Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb er eens heel diep over na zitten denken ( erg moeilijk om een keus te maken) maar ik denk dat het dan toch deze wordt. Een adder op de drentse heide in het wild.. Prachtig om te zien, en nog ik ben nog weken blij geweest met deze foto. Ook mijn eerste foto die ooit de HOF heeft gehaalt trouwens.
Als ik al deze foto's bekijk, snap ik dat ik nog veel moet leren.Ik ben dan ook nog maar net uitgebreider met fotografie bezig.
Toen ik m'n Nikon D50 vorig jaar in maart kocht heb ik deze genomen tijdens m'n eerste rally en dat vond ik één van mijn beste van 2006.
de weg ligt straks misschien open naar "Jouw mooiste foto van 2007" .
misschien eens naar analogie van een wekelijkse HOF waar Bd selecteert,
één foto die JIJ zelf de mooiste vond uit je eigen archief van 2007 zonder de mogelijkheid om te reageren door andere bd's (enkel kijken).
Comment