Ik ben woest,ontzettend woest.
Mijn Canon geeft een lekkere error 99.Ik heb vervolgens alle ander lenzen uitgeprobeerd (canon lenzen).
Nop,niks ,error 99.Het ligt dus aan de body.
Ik dus camerea met orginele lens opgestuurd en via email een bevestiging gekregen en gevenen voor de reparatie van de body.
Wat doen de kojo's nu ze repareren de lens ,die ik dus niet heb opgegeven en de body ,die ik dus wel heb opgegeven voor reparatie.
Ja en dan krijg je het,120 eurie voor de lens ??
126 eurie voor de body.
Men krijgt de handel thuisgebracht en niks doet het.
Blijkt dus dat het klepje van de body voor de accu hebben gehouden.
Met als resultaat dat de camera dus niet kan functioneren en bij navraag dat ze niks hebben kunnen ontdekken.
Of anders gezegd 256 eurie lichter voor een reparatie die ze niet hebben uitgevoerd en het accuklepje achter hebben gehouden.
Dat is dus Canon service Benelux
Aankomende maandag ga ik toch eventjes een mooi telefoontje plegen,dat als dat niet opgelost wordt en ik mijn camera niet heelhuids en gerepareerd krijg ze een juridische schadeclaim aan de broek krijgen.
P.s. camera was 3.5 weken onderweg en men krijgt hem nog defecter terug dan als hij was toen ik hem opstuurde.
Ik hou jullie op de hoogte
Mijn Canon geeft een lekkere error 99.Ik heb vervolgens alle ander lenzen uitgeprobeerd (canon lenzen).
Nop,niks ,error 99.Het ligt dus aan de body.
Ik dus camerea met orginele lens opgestuurd en via email een bevestiging gekregen en gevenen voor de reparatie van de body.
Wat doen de kojo's nu ze repareren de lens ,die ik dus niet heb opgegeven en de body ,die ik dus wel heb opgegeven voor reparatie.
Ja en dan krijg je het,120 eurie voor de lens ??
126 eurie voor de body.
Men krijgt de handel thuisgebracht en niks doet het.
Blijkt dus dat het klepje van de body voor de accu hebben gehouden.
Met als resultaat dat de camera dus niet kan functioneren en bij navraag dat ze niks hebben kunnen ontdekken.
Of anders gezegd 256 eurie lichter voor een reparatie die ze niet hebben uitgevoerd en het accuklepje achter hebben gehouden.
Dat is dus Canon service Benelux
Aankomende maandag ga ik toch eventjes een mooi telefoontje plegen,dat als dat niet opgelost wordt en ik mijn camera niet heelhuids en gerepareerd krijg ze een juridische schadeclaim aan de broek krijgen.
P.s. camera was 3.5 weken onderweg en men krijgt hem nog defecter terug dan als hij was toen ik hem opstuurde.
Ik hou jullie op de hoogte
Comment