Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD-badges nog volop verkrijgbaar !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    ik volg belgiumdigital al meer dan een jaar heb meteen 3stuks
    besteld en ga in de toekomst zeker ook eens wat posten
    Lidnummer: BD0227BE ---RIJDEN EN BLIJVEN RIJDEN DAT IS DE KUNST
    Canon 10D + SIGMA 24 - 135mm F2.8-4.5 + SIGMA 70 - 300mm f4,0-5,6 APO Makro Super II + Sigma 70 - 200mm f2,8 EX IF APO HSM + Sigma Elektronische Flitser EF-500 DG ST + Kenko PRO 300 1.4x

    Comment


    • #32
      Hallo Torino66,

      Bestelling aangekomen - waarvoor dank ...

      De BD-crew

      Originally posted by Torino66
      ik volg belgiumdigital al meer dan een jaar heb meteen 3stuks
      besteld en ga in de toekomst zeker ook eens wat posten
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #33
        kan iemand van de crew morgen een badge meebrengen om aan mij te verkopen plz, makkelijker dan bestellen en via post

        dan hoef ik morgen alleen nog maar uit te vissen wie de mensen van de crew zijn om m'n badge te verkrijgen

        tot morgen!
        Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

        Comment


        • #34
          Hallo Yannick,

          Ik breng er morgen zowieso mee, dus ...
          Alvast bedankt ...

          Jaja

          Originally posted by yannick
          kan iemand van de crew morgen een badge meebrengen om aan mij te verkopen plz, makkelijker dan bestellen en via post

          dan hoef ik morgen alleen nog maar uit te vissen wie de mensen van de crew zijn om m'n badge te verkrijgen

          tot morgen!
          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • #35
            Ik dacht dat de aankoop/bezit van minstens 3 badges een voorwaarde was om mee te doen aan een SD ? Eéntje op de tas, ééntje op nekriem (voor 't geval tas verloren raakt) en ééntje in je binnenzak ( zodat men je kan identificeren als je zelf niet meer...)
            Peter

            http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
            http://www.photoblog.be/peterwarson

            Comment


            • #36
              <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">
              Allé jongens en meiskes, als iedereen die deze site gebruikt nu eens één badgeke koopt, niet teveel toch. Alleen maar als waardering voor de mensen die hierachter staan !!! DOEN !!!!

              Pol.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #37
                Originally posted by Pol Callens
                <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">
                Allé jongens en meiskes, als iedereen die deze site gebruikt nu eens één badgeke koopt, niet teveel toch. Alleen maar als waardering voor de mensen die hierachter staan !!! DOEN !!!!

                Pol.

                Is bij deze gebeurd

                Comment


                • #38
                  Hallo,

                  Aha, nog héél even en we kunnen weer een boetefactuur wegens traffiekoverschrijding betalen dank zij de badgekes .. .

                  Dank aan allen ...

                  Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #39
                    Nu ik eindelijk m'n digitaal toestel heb (voor wie de post over het hoofd zou gezien hebben, het is een Fuji S2Pro geworden) kan en wil ik niet achterblijven. Dus vanavond nog stuur ik mijn bestelling door... Eén van die badges komt zeker terecht op m'n zwarte pet, die gaat altijd mee op mijn foto-strooptochten...

                    Voor al de mensen die dit forum mogelijk maken (in koor) : HIEP HIEP HIEP, HOERAAAA !!!

                    Kariboe
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Pol Callens
                      <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">
                      Allé jongens en meiskes, als iedereen die deze site gebruikt nu eens één badgeke koopt, niet teveel toch. Alleen maar als waardering voor de mensen die hierachter staan !!! DOEN !!!!

                      Pol.
                      Toch maar 2 besteld, ik waardeer dit forum en alle mensen zeer

                      Comment


                      • #41
                        Gossie was al lang BD-verslaafd, maar tot een maand geleden had hij enkel een analoog fototoestel. Nu hij z'n Fuji S2 heeft vind ik het echter niet kunnen dat hij nog met een fototas zonder BD-badge rondloopt. 'k Heb dus een badge besteld voor hem (en ook een voor mij natuurlijk). Vanavond nog de betaling doorgeven en dan is het enkel nog wachten op de BD-badges en de zon zodat we met onze BD-fototassen op stap kunnen gaan.

                        Ellen

                        Comment


                        • #42
                          Eindelijk het knopke gevonden naar de bestel-pagina. Mischien is het geen slecht idee dat wat beter in de verf te zetten, zo een kleine button op de frontpagina valt niet echt op tussen alle andere info die daar op staat.

                          Nu te hopen dat het die bordeaux Cullmann fototas die ik gekregen heb voor mijn verjaardag er wat meer stoer doet uitzien . 't was een kado van mijn moeder en ze heeft er (te) veel voor betaald naar mijn goesting, 't is dus niet zo evident de tas thuis te laten, kwestie van geen gevoelens te kwetsen . Nu nog een wide lens kopen en ik moet een nieuwe tas hebben wegens te klein. En dan ook nog een badge om daar op te bevestigen natuurlijk. 'k zal alvast vragen dat ze de naaimachine warmdraait ('t is een oud beestje).

                          Steven

                          Comment


                          • #43
                            Bij ons in de familie zijn er ook al twee, hier is er één van.



                            Dus allemaal nog even gaan bestellen hoor,

                            Groeten Omega
                            Groeten Omega.

                            www.digiwaart.nl

                            Comment


                            • #44
                              Heb er vorige week ook 2 besteld.
                              Zie dat het geld reeds van de rekening gegaan is...

                              Nu nog wachten op de facteur !

                              Zo zal ik op 14 sept. alvast niet verloren lopen in Den Bosch.
                              www.damafoto.be
                              Facebook Damafoto

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Dama
                                Zie dat het geld reeds van de rekening gegaan is...

                                Nu nog wachten op de facteur !

                                Zo zal ik op 14 sept. alvast niet verloren lopen in Den Bosch.
                                Ik verzamel de verzendingen ongeveer per 2 weken. Ik kijk om zeker deze week de openstaande te versturen.

                                Let wel... de bank speelt nog met het geld, want 'k heb nog niks ontvangen.

                                mvg,
                                peter

                                Comment

                                Working...
                                X