Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digital Photo

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Mic (of iemand anders): in één van de nummers van vorig jaar stond een review van de Nikon CP5700
    zou da mogelijk zijn om die pagina's es te mailen (of op te sturen op mijn kosten) aub ?

    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #17
      Cypho ik heb alles doorgegeven, dus een grote "merci" voor u!

      Peter
      Turn beauty inside out!

      Canon Stuff

      http://users.telenet.be/Drah/

      Comment


      • #18
        Dank u voor de tips iedereen.
        Straks mijn krantenboer eens een bezoekje brengen !
        Nikon D70

        Comment


        • #19
          Originally posted by Dirtyharry71
          Mic (of iemand anders): in één van de nummers van vorig jaar stond een review van de Nikon CP5700
          zou da mogelijk zijn om die pagina's es te mailen (of op te sturen op mijn kosten) aub ?


          Ok, deze bedoel je?
          Er zijn wel meer testen van dit toestel... Zal nog eens zoeken als ik eens meer tijd heb...


          Comment


          • #20
            Merci Mic
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #21
              Prachtig jongens dat jullie allemaal Digital Photo goed vinden en persoonlijk kan ik dat beamen maar ik ben gestopt met dat te kopen omdat ik het persoonlijk duur vindt zeker sinds er een zogezegde "gratis" cd bij zit. De prijs in sindsdien zowat verdubbeld.
              Ik zelf koop nu Total Digital Photography, dat en dat is mijn mening, zeker even goed is als Digital Photo maar wel maar 3 euro kost. Ook hierin veel PS workshops, camera testen, readers gallery's enz... Het verschil is dat zij de oefeningen en oefenvoorbeelden op hun website hebben staan waar je ze dan indien gewenst kan gaan downloaden. Ook besteden zij iets meer aandacht aan technische dingen, als camera's, scanners, diverse softwaren enz... Plus het is nog 30 pagina's dikker als Digital Photo...
              Ik koop ook nog wel eens Digital Photo maar stel telkens weer vast dat ik Total Digital Photography beter vindt, aan ieder de keuze.
              Luc "iKKe"
              http://www.jip.be/luc

              Comment


              • #22
                kun je de link es posten van Total Digital photography?
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #23
                  Tja, ik heb het al gezegd, Digital Photo is duur dat wel. je hebt gelijk en er zijn goedkopere vakbladen.
                  Maar er je hebt er een CD bij, die keigoed is. ( al dan niet gratis)
                  en er staat bijna geen reclame in.
                  Er staan hooguit vijf pagina's met reclame en dan nog reclame over iets wat met Digitale Fotografie te maken heeft...
                  Ik koop soms ook de PC Welt, keigoed en goedkoop en lekker dik.
                  Maar het staat boordevol reclame over auto's, snoep, parfum belegingen, reizen enz...enfin, vanalles wat niks met computers te maken heeft.
                  Als je uit deze Duitse PC magazines de reclamebladen zou scheuren hou je maar een heel dun boekje over... (ik heb 't al eens gedaan voor de lol)
                  Zonder die reclame zijn sommige magazines dan dunner dan de Digital Photo. De paar bladzijden reclame in de Digital Photo gaan altijd over fototoestellen, printers, scanners, lenzen... en dat lees ik ook wel graag...( zo ben ik verliefd geworden op de Oly E-20)
                  En je het gelijk, de prijs is in twee jaar gewoon verdubbeld.
                  Spijtig... Maar ik zeg het nog eens als de prijs nu nog eens verdubbelde kocht ik het nog...

                  Oei, ik lijk wel reclame te maken voor dat boekje... hiermee bevestig ik onder eed, dat ik geen aandelen heb bij die uitgeverij

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Dirtyharry71
                    kun je de link es posten van Total Digital photography?
                    Ik denk dat het deze is http://www.totaldp.com/index.cfm
                    ik was ook nieuwsgierig en ben eens op zoek gegaan.

                    Groeten

                    Comment

                    Working...
                    X