Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A3 van Pixum

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by slipstream
    De 30x45 cm zijn heel goed ... Spijtig dat ze niet nog groter gaan. Daarvoor zal ik nog steeds naar colormailer moeten.
    slipstream,
    Heb jij al resultaten gezien van die 50x70 bij www.colormailer.be
    Ik zou graag eerst iemand willen horen die al zo'n formaat besteld heeft, want de prijs is toch € 24.95 !?

    Comment


    • #17
      Heb zonet mijn sneeuwbuiportret-levering van Pixum gekregen : chapeau !
      Dinsdag namiddag besteld, nu al hier ...wow.

      Kwaliteit is grandioos...
      Op het eerste gezicht een millimeter of twee gecropt langs de kant, maar dit is verwaarloosbaar. De kleuren zijn nog iets zachter-grijsachtiger , minder blauw dan op mijn scherm hier, maar dat kan aan mijn scherm liggen.
      Euh ... ik meen mij te herinneren dat die auto correctie ook aanstond ( DPO ), maar merk daar toch niks slechts van ...
      Pixum is wat mij betreft een perfecte leverancier van mooie prints, en dit voor een aantrekkelijke prijs.
      embee ::: nikon stuff

      Comment


      • #18
        Alé nog een tevreden klant
        van mij mogen ze zeker nog bestellingen verwachten
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #19
          Originally posted by Tony smeT
          Originally posted by slipstream
          De 30x45 cm zijn heel goed ... Spijtig dat ze niet nog groter gaan. Daarvoor zal ik nog steeds naar colormailer moeten.
          slipstream,
          Heb jij al resultaten gezien van die 50x70 bij www.colormailer.be
          Ik zou graag eerst iemand willen horen die al zo'n formaat besteld heeft, want de prijs is toch € 24.95 !?

          Ja ik heb al een 1x 50x70, 2x 100x70 en 3x 75x25 cm laten printen. Ik heb daar wel een mengeling van foto's op staan en Panorama's. De kwaliteit is erg goed. Het grootste dat ik al met 1 foto gegaan ben is een 50x40 die effectief een 50x33 was en ook daar was de kwaliteit erg goed. En zeker vermits je ze aan de muur hangt is er niks op aan te merken.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Dirtyharry71
            Euh ik laat DPO altijd opstaan en de foto's zijn echt wel ok !?!
            Tja raar mijn foto's met DPO hebben jpeg artifacts en zijn overscherpt. En alle detail is weg. Ik vermoed dat ze hercompresseren naar een kleiner formaat voor snellere verwerking maar dat komt de resultaten in mijn ogen niet ten goede je kan dat beter zelf doen. Mijn foto's waar DPO niet aan stond hebben dit niet dus vandaar dacht ik dat het daarmee te maken had maar het is misschien iets anders.

            Comment


            • #21
              Originally posted by slipstream.

              Dus nieuw advies nooit ofte nooit die automatische correctie (DPO) aan laten staan.

              Mijn foto's waren recht uit de camera en ik wou eens zien of die autocorrectie iets nuttig kon zijn. Nee dus. Ongeloofelijk slecht reultaat. Foto's overscherpt en toch alle detail kwijt.
              Vreemd hoor!
              Gisteren mijn eerste 10 foto's ontvangen. Bewust DPO laten aanstaan. Foto's zijn f_a_t_a_s_t_i_s_c_h!
              Mijn foto's kwamen ook recht uit te camera.

              Toch 1 minpunt - in mijn ogen - zij maken geen facturen... Dus zakelijke klanten verliezen hun BTW...Hopelijk gaan ze dat in de toekomst snel aanpassen of 'k moet uitwijken

              Comment

              Working...
              X