Fotografen gezocht voor weekend werk voor feestgelegenheden, brunch, trouw, communie,... Het hoeven geen topfotografen zijn, Kunnen kadreren en beetje inzicht hebben is voldoende; Geen speciale ervaringen. Ik zelf doe het al jaarke en op aanvraag van den baas nog wat personeel gezocht . Regio Oostende, Brugge, Kortrijk, Torhout. Indien interesse pm me maar. Grtz Kurt
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
fotografen weekendwerk
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: fotografen weekendwerk
Lijkt me wel tof, helaas . . . HELEMAAL uit mijn buurt . . . ( Herentals )There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
-
Voor alle duidelijkheid. Toestellen die gebruikt worden zijn analoge Nikons . Eigen matriaal niet nodig alsook geen nabewerking! Geen experts in digitale fotografie dus. er is niet teveel k@k en sh*t rond. Trekken, ontwikkelen en verkopen.Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
http://www.racenews.be
Comment
-
-
Regio antwerpen hier, lijkt me wel interessant om veel ervaring op te doen.
-M-
Moderator Note: Topic wordt afgesloten op 28aug2012, omdat men het opnieuw tot leven wekte na bijna zes jaar!Last edited by LesC; 28 augustus 2012, 17:53.
Comment
Comment