs is zeer laag, geen toebehoren... Zou ook diefstel kunnen zijn.
    De prijs is ook wel best laag, maar je krijgt een telefoonnummer en het is in het Nederlandse de advertentie. En betalen bij afhalen, dat zijn positieve punten.

Comment

Grappig, dit is het antwoord dat ik kreeg op mijn mail met de melding dat ik het pakket wou afhalen:

Hello,
      I live in Poeldijk and right now I'm in Italy because my father is very sick.
      The package will be shipped from there.
      I will take care about the shipping taxes.
      Please understand my situation.
      I'll be here waiting for your honest answer.

Bedrog dus.

Grt,
      JanMetDePet
      Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door inv Bekijk bericht
        En deze ? http://www.2dehands.be/nikon-d-200-1...=foto&start=15

Prijs is zeer laag, geen toebehoren... Zou ook diefstel kunnen zijn.
        Aan deze persoon heb ik ook een email verstuurd, maar tot nu toe nog geen reactie ontvangen.
        Groetjes
        Valere

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
          Grappig, dit is het antwoord dat ik kreeg op mijn mail met de melding dat ik het pakket wou afhalen:

Hello,
          I live in Poeldijk and right now I'm in Italy because my father is very sick.
          The package will be shipped from there.
          I will take care about the shipping taxes.
          Please understand my situation.
          I'll be here waiting for your honest answer.

Bedrog dus.

Grt,
          JanMetDePet
          Inderdaad bedrog Jan, ofwel zitten ze in het buitenland, of op een schip, maar nooit zijn ze te bereiken, zodat je zelf het pakket kunt gaan afhalen.
          Groetjes
          Valere

Comment

Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat ook maar 1 iemand erin trapt, maar hebberigheid siert de mens... Of is het vertouwen.
            Nikon D200 | 8/3,5 | 35/2.0 | 50/1,8 | 90/2,8 | 28-75/2,8 | 18-270 | 100-300/4 | 1,4 tc | SB600

Comment

Zelf al mag je het ophalen, het blijft een gevaarlijke zaak...

Heb hier ooit eens gelezen dat een BDer op zo'n louche advertentie ingegaan was (ergens in Nederland) en er stond hem 4 man op te wachten of zoiets

Hij is wel op tijd kunnen vluchten met zijn auto...

Comment

Daarom vind ik het goede zaak dat je mensen kunt beoordelen op verschillende veilingssite's, dan zie je of hij op de juiste wijze verkoop heeft gedaan.

Comment

Wat die jessica Sleeswijk betreft,ze weet zelf niet hoe haar naam wordt geschreven.

Haar email = jessika.sleeswijk@hotmail.com
                  Haar openingszin = My name is Jessica Sleeswijk and I have 8 units Ca...

is't nu C of is't nu K ?

Nikon D90 - Nikon 18-135mm f3.5-5.6 - Sigma 24-70mm f2.8 - Sigma 70-200mm f2.8 - Nikon SB600
                  Sigma 70-200 f2.8 te koop!

Comment

Hey Toon,

Zeker niet op ingaan. Is bijna zeker oplichterij en altijd te mooi om waar te zijn. Trouwens dergelijke advertenties staan er nooit lang. By the way hoe gaat het? Speel je nog gitaar? Indien wel, dan heb ik waarschijnlijk de juiste Toon in gedachten.

Met vriendelijke groeten,

Chris

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rsgvv Bekijk bericht
                        De prijs is ook wel best laag, maar je krijgt een telefoonnummer en het is in het Nederlandse de advertentie. En betalen bij afhalen, dat zijn positieve punten.
                        En dan spreek je af, kom je samen en vragen ze of je je geld bij hebt. Zeg je 'Nee, ik haal het straks uit de muur' halen ze zogezegd de camera maar zie je ze nooit meer terug of je zegt 'ja' en je gaat naar binnen en krijg je een pak rammel dat je maar één keer in je leven wil krijgen en ben je je geld kwijt ... zoek maar eens op.
                        My Aviation-pictures: https://goo.gl/tKqrPg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bottie Bekijk bericht
                          En dan spreek je af, kom je samen en vragen ze of je je geld bij hebt. Zeg je 'Nee, ik haal het straks uit de muur' halen ze zogezegd de camera maar zie je ze nooit meer terug of je zegt 'ja' en je gaat naar binnen en krijg je een pak rammel dat je maar één keer in je leven wil krijgen en ben je je geld kwijt ... zoek maar eens op.
                          Tja, wat moet ik hierop zeggen
                          zelfs bij Corne wil ik liever me lens zelf ophalen en dan betalen. En hij is erg betrouwbaar volgens dit forum. Maar ik heb maar een keer iets gekocht via internet, en dit was de 28 mm en een 60-200 zoom voor me oude Canon AE-1. Maar dit was gelukkig wel te vertrouwen.

Comment

Je zou het spel ook kunnen meespelen en zeggen dat je toevallig in Italiê moet zijn voor je werk en haar daar wel kan ontmoeten.
                            http://www.dennisclaes.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toonpottie Bekijk bericht
                              Ik vond op 2dehands een dame die het volgende aanbiedt:

De prijs lijkt me verdacht laag: 750 euro?

zou dit een diefstal zijn?
                              Na melding van bovenstaande heb ik vandaag dit bericht doorgekregen
                              van 2dehands:

Code:
                              [COLOR="Red"]Beste bezoeker,
                              Bedankt voor uw reactie,
                              ik heb de advertentie verwijderd. Het betreft een poging tot oplichting!

Met vriendelijke groet,
                              Beheerder Foto en Telecommunicatie [/COLOR]
                              Opgelost
                              EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
                              debruri.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht
                                Zelf al mag je het ophalen, het blijft een gevaarlijke zaak...

Heb hier ooit eens gelezen dat een BDer op zo'n louche advertentie ingegaan was (ergens in Nederland) en er stond hem 4 man op te wachten of zoiets

Hij is wel op tijd kunnen vluchten met zijn auto...
                                ik ken er zo'n 3 waarvan er 2 niet meer in hun auto geraakt zijn. 't is schrijnend, maar helaas de harde realiteit.
                                --
                                Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Working...
                                X