Originally posted by Peter1
Is er interesse om een SD te doen in het Vlaams Parlement en in het nieuwe "huis der parlementairen" ( gerenoveerd Postgebouw)?
Het zijn twee schitterende gebouwen met veel mogelijheden.
Hangt van de datum af maar 'k heb wel interesse...
[[/quote]
Kijk Rotterdam, daar kan ik nou makkelijk komen (moet nog steeds eens een rijbewijs halen.)
Ik wil dolgraag een keertje ook op een shooting dag aanwezig zijn, maar aangezien ik in Dordrecht woon in nederland en de meeste shooting days een aaridg eindje verwijderd zijn voor mij wordt het allemaal heel moeilijk. (hint hint mag ik een keer met iemand mee rijden die uit mijn buurt komt????)
Mischien is er intresse om eens een keer in Dordrecht een shooting day te houden, we hebben een schitterende oude binnenstad met veel mooie plekken. Er zijn diverse mooie routes te lopen door onze history rijke binnenstad.
Indien iemand ooit intresse heeft, dan kunnen we een keer een datum prikken. Ik zou jullie graag Dordrecht in zijn volle glorie laten zien.
Klik op de link en kijk maar eens bij evenementen, wellicht een idee om op een van deze dagen iets te doen. Dordrecht.nl
Groeten
Leo
[/quote]
Hallo Leo
als er eens een SD of BD in Belgie is kunnen we altijd kijken of we iets kunnen afspreken zodat je met ons mee kan rijden, want vanuit Spijkenisse komen we toch altijd langs Dordrecht als we daar naar toe gaan.
En SD in Dordrecht ook zeker de moeite waard komen graag als het kan vanwege ons werk(weekende werken)
Dan is er nog het idee om de 'mottards' samen te brengen.
'Motoren en fotografie' kunnen we ook zeggen.
Tot hiertoe is alleen gezegd: ergens in de lente.
Verder staan we eigenlijk nog niet ...
En waar blijven de nederlanders om eens een shooting day in Friesland te houden ? wij zijn er over 2 jaar geleden eens op vakantie geweest, een zeer mooie streek! is voor ons Belgen wel wat ver maar zeker de moeite waard . Als het voor ons past zijn wij zeker van de partij en maken wij er een weekendje van.
Zoals je wellicht je kunt herinneren, heb ik al eens eerder te kennen gegeven een shooting in Friesland te willen organiseren. Wel dat is nog steeds het geval en ik heb hier inmiddels ook al over gesproken met Courage en Blackadder, die dit ook wel zagen zitten. Het zal er zeker van komen. In onze gedachten zaten we ergens in mei, echter ik constateer dat er in deze maand al de nodige op stapel staan. Nog eentje lijkt me dan ook niet wenselijk. Ik zal dan ook even opnieuw contact opnemen met de andere "guy's", aangaande een nader moment. Denk maar: wat in het vat zit verzuurt niet!
Goed zo Jan , wij zien er met verlangen naar uit, hopelijk niet de twee laatste weken van Mei want dan zijn Trees en ik op vakantie in Bretagne dan zouden wij verstek moeten geven en dat zouden wij spijtig vinden ( ik zou dan mijn Berenburger moeten missen
Met vriendelijke groeten eveneens aan Courage
Aan Jamonadap:
Wat ons betreft ook liever na eind juni.
Wij zitten van half mei tot half juni in Toscane. Dat is natuurlijk ook mooi, en er zullen hopelijk veel mooie foto's volgen, maar Friesland wil ik toch ook graag meemaken.
Comment