Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ga voor dit jaar (ik heb nog maar sinds 10 november een DSLR), voor een foto van de hond. Deze kreeg hier veel positieve reacties (in FD).
Het was een warme ochtend in de herfst, de weerman had een dag vol regen voorspeld en we hebben 10km gewandeld in de zon. De hond was helemaal uitgeput achteraf.
Lastige keuze. Heb 1000 pics van automeetings , maar de mooiste zit daar niet tussen.
Als ik mijn beste moet aangeven dan zou dat deze zijn die ik gemaakt heb op de D200 demodag die in het voorjaar is geweest.
Grtz
Bryan
Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is
Comment